Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

- 160euro aan zaden is al de moeite he

Comment

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Is maar net wat je in je rookie zoekt

Comment

dat zijn goedkope zaden nog hoor amazing...

Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

als je geld teveel hebt,be me guest,daar groeien wss gouden toppen aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos View Post

http://superstrains.biz/shop/amnesia-regular/
            Zo dat zijn dure zaden,
            Volgens mij knippen deze zichzelf aan het einde,

Of wat soulrebel zegt groeien vast gouden toppen aan
            Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

Comment

Comment

Inderdaad wat psychedelic zegt op naar een top wietje, ziet er nice uit!.

En zou je de vochtigheidsmeter aanraden?
                Ik zit te twijfelen om ze ook te halen of anders een aantal van deze:
                Nortene vochtigheidsmeter senso in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding, uitgebreid assortiment bij GAMMA
                Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                  ...ik betaal ook liever het dubbele voor goed stabiele zaden met een heerlijke smaak...
                  Ik betaal liever minder voor goeie stabiele zaden met smakelijke wiet. (die zijn er genoeg)
                  Alhoewel de kans op een super pheno eerder aanwezig is bij een wat minder stabiel soortje ... keuzes keuzes
                  Maar gelukkig bepaal ik niet wat MWay wil kweken.
                  Of hij nou zaden van 2$ of van 1000$ per stuk heeft, ik zou dit verslag toch wel volgen.
                  Inderdaad 't is maar net wat je zoekt. Er gaat ongetwijfeld een lekker rokertje vanaf komen.

Hoe komt het nou, die bladpunten MWay, ik zie dat veel planten dat hebben.
                  Denk je toch niet dat het deels door de batmix komt ? Dat die misschien wat stoffen mist, of dat de verhouding misschien niet optimaal is ?
                  Of staan ze toch wat te droog af en toe ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat komt volgens mij door de Sugarroyal.
                    Daar moet je echt rustig mee doen.
                    En gezien dit zorgd dat de plant denkt dat ze droog staat en jou opmerking QnQ weet ik het nu wel zeker.Liep al een beetje te twijfelen of het wel daardoor kwam.

Ivm de zaden vraag jezelf af wat je in je wiet zoekt en zoek die strain.Wat ie dan kost is dan al gauw van minder belang.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos View Post

http://superstrains.biz/shop/amnesia-regular/
                    Voor Soma zijn privatestash Amnesia voor 10 zaden wel.Maar deze nee.Is daar gewoon een slap aftreksel van.

Comment

- is voor mij toch te veel hoor , amai....
                      - ik zou max 25euro geven voor 1 zaadje vind ik al genoeg

Comment

Echte bloei dag 10
                        De temp ligt rond de 27 graden en de LV rond de 40% met de lamp aan.
                        Met de lamp uit 20 graden en een LV van rond de 50%
                        Ze krijgen zo`n 250ml water per dag met 2ml Alga bloom per liter ook hebben ze deze week Sugarroyal gehad 1,25ml per liter water.
                        Ga dit toch weer terug brengen naar 1ml per liter water.
                        Ook gaan we het weekend eens 300ml meegeven.
                        Verder gaat het zijn gangetje in de tent.
                        echte bloei dag 10 035.jpgechte bloei dag 10 036.jpgechte bloei dag 10 038.jpgechte bloei dag 10 040.jpgechte bloei dag 10 050.jpg

Komt er maar in.

Comment

- nu zal het pas mooi worden gehhee

Comment

Ik ga de wacht houden,niemand komt erin mooi toppenveld aan het worden mway

Comment

strak veldje, mooi donker, what can i say more
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

weeuuuuuw , nice man echt en zee'ke van toppekes !
                                ben benieuwd binnen paar weken da ga knallen man , succes ermee .

Comment

Bezig...
                                X