Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988View Post
...ik betaal ook liever het dubbele voor goed stabiele zaden met een heerlijke smaak...
Ik betaal liever minder voor goeie stabiele zaden met smakelijke wiet. (die zijn er genoeg)
Alhoewel de kans op een super pheno eerder aanwezig is bij een wat minder stabiel soortje ... keuzes keuzes
Maar gelukkig bepaal ik niet wat MWay wil kweken.
Of hij nou zaden van 2$ of van 1000$ per stuk heeft, ik zou dit verslag toch wel volgen.
Inderdaad 't is maar net wat je zoekt. Er gaat ongetwijfeld een lekker rokertje vanaf komen.
Hoe komt het nou, die bladpunten MWay, ik zie dat veel planten dat hebben.
Denk je toch niet dat het deels door de batmix komt ? Dat die misschien wat stoffen mist, of dat de verhouding misschien niet optimaal is ?
Of staan ze toch wat te droog af en toe ?
Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Dat komt volgens mij door de Sugarroyal.
Daar moet je echt rustig mee doen.
En gezien dit zorgd dat de plant denkt dat ze droog staat en jou opmerking QnQ weet ik het nu wel zeker.Liep al een beetje te twijfelen of het wel daardoor kwam.
Ivm de zaden vraag jezelf af wat je in je wiet zoekt en zoek die strain.Wat ie dan kost is dan al gauw van minder belang.
Echte bloei dag 10
De temp ligt rond de 27 graden en de LV rond de 40% met de lamp aan.
Met de lamp uit 20 graden en een LV van rond de 50%
Ze krijgen zo`n 250ml water per dag met 2ml Alga bloom per liter ook hebben ze deze week Sugarroyal gehad 1,25ml per liter water.
Ga dit toch weer terug brengen naar 1ml per liter water.
Ook gaan we het weekend eens 300ml meegeven.
Verder gaat het zijn gangetje in de tent. echte bloei dag 10 035.jpgechte bloei dag 10 036.jpgechte bloei dag 10 038.jpgechte bloei dag 10 040.jpgechte bloei dag 10 050.jpg
Comment