Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Santa Maria eerste kweekverslag..
Collapse
X
-
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Was ook een heel Goed idee Stemma
vandaag rozenbottel aan het plukken, denk ik nu pas weer aan. Maar een paar van die takken had ik er ook in kunnen stoppen. Had ik niet eens naar de action gehoeven haha
image.jpg
image.jpg
Wortels van de pas geoogste Santa's.
image.jpg
Santa in het wildLast edited by Greyvol; 26 September 2015, 00:02.
Comment
-
Een hele goeiemorgen beste kweekvriendjes en vriendinnetjes
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
image.jpgimage.jpg
Bio budget
Work in progress.. (Per 35 stuks verdeeld, zoveel schijnen er in roosvise te zitten)
(Hoe maak je jam en handige ontpit tip)
https://yuzukitchen.wordpress.com/20...ozenbotteljam/Last edited by Greyvol; 26 September 2015, 10:14.
Comment
-
Dankjewel, ze zijn ook prachtig!
Mijn vriendin zei vannochtend, heb je de foto's al gezien die ik gemaakt heb?
Ja joh, keimooi !! die staan allang op internet bij De mooiste foto's op Jointjedraaien.nl (2015), hahaha
image.jpg
Sterk of niet, 35 rozenbottles 35 gram, gaat sneller als wiet!
392 en maar 21 weg moeten gooien, 413 totaal geplukt. We gaan straks kastanjes en noten zoeken, heb nu al voor twee hele flessen rovisee aan gepelde bottles. Echt relaxedLast edited by Greyvol; 26 September 2015, 12:24.
Comment
-
Hihihi zal het overleggen
image.jpg image.jpg
Nootjes zijn nog niet klaar, boom schudden maakte niks uit volgende week misschien..
Toch van de tuinman wat nootjes meegekregen, hij vond mijn oogst nogal sneu. Hij begon meteen aan de beukennootjes te pulken, en mormelde: die zijn nie goed.. Hier neem dit maar mee, hehehe twee handen vol!
image.jpg image.jpgLast edited by Greyvol; 26 September 2015, 16:57.
Comment
-
image.jpg
En alweer een mooie ochtend, dit gaat de goeie kant op, bakje koffie erbij en een hele fijne dag iedereen
Thanx Flint, Faach en Stemma, moet ook wat te doen hebben als het aan het drogen is..
http://youtu.be/Z1qL5ZyxGMY
Comment
-
Santa Maria is droog, geknipt en in potjes
Totaal 211 gram en 50 gram slachtafval, oudste stekken (mw1 en mw2) 25 en 31 gram. Die met vier vertakkingen 28 gram en de meest gehavende 35 gram. Die laatste was als eerste door de luizen getroffen. De twee jongste stekken 34 en 25 gram.
image.jpg image.jpg image.jpg
Comment
Comment