Santa Maria eerste kweekverslag..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Francoisca
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 251

    #481
    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

    Nu oogsten zou niet echt sado zijn.

    Is ook het laatste dat ik dit jaar staan heb.
    En ben zeer tevreden met wat ik al aan het curen ben.
    Dus ben nog even sado.

    Nog veel knip plezier.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

    Comment

    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4721

      #482
      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

      Knippen duurt dus nog wel even, we zijn maar aan de grote schoonmaak begonnen en dadelijk met de upgrades puzzelen.
      image.jpg
      Wat ga je volgende keer zetten Francoisca? En waar staat die sado voor?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


      VET!
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment

      • Francoisca
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 251

        #483
        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

        Volgende keer zou ik graag een zaadkweek willen proberen, met Lowrider 2. (10 reg. zaden)
        Verder 2 rondes met Amnesia Haze, eerste ronde met zaad, tweede met stekken. Beide buiten door te verduisteren.
        (4 fem zaden rqs)
        Voor binnen heb ik nog, 10 reg Papaya's Aqs, 3 fem White Widows rqs en 5 Super Lemon Haze fem van Green House Seeds.

        Sado avontuur.
        Ik zou volgend jaar ook eens guerrilla willen kweken.
        Na het lezen van verschillende verslagen wou ik het volgende testen.
        Beginnen met stek (cheeze rqs)l.
        Geen voeding, niets tegen slakken en insecten.
        Zeer vroeg begonnen 18 april, 5 mei zelfs nog enkele fikse hagel buien gehad.
        Verder bijna geen zon, was niet echt de bedoeling, plant staat bij mij in het bos, een deel van de bomen zijn verkocht door de gemeente.
        De koper heeft 5 jaar de tijd om verschillende bomen neer te halen.
        In april zijn er verschillende omgegaan, maar liggen er nog steeds, 100 meter van bij mij, dus moest mijn plant een beetje verstoppen.

        Plant staat wel in grond waar veel brandnetels groeien.
        Plant in de grond gestoken en voor de rest niets meer.

        Resultaat vind ik niet slecht, dus volgend jaar ga ik ook guerrilla proberen.

        Je kweekruimte ziet er echt prachtig uit Greyvol.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

        Comment

        • Greyvol
          Amazing Grower
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 4721

          #484
          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

          Thanx Francoisca, we zijn nog druk bezig.

          Adjust a wing hangt net maar is geen plug en play, de stekker moet ik nog maken. Denk dat dat morgen gaat worden. Heb ook nieuwe evsa van Lumatek. Vind het zonde om de kabels op lengte af te knippen. Zit te denken aan een klein verloopje te maken van een oud pc verlengkabeltje.

          De vensterbank is afgebroken en de pir platen voor de verwarming zijn nu ook weg. Scheelt toch weer 20 cm over heel de breedte. Vond het zonde om het niet te doen, moest toch nieuwe gaten in het plafond boren dus dan word het toch een bende.

          Wat is die kap een joekel zeg de kleine was niet meer leverbaar dus heb nu de large hangen, eerst in de breedte en nu in de lengte. Zit nog een beetje te twijfelen want hij kan nog een stuk verder naar de muur, maar nu kan die het hoogst. Anders komt de kap tegen de koolstoffilter.
          image.jpg

          Amnesia zie ik toch wel erg vaak, lr2 heb ik toevallig gisteren ook zitten lezen.
          Dat guerilla heeft wel wat, heb daar voor volgend jaar al de fresian dew en double fun voor. Keileuk
          Last edited by Greyvol; 15 November 2015, 19:54.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment

          • Francoisca
            Wicked Stoner
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 251

            #485
            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

            Beetje jaloers op je mooie Adjust a wing.
            Beloofd veel goeds (lekkers)voor volgende rondes.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

            Comment

            • Greyvol
              Amazing Grower
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 4721

              #486
              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

              Hihi loop een beetje achter op schema, druk met oogsten haha
              Was nog even terug naar de guerrilla gegaan en de laatste santa geknipt, die kon ik s'avonds niet vinden.

              In de kas zijn ze mooi milky, lek dichten is niet echt gelukt en een Santa heeft wat schimmel opgelopen. Daar druppelde telkens wat water op, heb de potten nu wat verschoven en wat patch op dak met ducttape.

              image.jpg image.jpg image.jpg
              image.jpg image.jpg image.jpg
              image.jpg image.jpg image.jpg
              image.jpg
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment

              • Greyvol
                Amazing Grower
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 4721

                #487
                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..



                Honest trailer van Games of Thrones!
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment

                • vertrouwniemand
                  Gandhi Ganjamaster
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2015
                  • 482

                  #488
                  Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                  Hoi Greyvol

                  Knap verslag seg!
                  En je hebt het mooi voor elkaar gekregen!
                  Geniet van je oogsten

                  En laat het zeker smaken e

                  Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                  °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                  Comment

                  • Greyvol
                    Amazing Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 4721

                    #489
                    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                    Hoi vertrouwniemand,
                    Bedankt voor je reactie, kan het zelf amper geloven.
                    image.jpg image.jpg image.jpg
                    De guerrilla oogst, op de achtergrond staat een santaatje zielig zonder water, zal ze zo onder een lek zetten hehehe.

                    16 gram buiten Santa! Ben er super blij mee, toch nog kunnen oogsten. Maar belangrijker nog ontzettend veel geleerd van mijn eigen lijf en de cannabis plant! Een symptoom onderdrukker die ik niet meer kan en wil missen. Nu alleen de productie wat opschroeven en dan heerlijk genieten en proberen van diverse strains. Dat buiten heeft zeker potentie en is leuk om te doen. Droom daar regelmatig over hoe we dat volgende zomer gaan aanpakken
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment

                    • Lacy LaPlante
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2014
                      • 417

                      #490
                      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                      Gefeliciteerd Greyvol! [emoji4]
                      Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                      Comment

                      • Greyvol
                        Amazing Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 4721

                        #491
                        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                        Hehehe thanx Lacy


                        Gewoon een kas over je huis heen zetten!
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment

                        • Michevan
                          Expert Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2014
                          • 1417

                          #492
                          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                          Mooi he!
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                          Comment

                          • PotHead Sativa
                            Banned
                            • Jul 2015
                            • 649

                            #493
                            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                            Zie ik ook wel zitten zoiets


                            Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                            Comment

                            • Francoisca
                              Wicked Stoner
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2014
                              • 251

                              #494
                              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                              Mooi Greyvol, ik droom al vast met je mee voor volgend jaar.
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                              Comment

                              • Dkuttekop
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2015
                                • 416

                                #495
                                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                                Manmanman, die kas om dat huis heen! dromen voor later!
                                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                                Comment

                                Bezig...