Nycd ,walhalla en double fun kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #136
    Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

    drooggewicht bekend:nycd96,3 gram van 2 planten vind t niet tegen vallen omdat deze soort niet voor de grammen gekweekt word.ik moet er wel nog een aantal takjes uitknippen! dus hou t op zon 90 gram
    ik ben tevreden.
    dan nog even een klein rookverslagje:
    wat smaak betreft komt t aardig in de buurt van grapefruit,met een lange nasmaak.volgens de breeder zou de plant een aangename en rustige high geven.dat is niet helemaal waarwant ik word er echt knetter stoned van.ik zal deze post later nog ff edditen met wat pics laterz

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #137
      Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

      Hahaha zie je dat heb ik nou ook altijd van de doubelfun die kom in 1 klap binnen en inderdaad lange na smaak.

      groetjes
      God was never on your side..

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #138
        Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

        laatste update van de walhalla
        t einde van de walhalla is in zicht de bladeren in de toppen worden nu geel paars,en ik vind dat t nu wel lang genoeg heeft geduurtze zal vanaf vandaag geen water meer krijgen en ik zal haar nog een aantal dagen donker zetten.hier nog wat pics
        Attached Files

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #139
          Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

          Mooi hoor markster

          Grtz.

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #140
            Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

            komt ook best wel wat vanaf denk ik.ik krijg haar niet in 1x op de foto
            zijn wel heel andere toppen dan een indica deze zijn veel losser van structuur

            Comment

            • thejemghost
              Retired
              • Jun 2009
              • 187

              #141
              Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

              Oorspronkelijk geplaatst door Robba
              Mooi hoor markster

              Grtz.

              Zeker weten!

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #142
                Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                de walhalla is inmiddels geslacht en hangt te drogen!foto s volgen net als een smoke report

                Comment

                • Flip Hasjkip
                  Wicked Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 3595

                  #143
                  Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                  Enne, al droog ? Laat komen die pics
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #144
                    Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                    ik zal vanavond ff wat pics uploaden.smoke report:dikke high met een soort van lemon haze smaak,lekker wietje maar nou niet echt bijzonder om er zon 14 weken bloei voor over te hebben.beter een lekkere indica kweken.

                    Comment

                    • Flip Hasjkip
                      Wicked Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 3595

                      #145
                      Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                      Vind 14 weken ook erg lang, kom nooit uit met mijn voorraadje

                      Mijn Kush is trouwens ook klaar. De temp in de tent is te hoog (rond de 40 graden) en de toppen zijn een beetje fluffy geworden. Heb er wel al 1 gerookt, en toen ben ik even moeten gaan zitten.... Sterk spul

                      Volgende kweek gaat in de kelder plaatsvinden, blaas de lucht gewoon onder mijn huis. Vanavond testen of je dan in huis niks ruikt (ivm de buren).

                      Wacht met smart op de pics, zal bij mij ook mijn verslag updaten !
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment

                      • Flow
                        Retired
                        • Jul 2009
                        • 5

                        #146
                        Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                        tering die ziet er lekker uit

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #147
                          Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                          hier alsnog een pic van de walhalla.is niet alles hoor,maar is de enige niet wazige foto
                          dit is dus mijn laatste post in dit verslag dus er kan evt wel een slotje op!
                          Attached Files

                          Comment

                          • darkiess
                            Retired
                            • May 2008
                            • 1645

                            #148
                            Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                            goed gedaan man , bij deze zet ik er dan een slotje op

                            Comment

                            Bezig...