Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

    Korting op 420shop
    Hey JD'ers!

    Het is weer tijd voor mijn nieuw binnenkweekje en ik dacht laten we er maar meteen een verslag over schrijven zodat jullie hier samen met mij kunnen meegenieten.
    Deze keer heb ik gekozen voor een alom bekende klassieker onder de cannabissoorten de Jack Herer! + nog 1 AMS'je die ik hier nog had liggen van de vorige kweek en dan heb ik een mooi even nummer in mijn tentje.

    Jack Herer:
    45% Indica / 55% Sativa
    Stimulerend, Energiek, Creatief, Medicinaal
    8 Weken Bloei
    15% tot 20% THC
    Snelle bloei en compacte, dichte, overvloedige bolle top structuur
    G_jack-herer-feminized-seeds-private-label_2-1.jpg

    AMS:
    Swiss Sativa / Swiss Indica
    Krachtige high met een heldere verheffende kant
    8 tot 9 weken bloei
    20% THC
    Hoge plant, schimmelbestendig, met een uitgesproken zoete, complexe smaak.
    G_ams-feminized-seeds-greenhouse-6-1.jpg
    Goed nu we de soortjes even hebben toegelicht gaan we over naar de kweekopstelling.
    - Secret Jardin DR90
    - 400W HPS
    - Diverse meters
    - Buisafzuiger van G-Tools
    Dit lijken me de belangrijkste dingen. Ik beschik over een aparte droog ruimte. De watermand is ook al gevuld met regenwater. Had hier nog ergens een filtertje gevonden van een oud aquarium.
    Dit heb ik in de mand gehangen zodat er voldoende watercirculatie kan plaats vinden. Het is de eerste keer dat ik voor de volle 100% regenwater ga geven aan de plantjes. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
    Aah maar laten we het medium niet vergeten natuurlijk. Zaai en Stekgrond om mee te beginnen (logisch natuurlijk) en daarna de DCM Huis & Tuin.
    07003.jpg
    100 dagen organisch bemest.. Geloof ik niet echt in. Ik ga wel zien hoelang de voeding het trekt en daarna kan ik bij voeden met de Plagron Terra lijn.
    G_top-grow-box-terra-plagron-1-4.jpg
    Last edited by Ballin; 24 March 2015, 14:25.
    5x Jack Herer & een AMS'je!

    #2
    Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

    Ben benieuwd noizzee.
    Ik ga deze volgen.
    Veel succes!

    Grts cheese

    Comment


      #3
      Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

      Leuk ga je volgen.
      Topwietje trouwens Jack Herrer.
      Succes.

      Comment


        #4
        Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

        Veel succes kerel, ziet er veelbelovend uit

        Comment


          #5
          Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

          Thanks jongens! De AMS heeft ondertussen zen kopje al een beetje laten zien. Maar de Jack Herers laten nog altijd op zich wachten
          5x Jack Herer & een AMS'je!

          Comment


            #6
            Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

            succes , ben benieuwd naar je fotos
            1e kweekverslag 3x autofem W.W. onder slechts 182w verspreide CFL

            Comment


              #7
              Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

              Dagen na de ontkieming: 5
              Omgevingstemperatuur:Luchtvochtigheid: 79% / 64%

              20150312_175133.jpg20150312_175125.jpg

              Zoals jullie kunnen zien zijn er 5/6 ontwaakt. De laatste Jack Herer gaat er niet meer door komen denk ik. Ga hem nog wel even laten staan je weet natuurlijk maar nooit .
              Het heeft echt lang geduurd voor ze boven kwamen, de AMS was als eerste die was boven na 48 uur. Daarna volgende de Jack Herers heel langzaam na 72 uur en daarstraks was de voorlopig laatste boven na 5 dagen!
              Lamp hangt ongeveer op een goede 15cm, hij hing eerst een beetje lager maar dit leek mij toch wel iets te warm voor de kleine zaailingen. Daarom terug op de vertrouwde 15cm gehangen.

              Ik tel momenteel nog geen groeidagen dat is pas iets voor als de eerste blaadjes zich al goed beginnen te ontwikkelen.

              Dit was voorlopig alles! Valt nog niet echt meer over te vertellen, laat ze maar lekker groeien nu!
              5x Jack Herer & een AMS'je!

              Comment


                #8
                Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                Gisteren is dan toch nog de laatste Jack Herer boven gekomen dat maakt dus een mooie 6/6!

                Plantjes zijn wel weer een eindje gestrekt zoals gewoonlijk. Ochja dit los ik gewoon weer op door ze tot aan de lobblaadjes in te graven bij het overpotten.
                Er komt terug een hele update wanneer ze weer wat verder gegroeid zijn maar voorlopig is het nog wachten en geduld hebben
                5x Jack Herer & een AMS'je!

                Comment


                  #9
                  Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                  Dagen na de ontkieming: 14
                  Groeidagen: 6
                  Omgevingstemperatuur:Luchtvochtigheid: 82% / 61%


                  Ik ging net mijn luchtbevochtiger even vullen en dacht laat ik maar gelijk even wat foto's nemen en een kleine update op het forum voorzien.
                  Momenteel zit ik dus op dag 6 van de groei, de lamp hangt een goede 10cm boven de plantjes. Heb dit met 5cm verlaagd omdat ik toch merkte dat ze nood hadden aan iets meer licht.
                  Ze doen het zeer goed, zelfs het laatkomertje dat je helemaal rechts op de 2de rij ziet staan doet het prima
                  .
                  Hier al even wat foto's:
                  20150321_160422.jpg20150321_160430.jpg20150321_160437.jpg

                  Krijgen een beetje regenwater elke dag, niet veel gewoon een kleine scheut. Misschien toch even ter verduidelijking, het AMS'je is degene met het DHS bordje.
                  Qua groei blijven ze allemaal nog mooi gelijk, alleen het laatkomertje staat iets achter maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij het ook goed gaat doen!
                  De worteltjes komen ook al onderaan het potje kijken
                  20150321_160458.jpg

                  Zo dat was het alweer voor deze update. Het is natuurlijk nog niet spannend maar dat komt heus nog wel.


                  Grow em
                  5x Jack Herer & een AMS'je!

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                    leuk om te volgen wij zijn ongeveer hetzelfde gestart wel leuk om te zien ik ga je blijven volgen!!

                    We gaan wrsl zelfs rond de zelfde tijd oogsten hahaha .

                    Succes man

                    grtz diesltj

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    mijn linkje indien intresse

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/38311-Super-lemon-haze-pineapple-chunk!!

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                      Bedankt man!

                      Ik ga zeker ook een kijkje nemen op jouw verslag.
                      5x Jack Herer & een AMS'je!

                      Comment


                        #12
                        Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                        eerlijk gezegd zien die van jou er al beter uit volgens mij

                        Comment


                          #13
                          Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                          Dagen na de ontkieming: 28
                          Groeidagen: 19
                          Omgevingstemperatuur:Luchtvochtigheid: 82% / 59%



                          Ondertussen is er weer wat gebeurd en dat vraagt dus om een update! Gisteren heb ik de plantjes over gepot naar de 11L potten met de bemeste grondstof van DCM.
                          Ik heb dit eigenlijk een week te laat gedaan.. De potjes waren vorige week al goed volgeworteld maar door enorm tijdgebrek ben ik er niet aan kunnen beginnen om ze over te potten.
                          Met als gevolg dat mijn AMS een magnesium tekort heeft opgelopen. De onderste blaadjes vertonen roestplekjes die alleen maar uitbreiden.. Mijn eigen domme schuld natuurlijk.
                          Maar zoals gezegd staat hij nu in de 11L pot en heeft hij meststof. De potgrond bezit een NPK van 12-14-24. Dit zou me toch wel door de eerste paar weken moeten loodsen.
                          Daarna zal de plagron zijn werk moeten doen. Ik hoop nu maar alleen dat dit tekort niet gaat uitbreiden bij de AMS. Hier wat foto's van de arme stakker:
                          20150403_163656.jpg20150403_163703.jpg

                          Ze hebben tot op de dag van vandaag nog altijd geen voeding gekregen. Vorige kweek was ik al onmiddellijk begonnen met voeding toen ze boven waren maar dit was een totale overkill.
                          Het is nu gewoon uitkijken hoe ze reageren op de meststof in de potgrond en bij tekorten zal ik toch een beetje vloeibare voeding toevoegen.
                          Om af te sluiten krijgen jullie nog wat plaatjes van het geheel en enkele plantjes!
                          20150403_161802.jpg20150403_162314.jpg20150404_080256.jpg20150404_080306.jpg20150404_080318.jpg


                          Zo dat was het weer voor deze update! Hopelijk lezen er nog enkele mensen mee en steek ik hier geen vergeten tijd in .
                          5x Jack Herer & een AMS'je!

                          Comment


                            #14
                            Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                            Ziet er goed uit hier, lekker bezig..
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              #15
                              Re: 5x Jack Herer, 1x AMS. Here we go!

                              en ze zijn weer wat gegroeid

                              Comment

                              Bezig...
                              X