Eerste kweekje med gom 1.0

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ddntje070
    Expert Stoner
    Member
    • Mar 2015
    • 84

    #46
    Re: Eerste kweekje med gom 1.0

    Is het trouwens mogelijk dat het bladprobleem wat op de fotos zichtbaar is komt door een calcium tekort. Zit te denken... De dag voordat ik de problemen kreeg heb ik 5 ml pk13-13 meegegeven wat ik normaal maar 2 ml doe zo af en toe. 5ml was wel op 2,5 liter water. Pk 13-14 is vooral veel fosfor wat calcium zou kunnen blokeren?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • Ddntje070
      Expert Stoner
      Member
      • Mar 2015
      • 84

      #47
      Re: Eerste kweekje med gom 1.0

      Kleine update voor geintresseerden dan haha. Zit op dag 58 op moment. Ga zelf niet uit van die 60 / 65 dagen denk dat 2 weekjes zeker nog moet ( op gevoel) wil vrijdag stoppen met voeding geven. Fotos wat denken jullie ga ik de goeie kant op?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #48
        Re: Eerste kweekje med gom 1.0

        Gaat zeker de goede kant op. Opletten met de lamp dat die er nie tekort op zit.
        Denk zelf eerder nog een 3 a 4 weken.

        Grtz
        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • Ddntje070
          Expert Stoner
          Member
          • Mar 2015
          • 84

          #49
          Re: Eerste kweekje med gom 1.0

          Centimeter of 2 boven de hoogste top op moment. Zal hem iets hoger hangen zo. Dacht dat dat niet zo veek kwaad kon. In dat geval pak ik er een weekje voeding bij en houd ik de boel even goed in de gaten. Bouw ik rustig af met voeden over anderhalve week


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #50
            Re: Eerste kweekje med gom 1.0

            Ik zou hem op een cm of 5 hangen.

            Thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • Ddntje070
              Expert Stoner
              Member
              • Mar 2015
              • 84

              #51
              Re: Eerste kweekje med gom 1.0

              Zo hoog heb ik em nu hangen. Top dank voor je tip


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #52
                Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                Zou rustig aan doen met de voeding.
                Die gele/bruine bladpuntjes komen door verbranding.
                De afgelopen 4-5 weken zie ik die op je foto's. Je zit dus constant te hoog qua voeding.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Ddntje070
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Mar 2015
                  • 84

                  #53
                  Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                  Zal wat minderen met voeding. Die verbrande bladpuntjes zijn trouwens alleen bij 1 plant. Zal die plant vooral extra weinig geven


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • Ddntje070
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Mar 2015
                    • 84

                    #54
                    Re: Eerste kweekje med gom 1.0



                    Wat kan ik op het moment het beste doen tegen de verbranden bladpuntjes ( teveel voeding gehad). Ben gestopt met voeding meegeven. Denk dat ik dat ook maar tot de oogst ( week of 2 / 3 ) vol ga houden . Of kan ik het best even een aantal keer spoelen?


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment

                    • Ddntje070
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Mar 2015
                      • 84

                      #55
                      Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                      Ik heb ze gister een liter afgezuurd water gegeven per plant. Kwam een klein plasje onder de pot zodat wat voeding eruit is. Aarde was vandaag nog goed vochtig dus doe er vandaag even niks aan.


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #56
                        Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                        Ben benieuwd, ik wil een Med Gom 1 buiten zetten
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • Ddntje070
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Mar 2015
                          • 84

                          #57
                          Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                          Vandaag even als testje met een iphone 6 door een 30x loep paar fotos geschoten. Laatste foto zijn met loep
                          Je kunt de trichomen goed zien. Onder welke kleur zal dit nu vallen? Gewoon helder?


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #58
                            Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                            Geel licht
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • Ddntje070
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Mar 2015
                              • 84

                              #59
                              Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                              Ja staan onder de lampen nu


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment

                              • Ddntje070
                                Expert Stoner
                                Member
                                • Mar 2015
                                • 84

                                #60
                                Re: Eerste kweekje med gom 1.0

                                heb ook een fototje geschoten zonder de lampen, in het daglicht.


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...