Re: Eerste kweekje med gom 1.0
Die bladeren vergeelden niet,ze waren eigenlijk aan het rotten en is zo beginnen te schimmelen
volgende keer die bladeren die "rotten" er direct van tussennemen m8
roken of vapen,niet doen,je hoest je longen uit zo
Die bladeren vergeelden niet,ze waren eigenlijk aan het rotten en is zo beginnen te schimmelen
volgende keer die bladeren die "rotten" er direct van tussennemen m8
roken of vapen,niet doen,je hoest je longen uit zo

dit is nou wat ok heb liggen drogen onderin zit een actieve inlaat. Afzuiging staat volop. Zullen ongetwijfeld nog wat slechte topjes tussen zitten maar pik die er later wel uit. Ze liggen niet tegen elkaar aan dus 

zo niet.. Tiefstraal ik alles gelijk bij me buurman in de tuin. Joke

wel besloten dat ik voorlopig stop met kweken omdat het je toch een berg vrije tijd kost en ik op zijn tijd toch wil minderen met roken. Ben benieuwd wat ik nu gehad als ik de dikke hoofdtoppen had kunnen gebruiken! Opzich denk ik dat ik helemaal geen verkeerd kweekje heb gedraaid alleen dat het in de laatste weken grotendeels is verkloot anders had ik een aardige zak vol gehad. Kweekkast lampen koolstoffilter voeding etc etc gaat compleet in de verkoop mochten er mensen interesse hebben hoor ik het wel. Is plug and play je dient enkel een afzuiging aan te sluiten op de flens van de kast. Wil iedereen hierbij danken voor de adviezen.
Comment