Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 Mango, 3x OG KUsh

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1 Mango, 3x OG KUsh

Mooi ! En je weet
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Het was weer een hele tijd geleden dat ik nog eens wat foto's heb gepost, dus bij deze...

Tegenwoordig krijgen ze allemaal een liter water met af en toe wat Green sensation, 1ml/liter, en af en toe wat Terrra Bloom of Sugar Royal.
      De Terra en Sugar geef ik eigenlijk niet zoveel omdat die niet zoveel invloed lijken te hebben, de Green sensation doet het wel goed.

Verder zijn de sativas al mooi aangedikt en heb ik door al dat dieven en knakken nu wel alleen maar dikke toppen, mooi om te zien.
      De ene Mango Indica is ook een mooie plant geworden met vette toppen.
      Het is allemaal een beetje klungelig gegaan, maar ik ben toch zeker al tevreden over het resultaat.

Nu even wat foto's:

006.jpg 007.jpg
      De OG Kush die in het begin wat flauwtjes gestart was, mooi bijgetrokken.

014.jpg 011.jpg
      De tweede OG Kush, vette toppen onder de 600watt.

016.jpg 019.jpg 020.jpg 015.jpg
      En als laatste de foto's van de Mango die ook supervette toppen aangemaakt heeft na het knakken, de laatste OG heb ik geen foto's van genomen want die was hetzelfde als de andere twee.

Voor de rest heb ik enkel wat last gehad van de temperatuur die de laatste dagen hoog opliep en waardoor het echt moeilijk ventileren was, maar het heeft toch geen schade toe gebracht aan de plantjes dus het kan nog gaan. Ze lijken ook minder water te verbruiken want toen ik ze uit de tent haalde wogen de potten veel zwaarder dan ik graag heb, duidelijk water genoeg naar mijn gevoel....

Na een tijdje twijfelen heb ik de onderste bladeren en overhangende bladeren die over toppen hingen ook weggehaald om toch nog meer dieptestraling te hebben van de lamp en een wat betere luchtcirculatie onder de planten. Ze staan nu 8 weken en 2 dagen, ik gok nog een weekje of 2.

Dat was het weer, leuk dat jullie meekijken....

Op naar de
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Noem dat maar klungelen !
        Je planten staan er keurig bij na die hitte, mijn complimenten !
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Lekkere dikke toppen inderdaad

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik ben benieuwd naar de smaak.

Comment

wow ziet er goed uit man

Comment

En niks afgezuurd maatje

Comment

Dat knakken, is dit zodat er meer licht bij de vertakkingen geraken dan? Eerste maal dat ik hier iets over lees, onbekend voor mij.
                  Zieter wel een leuke kweek uit!
                  Werken jullie buiten voeding ook met compost? Wat uiteraard ook voeding is. Ik heb na de eerste twee weken een klein laagje compost bijgevoegd en
                  dit had toch wel resultaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                    En niks afgezuurd maatje
                    Hehehehe
                    Kijk ook even mee, ziet er vet uit
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Compost is volgens mij een traag werkende meststof, voor een plant die amper 5 maanden staat onder de lamp niet de beste voeding, en als je over knakken niets vind heb je Google en YouTube mischien toch niet zo onder de knie...
                      Er zijn hier echt wel schatten aan informatie te vinden...., maar begrijpend kunnen lezen is een must.

Comment

ja ik ben er ook mee gestopt nu zien wat het doen en als ik nog last heb van wat vergeling denk ik wel voor bitterzout te gaan bij een watergift eens zien wat dat doet.. maar afzuren ben ik nu sinds gisteren mee gestopt
                        Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                        En niks afgezuurd maatje

Comment

Hey Witte. Ik heb niet gezegd dat ik niets vind over knakken, ik zei dat ik er nog nooit iets over had gehoord of over had gelezen. (begrijpend lezen is niet enkel een must, ook een kunst blijkbaar).
                          Compost is 'volgens jou' een traag werkende meststof, niet de beste voeding maar zoals ik al zei (begrijpend lezen) had dit dus wel degelijk resultaat. De vraag was niet of dit een snel of traag
                          werkende voeding is, maar of jullie er ook met werken. Jij dus al niet begrijp ik hier uit. Misschien eerst een jointje draaien voor je antwoord, dan komt het misschien iets minder aanvallend over.

Comment

Na een beetje rondlezen toch de oorzaak gevonden van die gestrekte toppen aan mijn planten, te hoge temperatuur.
                            Aan de foto's bij andere binnenkweekjes op het forum heb ik nogal gemerkt dat er mensen zijn die hier wat last van hebben, hier gaat het vooral aan de 600watt lamp liggen neem ik aan. Vorig jaar had ik dit probleem niet met de 400 set. Wijze les geleerd dus voor de volgende zomer, enkel nog 600watt na de zomer, in herfst of winter.

Bij de 3 OG planten heb ik nog niet echt een idee van de thc productie, de ene Mango toont mooiere thc productie.
                            Qua weed ben ik toch meer een indica liefhebber, maar ik zou de volgende keer geen sativa en indica meer samenzetten, vond ik wat vervelend, vooral om persoonlijke redenen.
                            Straks mischien ff wat foto's.

Ik twijfel nog een beetje om de laatste weken toch nog even terug naar 400 te gaan

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bij Hema een opzetlensje voor de tablet gekocht, valt niet mee om macrofoto's te maken maar ik denk dat ik er voor de 5€ dat het me gekost heeft wel iets mee ben.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
                            Bijna klaar

Comment

Zo even door je topic heen gebladerd, dat gaat je toch nog best lekker af zo ^^
                              Ziet er goed uit
                              If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Comment

Bezig...
                                X