Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K.O Kush F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ziet er goed uit ga deze zeker volgen
    First thing to grow, than you need to blow...

    Comment


      #17
      gaat goed Flip, das weer is een mooi kweekje om te volgen. Veel succes!
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #18
        Thanks ! Heb nog 2 foto's toegevoegd !


        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #19
          zien er gaaf uit

          Comment


            #20
            Kijk aan ze beginnen al mooi vorm te krijgen Wat gaat het toch weer snel allemaal. Keep it up!

            Peace

            Comment


              #21
              idd,ze zien er weer goed uit...

              veel succes verder nog!

              grtzzz

              Comment


                #22
                ziet er idd goed uit man

                hoop de toppen snel te kunnen zien hehe xD

                Comment


                  #23
                  Nog even 2 foto's van gisteren. Na het weekend staan ze 2 weken (vanaf het moment dat het zaadje in de spongepot is geplaatst). Gisteren nog eens water met een lichte dosis voeding (EC 0,8) gegeven. De wortels komen al onder uit de potjes, 1 potje viel per ongeluk om en toen kon ik zien dat ze al aardig volgeworteld zijn. Over een weekje maar eens ompotten naar hun definitieve potten.



                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #24
                    2 weken, dat is rap zeg, het groeit harder dan ik had verwacht met een zaadje.
                    heb je ze dan ruim anderhalve week op 24/24 staan en dan hoelang op 20/4 voordat je ze definitief op 18-6 gooit?
                    Heb je nu nog iets extra's gedaan de eerste 2 weken qua voeding of stimulatie of iets anders?

                    ik hoor het van je

                    Comment


                      #25
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ten-t3264.html) aangezien je tot die tijd toch geen toppen krijgt, ook al zet je de lamp op 12/12. Scheelt dus in de energiekosten, lijkt mij zo.

                      Ik heb 1 x de overgebleven bacto over mijn potjes gegeven, en 2 x wortelstimulator (halve voorgeschreven dosis) Tussendoor, indien nodig (gemeten met hygrometer) schoon, afgezuurd water.

                      Ik heb nu 2 x licht bijgevoed, EC 0,8, aangezien ik een lightmix heb die maar minimaal voedingsstoffen bevat.

                      Volgende week ga ik de EC langzaam opschroeven, elke week een verhoging van 0,1. Tevens wil ik volgende week beginnen met sproeien, al naar gelang de behoefte van de plant.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #26
                        je laat ze zometeen 6 weken op 18/6 staan, is dat omdat je nog de sexe moet doen? ik ging er vanuit dat je vrouwelijke zaadjes had.
                        Maar even voor het gemak ervanuit gaan dat je nog de sexe moet doen, dat doe je dan over 6 weken bekijken. Dan snap ik ook het lichtschema.

                        Maarrrrrrrr als je dus vrouwelijke zaadjes hebt, dus ook plantje, wanneer zou je dan over gaan op 12/12? Ere nu vanuitgaande dat je plantjes 2 weken zijn, ze nog even op 18/6 gaan, misschien een week? dan zouden ze dus 3 weken zijn voor je op 12/12 gaan?

                        Ik vraag zoveel omdat ik nog worstel of ik uit zaad of met stek verder wil. Ben nl slechte kwaliteit stek met bijbehorende beestjes zo zat.

                        Comment


                          #27
                          Ik ben van mening dat er veel geadverteerd wordt met vrouwelijk zaad, terwijl het zaadjes zijn van hermafrodieten. Die kunnen dus mannelijke planten geven. Vriend van mij heeft 5 zaadjes (femenised) geplant, alle 5 man !

                          Volgens de post van Haze'o'lator met je met zaad dus echt wachten op de voorbloeiverschijnselen. Eerder op 12/12 zetten geeft stress en is zinloos. Als iemand een tegenargument heeft, dan hoor ik dat graag 1

                          Zaadjes wilt niet automatisch zeggen dat je geen ongedierte krijgt, alleen het wordt niet meegeleverd met je stek. Dit is voor mij ook de reden geweest om uit zaad te gaan kweken.
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #28
                            poeh, maar dat is vet zaad hahah om maar even in zaadtermen te blijven praten. Daar kun je dan niets tegen doen, als je mannetjes krijgt en je hoopt op vrouwtjes.
                            MMMmm, oke, nu zijn je stekken 2 weken. Ze moeten dus nu 6 weken op 18/6 staan, dan komt het verhaal over het sexen te pas. Als nu blijkt dat je vrouwtjes hebt, staan die steken de eerste keer 8 weken .
                            Dat is best lang, meestal heb je dan je tijd er op zitten dat je kan oogsten.

                            Maar oke, na 8 weken gaan ze in de bloei als je vrouwtjes hebt, en dan begint het pas met aftellen tot aan de oogstijd toch?

                            Comment


                              #29
                              Zo heb ik het ook begrepen ja. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten

                              Normaal kun je dan al oogsten, maar als het te vroeg op 12/12 stress met zich meebrengt wat resulteert in een lagere opbrengst, dan heb ik het wachten er best voor over. Tevens spaar je je een behoorlijke periode verlichten met HPS uit, wat nogal scheelt in de kosten. Volgens het topic van Haze'o'lator heeft het geen enkele zin je lampen al eerder op 12/12 te zetten, aangezien er dan toch nog geen toppen komen.

                              Ik citeer uit het topic :

                              wacht altijd met het in bloei zetten tot na een verschijning van de voorbloei.

                              het in werking zetten van de bloei met 12uur ononderbroken duister en 12uur licht voordat de voorbloei verschijnt,zorgt voor stress bij planten.

                              deze stress kan tot abnormale groei leiden,en ook kunnen planten zich tot hermafrodieten ontwikkelen.
                              het overschakelen op de bloeiperiode voordat de voorbloei verschijnt zal de bloei niet versnellen.
                              de bloei zal zelfs pas verschijnen op hetzelfde moment als wanneer je wel had gewacht op de voorbloei!
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment


                                #30
                                Ben ook bezig met dat soortje, 1week voorgroei gehad. Staan nu 8 weken in bloei en het einde nadert
                                De jouwe zien er goed uit
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X