Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K.O Kush F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: K.O Kush F2

    Hey Markster !

    Bedankt, maar denk je echt dat die Freebees na 4 weken bloei al gaan verkleuren ? Ze zouden 10 weken moeten bloeien, en ik heb gelezen dat veel problemen ontstaan na de 3de week bloei.

    Van de Kush kan ik me het wel voorstellen, maar die staan er heel mooi op....

    Nu ga ik roken ook, anders gebeuren er hier ongelukken !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #77
      Re: K.O Kush F2

      zijn dit alleen de onderste bladeren of zit tover de hele plant?want ik vind haar voor de rest wel mooi eigenlijk.misschien eens een foto zonder hps trekken .t zou ook n magnesium of calcium tekort kunnen zijn

      Comment


        #78
        Re: K.O Kush F2

        4 weken bloei, en ze zien er al goed uit!

        Goed bezig Hasjkip, mooi kweekverslag ook
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #79
          Re: K.O Kush F2

          Heb je wat meer info over dat computertje ? klinkt interessant.

          Computer heet EPES.
          Temperatuur beveiliging:Het grootse probleem in een ruimte is de warmte ontwikkeling. In vele gevallen is dit niet terug te regelen met de afzuiging. Dus er moeten er lampen uit. Met het ELF PRO ELECTRO Systeem wordt de helft van de lampen uitgeschakeld. Als de temperatuur weer op orde is worden naar 20 minuten de lampen weer ingeschakeld. Mocht het nogmaals gebeuren dan word de andere helft van de lampen uitgeschakeld.
          Fase Controller :De Fase Controller is een absolute must op elke schakelbord. Dit systeem meet continue de spanning op alle fases. Mocht er een fase uitvallen om wat voor reden dan ook, schakelt het systeem alle lampen uit. De kachels worden aangezet en de installatie moet handmatig weer ingeschakeld worden. Dit gebeurd door middel van de reset knop.
          Groei Bloei systeem:Als een installatie wordt aangelegd dan is het niet de bedoeling dat je van groei naar bloei allerlei stekkers en draden moet verwisselen. Met het ELF PRO ELECTRO Systeem ga je van groei naar bloei met 1 druk op de knop. In de stand groei, wordt een gedeelte (zelf te bepalen) van je lampen ingeschakeld. De volgende dag de andere gedeelte (ook zelf te bepalen). Deze procedure wordt continue herhaalt totdat je overgaat naar je bloei fase. Voor de mensen die 12 om 12 uur draaien (twee ruimtes) gaat de helft van ruimte A en B aan en de volgende dag de andere helft. Als de lampen uit gaan dan gaan de kachels aan.

          Comment


            #80
            Re: K.O Kush F2

            Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
            zijn dit alleen de onderste bladeren of zit tover de hele plant?want ik vind haar voor de rest wel mooi eigenlijk.misschien eens een foto zonder hps trekken .t zou ook n magnesium of calcium tekort kunnen zijn

            Eigenlijk zitter er niet veel bladeren aan de plant, alleen tussen de toppen groeien kleine blaadjes. Het begint inderdaad beneden, en ruipt verder omhoog. Magnesium heb ik bijgevoed, eigenlijk zonder zichtbaar resultaat. Kan het door de warmte komen ? Afgelopen week 35 graden in de tent, de RH was slechts 30 %. Nu is het 29 graden, en ik heb de luchtbevochtiger wat hoger gezet.

            Ach, fok it, het zijn slechts 2 Freebees, die waren voor niks. De Kush staat er prachtig bij, en dat is het voornaamste !! Er komen al lekkere dikke toppen aan, ze zijn mooi groen en ze ruiken heerlijk !


            Ellen, die EPES, dat is bedacht om de slimme meter te omzeilen. Kon niet uitblijven Zodra de slimme meter een meting gaat doen, schakelt deze EPES alles uit, op de afzuiging na. Zo kunnen ze nooit een hoog stroomverbruik meten.

            Handig, vraag me alleen af of je voor dat geld niet beter een kleine airco kunt aanschaffen met externe thermostaat. Die kun je dan ook nog gebruiken voor te verwarmen of je lucht te ontvochtigen. Zeker als je maar 1 lamp hebt hangen, het wordt al vlug te warm, de EPES reageert en dan is er geen licht. Iig bedankt voor de info !!
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #81
              Re: K.O Kush F2

              Zo mensen,

              Flip is er weer !

              Net terug van vakantie, 2 uur en 40 minuten vertraging en dan in een vliegtuig met chagrijnige Duitsers, jippie !

              Ik moet zeggen, mijn plantjes zijn lekker dik geworden, mijn verzorger heeft ze best goed verzorgd voor een leek, al stonden ze wel wat nat. Ik zal morgen foto's maken, vandaag ben ik te kapot.

              Bis Morgen !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #82
                Re: K.O Kush F2

                hey flip goede vakantie gehad?
                ik ben hier aan t wachten op pics

                Comment


                  #83
                  Re: K.O Kush F2

                  U vraagt, wij draaien !! Ben speciaal ervoor vroegtijdig van tafel gegaan om nog net even voor de lamp aan is gegaan met spaarlamplicht foto's te maken !!

                  Update 10 heb ik in de beginpost erbij getikt.
                  Last edited by Flip Hasjkip; 15 June 2009, 18:47.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #84
                    Re: K.O Kush F2

                    lekkere buds man
                    en je weet toch sigara icmec oldurur

                    Comment


                      #85
                      Re: K.O Kush F2

                      ik vind da echt mooi gedaan en het zijn mooie plantjes ook g. ik volg je volgende kweekje op de voet
                      grtz een wietroker is geen onruststoker

                      Comment


                        #86
                        Re: K.O Kush F2

                        Thanks mannen ! De volgende wordt een experiment, ga de helft tijdens de groei spa rood geven en de andere helft kraanwater. Kijken wat de CO2 doet.

                        Iemand een idee mbt de uitschieters ? Het komt voor bij 1 Kush en bij 1 Freebee, en het zijn de buitenste planten. Heb een 600 watt hangen in een tent van 1,2 x 1,2 m, dus dat zou het probleem niet moeten zijn ?


                        En Markster, die peuken die rook ik alleen in het buitenland, bij gebrek aan beter
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #87
                          Re: K.O Kush F2

                          Welkom terug Flip! Ziet er erg lekker uit Wat zal de boel daar stevig ruiken zeg. Ben benieuwd hoe ze je gaan smaken, lijkt me best heftig die Kush. Je volgende experiment klinkt ook interresant.

                          Greetzz

                          Comment


                            #88
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment

                            Bezig...
                            X