Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K.O Kush F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Why drink & drive i'f you can smoke & fly

    Comment


      #47
      Re: K.O Kush F2

      Hallo Kleine Kers,

      Meten = weten, dus als je een meter hebt dan weet je zeker dat je waardes goed zijn. Ik heb in het verleden wel eens buiten gekweekt, zonder meter, en dat kwam ook goed.

      8 weken groei met HPS is niet te betalen ! Ik groei voor met 2 x 55 watt spaarlampen.

      http://www.sofort-marketing.de/pktra...mart&Itemid=26

      Technical Details:
      Illuminant: 2 x Philips 55Watt/PL865
      Cover: powder coated
      Connector: 3m cable and EUR plug

      Dit is mijn 3de binnenkweek, en de 1ste keer dat ik ze zo lang laat voorgroeien. Ik denk dat ik dit de volgende keer niet meer doe, zie het eigenlij niemand doen het het duurt echt wel lang zo. De voorbloei heeft eigenlijk dezelfde kenmerken als de bloei.


      Over die herma ; die kan zichzelf en de andere planten in de omgeving bestuiven en zo krijg je zaad ipv wiet. Wil je zekerheid (aangezien je niet zeker weet of het een herma is) dan kun je deze beter verwijderen.

      Better safe then sorry !!

      Onthoud ; niet het aantal planten maar het aantal lumen (licht = gewicht) doet de opbrengst van je oogst bepalen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #48
        Last edited by westport; 25 April 2009, 13:35.
        Why drink & drive i'f you can smoke & fly

        Comment


          #49
          Re: K.O Kush F2

          Je kunt zo ook al na bijv. een week op 12/12 zetten, de keus is aan jou.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #50
            Re: K.O Kush F2

            ze zien er lekker uit :-p
            kw8 op het resultaat.
            ______Grtz______
            ---Canna_Loop---
            _______________

            Comment


              #51
              Re: K.O Kush F2

              Heb geen foto's gemaakt, dus ik plaats hier maar even een mini-update. Volgende week weer foto's.

              Ok, sinds gisteren hangt mijn 600 watt zonnetje er weer boven, op 12/12. Tijd om te bloeien dus !!

              Vandaag maar weer eens een keertje water gegeven, heb er een beetje magnesium bijgedaan. De EC was 1,0, de PH 6,5. Temp was 25 gr. Alle plantjes hebben 200 cc gekregen, de lamp heb ik verlaagd.

              Nu is het wachten op het geslacht, en hopen op veel sterke vrouwen !!
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #52
                Re: K.O Kush F2

                ik hoop met je mee.
                dat er maar veel lekkere chicks bij zitten

                Comment


                  #53
                  Re: K.O Kush F2

                  Heb vandaag al 2 mannen ertussenuit gehaald. Waren 2 freebees, vond ze al erg groot ten opzichte van de rest. Heb nog 2 verdachten op het oog, eens zien morgen.
                  Attached Files
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #54
                    Re: K.O Kush F2

                    spijtig van de mannen.
                    maar je hebt er nog genoeg zo te zien.
                    houd ze groen

                    Comment


                      #55
                      Re: K.O Kush F2

                      hey dat is echt wel mooi g. Ik volg je op de voet en hoop ook zo mooi kweekje te hebben
                      grtz keep up the good work

                      Comment


                        #56
                        Re: K.O Kush F2

                        Jammer van die mannen Flip maar ja dat hoort erbij he. Ik hoop voor je dat de rest toch dames zijn. Die verdachten, zijn dat ook freebees?

                        Greetzz

                        Comment


                          #57
                          Re: K.O Kush F2

                          Laat ik het zo zeggen ; ik heb gerekend op 50 % man. Van de 20 zaadjes staan er nu nog 18, geen slecht resultaat. Ik wil er eigenlijk een stuk of 10 overhouden, als alle vrouwtjes bekend zijn wil ik hieruit weer een selectie maken met de sterkste.

                          Afwachten wat de rest doet !

                          [edit] En nog een mannetje ! De totaalstand is nu 3, alle 3 freebees. Nu zijn er nog zo'n 5 waar ik het vermoeden van heb dat het mannetjes zijn, 3 daarvan zijn Kush. Mocht de rest eens vrouwelijk zijn, dan heb ik het niet slecht gedaan. Voorlopig kunnen we niks anders doen als afwachten. Vandaag weer enkele planten water gegeven, met voeding, EC 1,0 PH 6,3. De andere plantjes stonden nog vochtig. So far, so good ! Nu lekker ene draaien & chillen, vandaag al een paar biertjes gevat voor koninginnedag, jammer dat er zo'n gek de feestvreugde moest bederven door op het publiek & gouden koets in te rijden

                          Zo is het leven, gekken genoeg op de wereld !

                          Ik zou zeggen, relax, rook een joint, make love not war ! [/edit]

                          [edit]Vandaag weer gekeken, en van een 3-tal planten kon ik nu duidelijk zien dat het vrouwen zijn. Van de Kush denk ik dat ik nog 2 mannen ontdekt heb, morgen even kijken, dan is het wellicht al duidelijk te zien.[/edit]
                          Last edited by Flip Hasjkip; 1 May 2009, 19:37. Reden: Tekst geupdate
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #58
                            Re: K.O Kush F2

                            Zo ! Heb update 6 in de beginpost geplaatst, van de 20 zaden zijn er nog 11 over. De kerels heb ik lekker de nek omgedraaid, mijn harem wordt elke dag door mij vertroeteld !
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              #59
                              Re: K.O Kush F2

                              hey kip ze staan dr mooi bij he!
                              en nog bedankt voor de gratis tip!

                              Comment


                                #60
                                Re: K.O Kush F2

                                Update 7 is in de beginpost geplaatst !

                                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                                Comment

                                Bezig...
                                X