Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Even een kleine update.
De plantjes houden zich super met deze warmte.
Wel de tijdklok voor licht aan naar 21:00 verzet.
en........ ze ZUIPEN!!!!!!
Geef momenteel 3 liter per dag per plant!!!!!
Dit was 1,5 week geleden nog 2,5 liter om de dag per plant.
Geef ik minder dan hagen de blaadjes van droogte en is de aarde ook gort droog.....
Alleen geef ik ook voeding voor die 3 liter per dag, is dat wel goed of krijgen ze misschien nu te veel?
Gebruiken ze al dat vocht alleen om koel te blijven bv.
P.s. 1 top al moeten ondersteunen en intapen omdat die knakte onder zijn eigen gewicht
Yo Arie.einde in zicht??? Zou uitgaan vanaf 1e zichtbare bloei. En dan aan de krappe kant naar boven . Je kweekt op aarde en dan is spoelen eigenlijks niet nodig. Prettiger is het om tussen de 4/7 dagen spoelen . Die biobloom zal je vast nog wel eens gaan gebruiken. Kan je vast wel op het net vinden. Jammer dat je niet ff een foto hebt geplaatst. Suc6 en de mzzl. JB
Was nog op vakantie . Wat lastig foto's maken vanuit Turkije op me bedje bij het zwembad met een cocktail , maar nu weer terug.
Zit nu 7 weken sinds de 1e bloei, dus nog 3 weken te gaan..... dan zouden ze 12 weken op 12/12 hebben gestaan
Zal vanavond weer even foto's maken. zien er iig al lekker uit.
Mogen jullie beoordelen hoelang ik nog moet gaan
En dus weer tijd voor een flinke update.
Ik denk zelf dat ze bijna klaar zijn maar hoelang ze nog moeten???
Van 2 toppen een puntje geknipt en onder de microscoop gelegd (die ik als kind 30 jaar geleden ooit heb
gehad maar werkt nog steeds )
Het lijkt of ik voornamelijk milky trichonomen heb, maar zie ook enkele heldere en een paar de bruin
beginnen te worden.
Wel heel lastig te zien.
Maar we hebben er met 4 man naar zitten gluren en allemaal de zelfde conclusie.
Graag jullie oordeel.... en hoe verder.
Hoelang moeten ze nog?
Ook begin ik nu toch echt wat tekorten te zien bij de dames.
Kan alleen me vinger er niet helemaal op leggen wat het nu is.
Kom er iig niet uit met monty's bladoplosser.
Als ze nog maar een week ofzo moeten doe ik er niks meer aan, maar wil toch weten wat het is. Als ze nog langer moeten, wat is de oplossing?
ik denk dat je ze gwn kan laten afbloeien nog 2 weekjes en dat je daar niet meer aan moet doen.. je bent toch gwn aan het spoelen nu niet?
een goeie tip : geef de laatste 3 dagen ijswater ik heb dat ook gedaan en je ziet duidelijk verschil , je doet natuurlijk wat je wil het is ook maar een tip
Ben nog niet begonnen met spoelen.
kweek op aarde en begreep dat je dan maar 4/5 dagen hoeft te spoelen.
ijswater had ik idd gelezen. Door de stress van kou (plant denkt help vorst) gaat ze haar bloemen beschermen met extra hars.
net als spruitjes die zoeter zijn als er een keer nachtvorst overheen is gegaan voor het rooien.
ik dacht dat 1 keer ijswater voldoende was maar 3 dagen dus...
Bv ik spoel nooit en dat smaak je er zit bij mij genoeg voeding/schimmels ext in de bodem,voor gans de groei/bloei periode,er gaat niets meer bij
Met flesjes voeding/boosters,best idd 2 laatste weken bloei enkel water geven
ja ik zou het toch een dag of 2 a 3 doen van 1 dag vond ik nie tzo een verschil zien na 2de gift al wel en na 3de gift nog meer
spoelen als je voeding gebruikt altijd 2 weken of mss 10 dagen maar 4a5 dagen ga je nog smaken hoor da gaat nie tzo lekker zijn dat je dan verwacht .
goh ik heb nu ook al bladeren die vergelen in de eerste week bloei... maar het is maar ligt ik ga ze gwn af laten bloeien maar als het te erg word wat bitterzout geven bij een watergift kan altijd helpen maar je moet wel weten hoe dit moet want kan er blokages door krijgen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
goh en met die biobizz voeding ik weet niet ik zou toch zeker een dag of 10 spoelen hoor qua smaak
Comment