Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DNA Chocolope onder 400W led

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: DNA Chocolope onder 400W led

    Voor een focus stack moet de camera wel op dezelfde plek blijven staan inderdaad, maar als je een statief gebruikt dan komt dat wel goed.

    De software die de foto's samenvoegt zorgt er overigens ook voor dat ze allemaal netjes over elkaar heen komen te liggen. Dus een beetje verspringen kan niet zo'n kwaad.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: DNA Chocolope onder 400W led

      Ok dank je. Ik heb het wel eens gebruikt voor timelapse van star trails.
      Baas in eigen brein.

      Comment


        Re: DNA Chocolope onder 400W led

        Heb er gisteren een paar van de wat hogere toppen uitgehaald. Totaal 434g nat. Ben benieuwd wat er van over blijft

        Voorbeeldje van een paar topjes:
        20150826_Choco_Toppen_DSC7400.jpg

        De top links is van de TMV plant. Die top ziet er wat merkwaardig uit.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: DNA Chocolope onder 400W led

          Ja, een beetje rechthoekig Toch ziet het er allemaal verder vrij compact en lekker uit!
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            Re: DNA Chocolope onder 400W led

            Ziet er mooi uit


            Maar alleen een hogere toppen? Ben benieuwd wat er dan nog staat.


            En ik vind het altijd eng om tussendoor te oogsten.

            Ben altijd bang dat ik ze dan teveel stress, en ze dan ook niet meer verder aandikken/afbloeien.

            Of is het juist andersom, en gaat ze nog extra knallen, omdat ze denken dat ze dood gaan?

            Comment


              Re: DNA Chocolope onder 400W led

              ziet er lekker uit

              Comment


                20150827_Overzicht_DSC7407.jpg

                Er valt dus nog genoeg te knippen

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: DNA Chocolope onder 400W led

                  Ben met zijn 3en 6 uur bezig geweest met knippen en ophangen van 1m2.
                  Nog steeds last van mijn knip vinger.

                  Veel plezier met knippen
                  Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                  Verslag:
                  1e n00b binnen kweek...
                  Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

                  Comment


                    Re: DNA Chocolope onder 400W led

                    Gegroet, wat een heerlijke foto's trek je Wietefras..!! Ziet er allemaal best mooi uit!! Welke lens gebruik je als ik vragen mag?

                    Comment


                      Re: DNA Chocolope onder 400W led

                      @Ariebombarie, Bedankt, vanavond maar weer eens verder gaan met knippen inderdaad

                      @Astars, De lens is een Sigma 180mm f/2.8 APO Macro EX DG:
                      SIGMA-APO-Macro-180mm-f28-E.jpg

                      Had ook nog een plaatje van de camera in mijn album (Sony SLT-A77):
                      pSNYNA-SLTA77V_main_v786.jpg


                      Had ik ook nog een kiekje genomen van de planten met flits (net nadat het licht uitging). Dan zie je wat beter dat er nog best wat toppen in zitten en dat het niet alleen een tent vol sla is:
                      20150829_Chocolope_Overzicht_Flits_DSC7412.jpg

                      Het vergelen en verdrogen van het blad begint inmiddels wel ernstige vormen aan te nemen.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: DNA Chocolope onder 400W led

                        Mooi hoor Wietefras, daar zit inderdaad nog een heleboel aan!
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          Re: DNA Chocolope onder 400W led

                          "Best wat toppen" zegt hij bescheiden
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: DNA Chocolope onder 400W led

                            Ja, ik denk dat ik het heel erg slecht ingeschat heb. Had gewoon geen ervaring met scroggen en ook niet met led.

                            De toppen zijn kleiner en dan lijkt het me minder, maar ik ben nou aan het knippen en het hele net is gewoon een dikke laag topjes van een vierkante meter oppervlak.


                            De kweek begint dus haar einde te naderen. De dames zitten nu op 12 weken 12/12 en 10 weken echte bloei. Heb nu eindelijk ook wat tijd om de hele tent leeg te het knippen.

                            Gisterenavond 443 gram nat erbij geknipt en er is nog flink wat te gaan:
                            20150902_Chocolope_Restant_DSC7415.jpg

                            Dat zal na drogen dan ook wel iets van 100g worden en ik heb net geen kwart gehad. Plus de 2 oogsten die ik al droog heb liggen ben ik dus bang dat ik mijn schatting toch wel iets naar boven moet bijstellen

                            Gelukkig ook nog geen rot tegen gekomen met die hoge LV van de laatste weken. Er zit wel veel verdroogd blad (op steeltjes) in de toppen, maar vreemd genoeg kan ik zelfs dat er nauwelijks vanaf trekken.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: DNA Chocolope onder 400W led

                              Prachtig wiet tapijtje!
                              Mooie kleuren ook, mooie kweek/oogst.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                Re: DNA Chocolope onder 400W led

                                Nou voor mij is het bewezen,je kan groeien en bloeien onder leds,ondanks kleinerebuds,vind ik dit een vet veldje wiet

                                Comment

                                Bezig...
                                X