Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek, tot nu toe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

    ze zien er goed uit manke, originele namen ook... :p
    kblijf dit volgen.
    (word het niet te warm in je hokie met licht aan en te koud als ie uit is?)
    een termometer en lv meter is een aanrader...
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---
    _______________

    Comment


      #32
      Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

      Hallo mensen,

      sorry dat ik jullie heb laten wachten, ik vind het echt leuk om te lezen dat jullie deze echt volgen hoe ze gaan.

      Ze staan nou inmiddels de 6de week onder de lamp en 7e week in totaal sinds ik ze heb.
      Hier zijn wat leuke foto's met al wel een behoorlijk aantal toppen, en aangezien ze volgens jullie 12 weken moeten ofzo, denk ik dat de toppen wel lekker gaan worden.











      Laat maar weten wat jullie er van vinden.

      Het is niet op de foto's te zien, maar ik heb onderin de kweekruimte 2 gaten gemaakt, voor het aanzuigen van lucht via 2 92mm pc fans, aangesloten op een adapter.

      Bovenin ongeveer hetzelfde alleen staan dan de fans ietsje verder uit elkaar, zal daar morgen even wat foto's van maken.

      Deze ruimte ben ik gaan gebruiken sinds de planten te groot werden voor de originele kast. Ze zijn nou inmiddels de 1.30m gepasseerd.
      Op de vloer liggen tapijttegels, zeer kortharig en zeer grondig ontsmet voordat ik ze er in legde.

      Filters heb ik er nog niet op zitten, die ga ik volgend weekend halen, ik ruik ze al wel, maar niet zo dat je zegt daar heb ik al last van. De nieuwe ruimte is behoorlijk luchtdicht.

      Comment


        #33
        Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

        Hallo luitjes,

        ik vroeg mij af, sinds de toppen behoorlijk leuk beginnen door te komen,
        wanneer kan ik zien dat het tijd is om te oogsten, en hoe forceer ik dat bij de plant zelf??

        Ik las geloof ik iets over de laatste week geen water meer geven ofzo??

        Enige tips??

        hier zijn 2 foto's van close ups van een paar toppen, dat zijn toch kristallen die zich daar ontwikkelen, of zie ik dat verkeerd??



        Last edited by Pimmetje; 22 April 2009, 20:20.

        Comment


          #34
          Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

          daar staat een hele hoop in
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #35
            Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

            Wanneer te oogsten :
            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

            [edit]Mr_3ppozz en ik hadden dezelfde gedachte ! [/edit]

            Stimuleren van topgroei kun je dmv klieven, je kunt het licht uitlaten en je kunt geen water meer geven. Er zijn al heel wat topics hierover geschreven, even de zoekfunctie gebruiken, dat lukt jou vast wel !


            Als je planten te groot worden, kun je ze ook knakken.

            Die vloertegels ; kijk wel uit dat er geen materialen in verwerkt zijn die giftig zijn ! Vaak komen deze stoffen pas vrij met warmte.

            Zit ernaar uit dat er genoeg topjes inkomen ! Nog even volhouden !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #36
              Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

              hoi las van je 6oo wt lampen , + - 70 cm van je planten houden anders kun je er beter croma er bij doen bakt beter??? hahaha
              en die kieren van je motten echt dicht !! zijn de dames heel gevoelig voor .
              hoop dat je een mega moestuin krijgt .groetjes

              Comment


                #37
                Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                hallo, dankjewel allemaal voor de adviezen.

                De kieren zijn al opgelost, ze staan niet meer in de kast op die foto's, daar zijn ze al uitgegroeid.
                Ze staan nou in een hok van 1.5m bij 1.5m en 2.5m hoog.
                De lamp hangt denk ik ongeveer 40cm erboven, dus ik zal ze even wat hoger hangen.

                De planten kunnen nu bijna 2m lang worden voordat ze ruimte te kort gaan komen, dus dat zit wel goed, ik neem aan dat ze op 1.80m toch echt wel ophouden met groeien, of niet??

                Comment


                  #38
                  Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                  hoi, ik hang de lampen iets meer dan 60cm erboven, en nu heb ik de ene kant van de lamp hoger geplaatst zodat de achterste grote planten ook veel licht krijgen.

                  Bij mij zijn ze blijven groeien tot eergisteren, en dat is nu tot 5e week bloei.

                  Verder heb je echt mooie dames hoor

                  Greetzzzzz
                  Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                  Comment


                    #39
                    Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                    Wow dat zijn een paar lange dames die je daar hebt staan Pimmetje..
                    Nu die lekkere dikke toppen nog..

                    Gr,
                    NNS

                    Comment


                      #40
                      Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                      hehehe, ik ben blij te horen dat ze goed gaan, ik heb niet echt vergelijkings materiaal, dus ja...
                      Ze zijn inderdaad lekker lang, ze meten nou zonder pot 145cm, dus dat gaat wel goed.
                      De plekken waar toppen zitten zijn echt ontelbaar lijkt het wel, daar gaat echt wel lekker veel wiet af komen.
                      Ik zal de komende tijd veel foto's van toppen maken, zodat de groei een beetje te volgen is.

                      Hoe lang moet ik dat pk 13/14 spul eigenlijk geven?? Maar 2 weken toch??

                      Comment


                        #41
                        Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                        ze moeten 10 weken dan zijn ze klaar

                        greetzzzzz

                        Comment


                          #42
                          Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                          hallo mensen,

                          we zijn inmiddels weer even verder, dus weer tijd voor nieuwe foto's.







                          zoals jullie kunnen zien zijn er echt behoorlijk wat toppen en ze beginnen ook al best dik te worden. Ze beginnen nu net in hun 8ste week, dus dat gaat wel goedkomen, ze moeten er nog 4, dus.....

                          Comment


                            #43
                            Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                            WOOOOOW! netjes zeg!

                            Comment


                              #44
                              Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                              Zooooooo.. Ik hoop ook die kant op te gaan met me 1,5 cm kleine doerak.
                              Dit ziet er echt goed uit.. Sweeet dat word rokennnnn
                              Gefeliciteerd..

                              Comment


                                #45
                                Re: Mijn eerste kweek, tot nu toe

                                ben blij om te horen dat jullie ze mooi vinden, ze zitten nu 3 dagen op alleen water.
                                Dat moet geloof ik nog 1.5 week en dan een week droog geloof ik en dan kan ik
                                gaan oogsten, of heb ik dat verkeerd gelezen?? Please correct me if I'm wrong

                                Hier nog wat leuke foto's







                                Comment

                                Bezig...
                                X