Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74 Autoflower, Milky Way & 7x White Haze! Outdoor - Cocos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

    Conclusie is en blijft nooit geen chemie(LR2!), geen bio-chemie. Maar roofmijten, en aardappel schillen, in de ergste gevallen. Ik voel me nu gerustgesteld dankzij Ganjagast, en de rest van het forum.
    Als mede deze mooie link:http://www.growweedeasy.com/bugs-pes...marijuana-grow

    Ik heb besloten de natuur gewoon zijn loop te laten gaan, er zijn niet nog veel meer gaten bij gekomen. Dus geen reden meer voor mijn paniek.

    IMAG2079.jpg
    Last edited by Blowa; 29 July 2016, 18:04.
    Probeer je eens in te leven in het plantje!

    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

    Comment


      #17
      Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

      Dit schatje denkt dat het een windmolen is.

      Mis alleen nog een water rad, en ik heb een polder landschap.

      IMAG2081.jpgIMAG2083.jpg
      White Haze
      Last edited by Blowa; 30 July 2016, 00:47. Reden: Opmerking van Flintstoned, het is te nat.
      Probeer je eens in te leven in het plantje!

      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

      Comment


        #18
        Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

        Staat wel heel erg nat zeg.

        Comment


          #19
          Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
          Staat wel heel erg nat zeg.

          Vul het bijna elke dag bij. Gaat elke dag ook op, soms twee dagen. (Als het kouder is buiten.) Het is een dop van een pringles bus, dus ongeveer 2/3 mm 'diep'.

          Kan dit beter? Dan hoor ik het graag!


          Heb zelf bijna geen ervaring met kiemen op deze moestuintjes - achtige - grond, gekregen op cannabis bevrijdings dag. Weet wel dat ze super snel drogen.

          Die eerste White Haze weet dat ook, rust haar ziel.

          Mijn Ak74 groeide er wel goed op. En heeft toen in deze constructie gestaan:
          IMG-20160617-WA0018.jpgIMG-20160617-WA0021.jpgIMG-20160617-WA0024.jpgIMG-20160623-WA0011.jpgIMG-20160629-WA0006.jpgIMG-20160706-WA0001.jpg

          Was niet echt ideaal, scheelde wel water geven, maar er ontstond ook groene mos op het glas tegen het einde aan.
          Wat ik nu ook weer terug zie komen in de grote pot. En ook al heel veel aanwezig is in de tuin.

          Ik dacht.... Wellicht is dit iets beter. Maar heb te horen gekregen, en ook gelezen, dat ik het denken beter aan jou over kan laten!
          Last edited by Blowa; 30 July 2016, 00:52.
          Probeer je eens in te leven in het plantje!

          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

          Comment


            #20
            Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

            Ja de dingetjes drogen snel op dat is waar. Ze zijn in feite ook enkel om hhet zaad te laten kiemen.
            Ik zelf zou ze nu in een grotere pot zetten en die papierlaag buitenom eraf halen. De cocos pakt veel water op maar door het kleine volume droogt dat ook weer snel op. Gevolg een heel wisselend beeld kwa zuigspanning voor de wortels. Droog, nat , droog, nat enz. Niet ideaal.

            Comment


              #21
              Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
              Ik zelf zou ze nu in een grotere pot zetten en die papierlaag buitenom eraf halen.

              Welke pot zou ik nu het beste kunnen gebruiken voor deze White Haze, heb een hele grote pot (denk 40L), een middelgrote (grijze, 10/20L) waar die AK74 nu in staat, en een kleintje (Blauwe) van een halve liter ongeveer. Wat raad jij aan?
              (P.s. ben niet goed in inschatten van liter hoeveelheden.. op de fotos kun je ze zien, behalve die "40L")

              En kan ik daarna nog eens verpotten? Of is dat te veel stress?

              Vorige keer had ik ipv verpot, er zand bijgedaan.. En daarna verpot.


              Hele goede tip van dat papier trouwens, compleet niet bij stil gestaan, en er gewoon om heen laten zitten. Die zal deze keer wel verdwijnen, het is en blijft een belemmering.

              Probeer je eens in te leven in het plantje!

              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

              Comment


                #22
                Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                Ik zou deze nu eerst in die 10 a 20 literpot zetten

                Comment


                  #23
                  Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                  Had het gelijk gedaan!

                  IMAG2091.jpg

                  Daarna was er alleen maar regen en stond het plantje niet op de juiste plek.
                  Dus ze is nog steeds ongeveer het zelfde.


                  De Ak74 gaat prima, alleen gaan er wel een paar blaadjes aan de onder kant dood, en ook beginnen er wel meer vlekken en gaten in te komen.
                  Deze foto is van vier dagen geleden ook!
                  IMAG2093.jpgIMAG2096.jpg
                  Probeer je eens in te leven in het plantje!

                  - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                  Comment


                    #24
                    Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                    Die lobblaadjes eraf komt wel goed, ziet er verder prima uit. Goede keuze om de planten buiten te groeien en de natuur haar gang te laten gaan, krijg je geen spijt van. Ik schuif hier even aan.
                    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                    Comment


                      #25
                      Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View Post
                      lobblaadjes
                      Aah zo heet dat dus!

                      Welkom!


                      Het groeit fijn, en zie zelfs al mooie "topjes" (gebrek aan betere benaming) op komen.
                      Screenshot_2016-08-04-16-52-14.jpg
                      Heb per ongeluk tijdens het water geven het eerste takje met drie punten blad afgebroken, autistisch dat ik waarschijnlijk ben heb ik die aan de andere kant ook afgebroken, omdat ik vond dat het symmetrisch moest zijn, haha.
                      IMAG2102.jpgIMAG2105.jpg
                      Foto's zijn van eergisteren!
                      IMAG2093.jpgIMAG2096.jpgIMAG2099.jpg

                      Op de nog komende foto's laat ik de mishandeling zien. Hoop dat het geen kwaad kan.
                      Attached Files
                      Probeer je eens in te leven in het plantje!

                      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                      Comment


                        #26
                        Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                        Die Ak74 in mijn tuin maakt me zeer blij!
                        IMAG2111.jpg
                        Het ruikt al heerlijk!
                        IMAG2107.jpg
                        En ze is een lust voor het oog!
                        IMAG2110.jpg
                        Het kan niet helemaal perfect gaan.. Dus van onderen is ze wat minder.
                        IMAG2109.jpg
                        Ook verkleuren de grote bladeren, maar ik neem aan dat dat komt omdat ze in de bloei gaat?
                        IMAG2108.jpg

                        En haar White Haze zusje begint zich ook verder te ontwikkelen!

                        IMAG2112.jpg

                        Dat was het weer voor vandaag! Ik zou zeggen steek er eentje op en geniet er van!
                        Last edited by Blowa; 11 August 2016, 23:49.
                        Probeer je eens in te leven in het plantje!

                        - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                        Comment


                          #27
                          Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                          Vannacht is het tijd voor een aantal gast bezoekers, zoals ik in het eerste bericht heb gezegd!

                          IMG-20160809-WA0003.jpg
                          We beginnen met dit bijzondere plantje en voor mij een onbekend soortje! Ik vind het raar en bijzonder.

                          IMG-20160805-WA0004.jpgIMG-20160805-WA0003.jpg
                          De vijf keer White Haze (Zusjes van mijn baby WH plantje!) van M! Ze waren een tijdje op vakantie, dus vandaar dit resultaat. Iemand heeft ze zo nu en dan water gegeven en ze stonden niet goed in de zon. Kleine potten en de aarde heel erg hard aangedrukt.

                          IMAG2115.jpgIMAG2114.jpg
                          Ons zusje dat een beetje een downie is geworden, na dat het te vaak gevallen was.. Beschimmeld, en gemarteld achter een raam met 1 uur zon per dag, en dan nog maar te zwijgen over het overmatige water..

                          IMAG2119.jpg
                          Ben boos geworden en heb (zonder te vragen) gelijk de kluit zo goed als mogelijk er af gewassen. En heb haar toen maar in een grotere pot buiten neer gezet. En een lesje er bij gegeven. Dit is trouwens een Milky Way, of een Bounty soort, in ieder geval geen Mars of Snicker..
                          IMAG2116.jpgIMAG2118.jpg
                          Heb haar zo achter gelaten, en de as die daar ligt (voor de dirt spotters) is van het jointje dat ik samen met haar heb gerookt omdat ik vond dat ze wel wat liefde verdiende, arme plant..!

                          Mijn plant gaat heel fijn als ik het zo vergelijk met me omgeving, vandaar ook mijn keuze om wat uitdaging hier te zoeken, en ik voel me uitgedaagd!
                          Ik zal van de week wel weer even foto's er van maken.

                          Peace out!
                          Last edited by Blowa; 13 August 2016, 02:28.
                          Probeer je eens in te leven in het plantje!

                          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                          Comment


                            #28
                            Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                            Foto's doen het niet helaas

                            Ik kijk graag mee, leuk topic
                            Mooi symmetrisch..
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              #29
                              Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
                              Foto's doen het niet helaas

                              Ik kijk graag mee, leuk topic
                              Mooi symmetrisch..
                              Oke na veel onthaal, dan toch nog de foto's! Heb het bericht eindelijk kunnen aanpassen..! Door de lange en zware dag op een festival (werk) en dit heerlijke Sensimilia haze wietje staan me hersens een beetje op nul, maar doe me log plicht als nog vol trouw! Diebovenstaande foto's duurde daardoor een beetje langer en het was veel moeilijker dan het leek.

                              Het werkt nu! Daar gaat het om!

                              Het moet natuurlijk wel symmetrisch zijn, en ook blijven.


                              Welkom op dit stukje ongecontroleerdheid!

                              Sit back and Enjoy!

                              IMAG2124.jpg
                              White Haze!

                              IMAG2125_1.jpg
                              My sweet sweet Ak74!
                              IMAG2126_1.jpg
                              Kijk haar gaan!
                              Probeer je eens in te leven in het plantje!

                              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                              Comment


                                #30
                                Kokos aarde is fijn, maar niet alles zit er in. Veel topics over kokos gelezen 75% raad ongeveer de voedingsstoffen kalium en fosfor aan, in de eerste drie weken van bloei. Allemaal geven aan het minimaal toe te dienen.

                                Terug naar de boer zijn stagiair! Ik hem dus de situatie voorleggen, en voor ik nog maar twee zinnen kon zeggen was het van: "Nee ik doe niet mee aan plantages" haha.. Ik gelijk van ik ook niet, gewoon hobby omdat ik de plant erg mooi vind, en het product ook, en graag met plantjes bezig ben (enigszins in vergelijking met hem).

                                En ik vroeg dus: wat is het natuurlijke alternatief voor Fosfor en Kalium/pk13 14?


                                Hier op antwoorden hij: "Poep", kippen poep wel te verstaan. En voor ik het wist stond ik daar dus met stront in me handen, de boer te danken.

                                Heb het er een beetje bij gedaan, niet in overvloed, ik hoop dat dit goed komt en niet me waardes verpest?!
                                (I know meten is weten, heb alleen geen fondsen hier voor en geen meter, iemand woonachtig in Amsterdam toevallig?)

                                Zag hem niet veel later wel nog bij de coffeeshop staan
                                Last edited by Blowa; 16 August 2016, 00:09.
                                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                                Comment

                                Bezig...
                                X