Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74 Autoflower, Milky Way & 7x White Haze! Outdoor - Cocos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

    Kippenstrond lever veel P maar is een erg sterke mest. Twee jaar oude gecomposteerde kippenstrond kan je cannabis plantje wel verdragen maar verse zal haar verbranden!

    Cocos is een leeg medium. Grootste probleem met cocos en niet met hydrovoeding voeden is dat er geen kalk en magnesium in zit en in alle terra voeding zit dat dus ook niet.

    Comment


      #32
      Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Kippenstrond lever veel P maar is een erg sterke mest. Gebruik 2 jaar oude. Geen kalk en magnesium in cocos
      Volgens mij was het oude. Lijkt mij dat hij me geen verse shit dan geeft. Het kwam uit een emmer.

      Kalk krijgt ze door middel van mijn kraanwater, toch?

      Wat de manier is van Magnesium vergaring op natuurlijke wijze,
      ga ik vandaag uitzoeken! Dextro er bij stoppen? Buskruit? Spijkers? Zeewater?


      Eergisteren zat er bijna geen THC op de blaadjes, vandaag zit dat er wel! Ik tel ondertussen iets van 21 mini topjes op de ak74.

      De lijn van Canna heeft volgens mij wel eentje speciaal voor kokos, maar voor mij is dat een stapje te ver van hobby.
      Last edited by Blowa; 16 August 2016, 13:35.
      Probeer je eens in te leven in het plantje!

      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

      Comment


        #33
        Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

        Voor Mg kun je bitterzout /epsonzout gebruiken. 3 gram in 10 liter lauw water oplossen.

        Comment


          #34
          Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
          Voor Mg kun je bitterzout /epsonzout gebruiken. 3 gram in 10 liter lauw water oplossen.
          En hoeveel krijgt de plant dan individueel van die 10 liter? En is het dan nog wel natuurlijk? Of zitten we dan op niveau chemie?

          Dank je wel, waardeer je input!
          Probeer je eens in te leven in het plantje!

          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

          Comment


            #35
            Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

            Je kan natuurlijk ook 0,3 gram op 1 liter oplossen maar dat weegt zo moeilijk af. Je geeft dan daarmee water naar behoefte. De verhouding (EC) is bepalend niet de hoeveelheid die je aanmaakt.

            Wat "natuurlijk" is en wat "chemie" is daar zijn verschillende meningen over. Naar mijn mening is de natuur en biologie een grote chemiefabriek. Er is geen verschil, natuur = chemie.

            Epsomzout is overigens een natuurlijk zout. Chemisch noemen we het magnesiumsulfaat, (MgSO4)

            Comment


              #36
              Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
              Epsomzout is overigens een natuurlijk zout. Chemisch noemen we het magnesiumsulfaat, (MgSO4)
              Heb het gezocht, en ga het van de week kopen! Ik neem aan dat het het zelfde is als het spul dat mensen gebruiken om te ontslakken van de darmen?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              IMAG2152 - 2.jpg
              Deze ontwikkeling maakt me vrolijk.
              IMAG2149.jpg
              Dit is de enige manier hoe een Ak74, gericht op iemand, mooi kan zijn.
              IMAG2148.jpgIMAG2151.jpgIMAG2154.jpg
              Een paar close-ups!
              IMAG2146.jpg
              En natuurlijk de helikopter view!

              Een andere ontwikkeling die me minder vrolijk maakt, is dat ik kleine bruine bijna spinachtige beestje zag. En ook een aantal webben/draadjes tussen de takjes en topjes. heb er 4 tot 7 kunnen pakken, maar ze waren behoorlijk snel. Ik gok op topspin, dus ga zo het forum afspeuren voor de zekerheid, en een oplossing..!

              Ook zat ik wonderlijk te kijken naar hoe een wesp de kokos aarde bijna aan het neuken was, het ging telkens met zijn of haar angel prikken in de aarde.. Ik snap de wesp wel, het is geweldig spul..! Maar vraag me af wat zijn of haar motivatie was. Wellicht drinken? Of doen ze dat via de voorkant? Ik heb het gevoel dat iemand het hier wel weet!
              Last edited by Blowa; 17 August 2016, 15:47.
              Probeer je eens in te leven in het plantje!

              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

              Comment


                #37
                Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                Ja das het zelfde zout, magnesiumsulfaat. Het is bekend onder de naam Epsomzout, bitterzout of als Engels zout.

                Je kan het bij een apotheek zo bestellen. Wat ook kan is in het tuincentrum uit te kijken naar coniferengroen want dat is ook gewoon epsomzout.

                Comment


                  #38
                  Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                  En zal waarschijnlijk drie keer zo duur zijn?

                  IMG-20160820-WA0005.jpg
                  White Haze ontwikkelt zich verder..!

                  IMG-20160817-WA0006.jpg
                  Plant van de vader van me buurmeisje. Slechte voeding, voor bloemen, in plaats van wat de plant daadwerkelijk nodig heeft.

                  IMAG2161.jpgIMAG2162.jpg
                  De MilkyWay die ik vorige week buiten had gezet, ziet er al een stukje gezonder uit. Kreeg hier wat voeding en wat cocos aarde.
                  Staat nu op een iets zonnigere plek, en zo gauw het nog iets sterker is, wil ik het op een schuur dak zetten.

                  IMAG2168.jpg
                  Hier de wesp die mijn kokos aarde boter geil vind.
                  IMAG2169.jpg
                  De grote spin die zich verstopt heeft in het blad en die alle kleine spinnetjes op at, of in elk geval bang maakte. Als je goed kijkt zie je 't zwaaien!
                  IMG-20160820-WA0003.jpg
                  Kan er me ogen niet van af halen, hoop dat alles goed gaat, nog maar iets van drie weken gok ik zo? Ak74.
                  Probeer je eens in te leven in het plantje!

                  - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                  Comment


                    #39
                    Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                    7 Weken bloeitijd volgens de makers.
                    Ze bloeit nu 1 week bij je.

                    Plant van de buurman staat er ook goed bij.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #40
                      Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      7 Weken bloeitijd volgens de makers.
                      Ze bloeit nu 1 week bij je.
                      Dus de pistel-fase tel je niet mee als bloei week? (2 Augustus, pistels. 7 Augustus, bloei.)
                      En ik wil graag gaan voor de 60% milky achtige trichomes 40% amber, moet ik dan niet zes weken of zo pakken, of moet ik dan juist uit gaan van 7 weken voor het ideale kweekje..? (Naast het aanvoelen..)

                      Waar heb jij meer informatie kunnen vinden over dit soortje? Heb je een linkje? Want ik zoek nu al weken. En kan bijna alleen maar ak47, en dergelijken vinden.

                      Wel beter,, want ik dacht dat het maar vier tot zes weken was (autoflower?), nu kan ze zich nog veel meer ontwikkelen.. Hoopvol!

                      Mag/kan ik haar nu nog verpotten naar een grotere pot? (Of is dit te stressvol, onnodig?)
                      Last edited by Blowa; 20 August 2016, 16:23.
                      Probeer je eens in te leven in het plantje!

                      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                      Comment


                        #41
                        Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                        Een autoflower liever niet meer verpotten en al helemaal niet in de bloei geloof ik

                        Als je zo precies je trichomen wilt hebben kun je niet uitgaan van weken en dagen dan zul je gewoon na een week of zes zichtbare bloei elke dag met een zakmicroscoop je trichomen moeten bekijken

                        Maar ik zou zeer zeker niet eerder gaan oogsten dan wat de breeder aanraadt, want daar kun je beter weken bovenop gooien

                        Voor die 15 a 20 euro is een zakmicroscoop die 60 a 100 x vergroot toch zeker niet over te slaan met zulke specifieke eisen over hoe je je wiet wilt.

                        En geloof me je staat soms verstelt van hoeveel later een wiet pas oogstrijp is tov wat de breeder je wijs wil maken

                        Comment


                          #42
                          Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                          Heey persoon met een naam!

                          Zal hem niet verpotten dan! Tenzij anderen zeggen dat het wel mogelijk is, of zelfs beter voor mijn plant.

                          En ik zei om deze reactie te voorkomen expres erbij: (naast het aanvoelen..)
                          En nee ik koop naast de zout, geen microscoop of wat dan ook voor de planten, ik durf te wedden dat mijn omgeving er vast wel eentje heeft. Daarnaast kun je die dingen al halen voor 6 euro per stuk.

                          Ik weet niet wie de breeder is, althans weet dat het bij Joep Van Oomen vandaan komt, maar het komt niet uit een growshop ofzo, en is al helemaal niet gekocht met een verhaaltje. Joep is helaas overleden, en online bij de aangegeven website staat niet de juiste informatie, of bijna geen, dus wie wilt mij nou precies wat wijs maken?

                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          7 Weken bloeitijd volgens de makers.
                          Hoogstens QnQ, maar het zal mij zeker niet verbazen met zijn skills dat hij mensen rondom Joep of zo kent. Of toevallig ook bij een Ak47, ipv Ak74 heeft gekeken.
                          Tot nu toe had ie wel gelijk in wat hij zei, dus mijn plan was eigenlijk een Macro lens even te regelen en foto's hier te plaatsen, net zo lang tot Flinkstoned of QnQ me weer eens op mijn vingers tikken, ik wil niet constant vragen, dus gok ik gewoon net zolang tot ik op me groene vingers getikt word..

                          Ik hoop dat het 8/9 weken bloeit, hoe langer, hoe meer ontwikkelingen, toch! Ben soms wel ongeduldig.. En heb totaal geen tijdsbesef.

                          Maar naast dit alles, is ze vanaf pistels (2 aug.) tot nu, al 19 dagen in bloei, van de (7x7) "49", dus nog 20 dagen te gaan (in theorie, er van uit gaand dat de zeven weken correct zijn. Hoor graag over de bron!) wat ongeveer gelijk staat aan 3 weken.. Dus mijn gok was niet zo heel raar toch?
                          Last edited by Blowa; 21 August 2016, 01:53.
                          Probeer je eens in te leven in het plantje!

                          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                          Comment


                            #43
                            Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                            Meeldauw bij M, de vijf keer White Haze van Sensi Seeds die eigenlijk voor een warm klimaat zijn, zijn bijna allemaal verloren gegaan. Een hangende plant, uit het park geplukt, in zo een mandje aan het plafond, had er ook extreem last van, en mijn gok is dat het vandaar uit alle kanten op is gegaan. 5 en een klein plantje zitten onder, en aangezien ze zo klein en onder ontwikkeld zijn.. Heeft er af halen bijna geen kans,, mijn hoop is dat het de komende dagen ontzettend warm gaat worden en zich zelf oplost. Maar ik heb ze stiekem een beetje opgegeven.

                            Zometeen de stad in voor wat zout!
                            Probeer je eens in te leven in het plantje!

                            - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                            Comment


                              #44
                              Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                              Lesje geleerd:
                              Probeer geen voeding bij de praxis te halen
                              Ze wouden gewoon de politie voor mij bellen..

                              En ondertussen waren ze de man voor mij aan het oplichten, en probeerde mij ook 2,20 extra af te troggelen.
                              Had geen zin om op die plek te pinnen, dus ben uiteindelijk weg gegaan zonder producten.

                              IMAG2178.jpg
                              White Haze met wind schade.

                              IMAG2182_1.jpgIMAG2183.jpgIMAG2181_1.jpg
                              AK74!
                              Probeer je eens in te leven in het plantje!

                              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                              Comment


                                #45
                                Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                                Na een hoop gedoe.. Toch een geschikte oplossing gevonden..! En het werkt als een tierelier!
                                IMAG2234.jpgIMAG2230.jpgIMAG2231.jpg
                                Dit is de AK74 een paar minuten geleden.

                                IMAG2220.jpgIMAG2216.jpgIMAG2217.jpgIMAG2219.jpg
                                Dit was een paar dagen geleden.. Was wel oke, maar niet echt sterk. Ik zat er mee en wist dat het beter kon.

                                IMAG2198.jpgIMAG2204.jpg
                                Dit was vandaag in de zon. Sterker, meer bud ontwikkelingen, mooiere kleur, meer poedersuiker. Ze staat meer gekanteld aangezien ze maar aan een kant echt goede volle zon krijgt, en de toppen aan die kant nu hoger zijn en dus iets meer ontwikkelen.

                                IMAG2210.jpgIMAG2212.jpgIMAG2221.jpgIMAG2222.jpg

                                De Ak zat al bijna propvol in de pot, dus heb ik langs de kant met me duim gaten geduwd, en dat zo goed als mogelijk gevuld met compost, en een klein laagje er boven op gedrukt, daarna met een takje het er een beetje door heen geduwd. Ik merk nu al verschil, qua geur, groei, kleur, ontwikkelingen in de buds! PK 13/14 komt er ook nog (een klein beetje) aan.
                                IMAG2224.jpg

                                Oja ik had deze ook nog van een paar dagen terug!
                                IMAG2189.jpgIMAG2191.jpg
                                De Milky Way! Is met een soortgelijke mix en de buitenlucht ook onderweg naar ietsje beter.

                                Peace out!
                                Last edited by Blowa; 29 August 2016, 13:53.
                                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                                Comment

                                Bezig...
                                X