Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74 Autoflower, Milky Way & 7x White Haze! Outdoor - Cocos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

    Yeah bitch! (Jesse Pinkman voice..) "Go science!"
    IMAG2275.jpg
    Gaat goed met de Ak74!
    IMAG2276.jpg
    Paardagengeleden:
    IMAG2251.jpg
    Vijfde of vierde bloei week, naast compost nu ook 1 week lang NPK 0-13-14 aan het toevoegen. Ik merk wel verschil. De compost werkt als basis en stuurt de voeding de goede kant op, geloof ik. Ik gebruik alles minimaal, flesje raadde mij 25 ML op 10 liter, ik heb 12 ML ongeveer gedaan op 10 liter, en geef het een week lang, eerste dag 0,33 CL tweede dag 0,66 derde dag 0,99 het was nog warm, toen weer 0,66, en toen de vijfde dag, wat vandaag was 0,33.. Denk met deze regen dat ik morgen oversla, en er wellicht helemaal mee stop, ligt aan het weer. Wat nog over is wil ik gaan gebruiken voor de White Haze.


    De 5 en een halve White haze van M met meeldauw, of andere rotting:
    IMG-20160831-WA0000.jpgIMG-20160831-WA0001.jpgIMG-20160831-WA0002.jpgIMG-20160831-WA0003.jpg
    Ze groeien gewoon door, en merken het van zelf wel.
    Opgegeven plantjes, laatste foto's, en dan nog een van de oogst.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Even voor de duidelijkheid.. Dit hier onder is mijn White Haze op dit moment (Hoop dat de buren denken dat het onweer was, mijn camera flits... ), die ene van de titel "uur nul", heb het uitgerekend, uiterst 1 november is het klaar.. Of met heel veel geluk en een beetje mooi weer... tussen 11 en 18 oktober, ik ga uit van het ergste maar neem mijn woorden over sensi seeds/whitelabel White Haze wel terug, er is wel wat mogelijk, verwacht alleen geen hoge planten of super veel, bestaat een quick haze-je? Zo ja, dan is White haze dat.

    IMAG2278.jpgIMAG2279.jpg

    Ze kreeg twee keer een paar druppels in haar kraanwater, NPk 0-0-1.2 voor wortel stimulatie.

    Snap nu ook waarom de wind essentieel is, het viel me op dat de wind de aarde rond om de stam los wrikt, en zo doende dus ook ruimte maakt om dikker te groeien.. Nooit bij stil gestaan..
    Last edited by Blowa; 4 September 2016, 03:59.
    Probeer je eens in te leven in het plantje!

    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

    Comment


      #47
      Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

      Super mooie dag ik loop mijn tuin in om er even van te genieten, en daar staan ze hoor, twee mannen, in de afgeschermde tuin van mij en mijn buren, met hun telefoon. Wat zijn ze stoer. Van de woningbouw vereniging, maar dan die van Amsterdam. (Wil ze niet promoten..)

      Ik hoorde ze nog even snel iets zeggen over "foto maken, en bellen".

      En de grond zakte even onder mijn voeten vandaan.

      5 minuten later.. Helikopter geluiden, mijn gedachtes schoten gelijk alle kanten op.

      En ja hoor ik naar de super, en ik zie dat het een klein politie kleuren bevattende helikoptertje is, bijna een drone achtige grote. Voor 1 persoon. Oid.

      Het bleef boven mijn huis cirkelen en toen ik terug kwam van de super markt was het er nog steeds, ik mijn buren er bij roepen, bang dat ik anders paranoia was of het daar op zou afschuiven. Hun keken even en toen vloog dat ding weg. Ze zagen het nog wel.

      Iemand dit wel eens eerder meegemaakt? Wat te doen?

      IMAG2348.jpgIMAG2355.jpg
      Bijna oogsten.......!

      IMAG2339.jpgIMAG2374.jpg
      White Haze! Uitgerekend op max 1 nov. Dus dat wordt heel vroeg oogsten. Heb twee planten staan.

      IMAG2371.jpgIMAG2370.jpg
      De milky way die gered is, staat ergens anders, en is veeeeel te laat in de bloei, volgens mij is het ook geen auto flower. Dus dat is zonde.

      IMG-20160907-WA0006.jpgIMG-20160907-WA0007.jpg
      White Haze van M die nu geoogst is.
      Last edited by Blowa; 14 September 2016, 15:43.
      Probeer je eens in te leven in het plantje!

      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

      Comment


        #48
        Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

        Even goed het huishoudelijk reglement en huurcontract van de wooncooperatie doornemen. Daar staat vaak in dat er geen druks gerelateerde zaken vanuit of in de woning moge plaats vinden. Doe je dit wel dan pleeg je dus contractbreuk en kunnen ze je uit huis zetten.

        Van de politie heb je verder weinig te vrezen met 2 buitenplanten zonder hulpmiddelen zal dit leiden tot een afstandsverklaring zonder Proces Verbaal. Maar je wooncoop kan dus wel moeilijk gaan doen.

        Comment


          #49
          Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

          De woning kan mij iets minder schelen, dan mijn vrijheid..! Dus bedankt voor je antwoord. Gerustgesteld haha!

          Het was volgens mij geconstateerd door niet mijn woon coop, maar die waar hun het van in bruikleen hebben. (Antikraak)

          In het contract staat alleen benadrukt dat IN de woning niet geteeld mag worden, wat betekent geteeld exact? De Van Dale zegt: Verbouwen, kweken. Gaat dat ook op voor (bijna) 1 plantje?

          Hebben andere mensen ook zo een drone wel eens gezien? Is dat echt echt? Ik dacht altijd dat het bluf was zo een helikoptertje.. Woon nog niet zo lang in Amsterdam. Maar het had echt de kleuren oranje blauw en een witte onderlaag.

          Na wat gegoogle..
          http://www.nu.nl/binnenland/3372322/politie-zet-steeds-vaker-drones-in.html

          Ook deze vond ik.. Over dat ze het dit jaar nog in gingen zetten, drones.
          http://nos.nl/artikel/2079689-politi...-inzetten.html

          Iemand hier goed met zee arenden?
          https://tweakers.net/nieuws/115571/politie-is-klaar-met-training-zeearenden-om-drones-uit-te-schakelen.html


          Een ding nog wel, ik hoorde het "drone ding" wel, en het had de grote van 1 persoon, single blade en een staartpropellor..!
          Last edited by Blowa; 14 September 2016, 23:11.
          Probeer je eens in te leven in het plantje!

          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

          Comment


            #50
            Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

            Ik zou zzelf nu meteen paranoija zijn en zprgen dat alllles "ongezien" qwf was, sodefliker daar helpt een liedje nie tegen

            buren je hebt ze of niet, ik heb er 8 direte en heel veel indirecte die wel een mening hbben maar geen last ervan

            Comment


              #51
              Probeer je eens in te leven in het plantje!

              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

              Comment


                #52
                Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                Bettetje paranoija is goed maar ik zu toch iets later gaan oogsten etel ghhehehhe

                Comment


                  #53
                  Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                  Oeps was net begonnen...

                  IMAG2336.jpgIMAG2367.jpgIMG-20160913-WA0006_1.jpg

                  Nee hoor grapje, heb het linker takje, dat helemaal onder op zat en weinig tot geen zon kreeg en eigenlijk voor jan lul daar zat, preventief weg gehaald, en om dus van te leren, en omdat ik ongeduldig ben. En dacht dat de energie beter gebruikt kon worden voor de rest van de plant..


                  Goed geknipt? Of kan het beter? Ik ben van plan om op ten duur, als alles goed gaat.. de plant om te zagen/knippen en zal dan de bladeren er af halen, allemaal, en op haar kop in een donkere kast hangen. In een zelfde soort doos, met elastiekje.

                  Of ik knip haar helemaal kaal qua bladeren, en laat haar twee dagen flushen met spa water ofzo iets geks.. Om dan vervolgen haar om te knippen en dan op te hangen, op de kop. En dan twee weken ongeveer drogen en dan curen. Of gaat het dan schimmelen in die twee dagen?

                  Hoe lang nog? Zal erg veel afhangen aan de "indian summer" neem ik aan?

                  P.s. leuk liedje, het hielp wel een beetje!
                  Last edited by Blowa; 15 September 2016, 02:33.
                  Probeer je eens in te leven in het plantje!

                  - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                  Comment


                    #54
                    Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                    heb het linker takje, dat helemaal onder op zat en weinig tot geen zon kreeg en eigenlijk voor jan lul daar zat, preventief weg gehaald
                    dat noemen we dieven.

                    voor de rest denk ik zelf datje niet aan curem toekomt maar wel veel hen geleerd.

                    geniet ervan e pas op dit is eerste hands wiet, alle hars zit er dus nog op!

                    Comment


                      #55
                      Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                      Kan ik de hele plant dieven? Zo van elke vier dagen een takje? Tot de top..?

                      En ik vrees dat je gelijk gaat hebben hahah En zeker gelijk heb wat betreft het leren!
                      Probeer je eens in te leven in het plantje!

                      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                      Comment


                        #56
                        Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                        gefaseerd oogsten kan maar das dan top down en niet bottum up ghehe

                        Comment


                          #57
                          Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                          Ga denk ik de onderste drie takjes dan nog even laten zitten. En knip de rest af, hang die op haar kop en hooopppaa!


                          We zijn er nog steeds! Geen last van ongewenste gasten hier gehad! Pff..
                          Probeer je eens in te leven in het plantje!

                          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                          Comment


                            #58
                            Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                            Van het weekend kweken en knippen! lalalalalalaaaa zin in !!!!
                            Probeer je eens in te leven in het plantje!

                            - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                            Comment


                              #59
                              Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                              trichoompjes in orde.zoja knip ze kerel.en geniet ze later.

                              grtz Vapo

                              Comment


                                #60
                                Re: AK74 Autoflower van een maand oud & White Haze vanaf uur 0!

                                IMAG2445.jpgIMAG2438.jpgIMAG2447.jpg

                                Dank je! Prima, toch?

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Grapje, hier boven is een White Haze!

                                Dit hier in het filmpje is de AK74 waar het echt om gaat!

                                Last edited by Blowa; 24 September 2016, 00:19.
                                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                                Comment

                                Bezig...
                                X