Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

    De temps die nu heersen zijn zeker gewoon te !

    Ik ben blij dat ik voor de hittegolf heb kunnen oogsten.
    Drogen nu is ook een bitch hoor , haal als ik wil makkelijk 30 C hier op zolder maar krijg het met regelmatig ff de airco aan gelukkig naar 22 C

    anyhow klote dit man , en super zonde

    OJA! je vraag Zaad van wietzaadjes.nl lees ik bijna altijd goede reviews van! en TJA Greenhouse seeds das van Arjan en als er 1 is die
    leeft voor cannabis dan is hij dat wel -> zie al ze strainhunters movies en growing vids op YouTube.
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #17
      Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

      De warmte is zeker klote en ik denk dat de zaailingen het niet fijn vonden de warmte.
      Greenhouse seeds vindt ik persoonlijke heel fijn de vorige keer dat ik de White Widow ging alles prima
      En de barney's farm had ik de Crimea Blue was niet de allerbeste maar prima

      Ik twijfel nog zaadjes van huismerk of barney's farm om het geld ga ik het niet, wel de betere zaadjes

      Comment


        #18
        Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

        JA Greenhouse seeds is kwaliteit -> duidelijk die gasten zijn echt dedicated met hun dingen.

        Ik zou bij wietzaadjes.nl gaan voor de rest hun prijs is netjes hebben veel op voorraad altijd en lees bijna altijd goede dingen over hun zaad en tevreden mensen.
        Ook bij iets niet goed kan je ze mailen en al vaak gelezen krijg je zonder poes pas nieuwe zaadjes.
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #19
          Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

          Ik koop altijd bij wietzaadjes.nl fijne shop goede prijzen en service.
          De pineapple chunk van barney's farm hadden ze niet op voorraad en toen uitgeweken naar azarius.

          De Filmpjes van strainhunters erg gaaf om te zien bv die van jamaica en dan roken een zelfgemaakte bong.
          Als ik dat zo doe praat ik voor jaar niet meer zo veel inhaleren ze

          Ook de knoop doorgehakt ik ga bij wietzaadjes.nl bestellen
          De White Widow van Greenhouse Seeds
          En Pineapple Chunk van Barney's Farm

          Comment


            #20
            Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

            strainhunters is super tof om te kijken ik denk dat ik ze inmiddels allemaal al iets van 5x heb gezien.

            ook hun kweek movies vind ik altijd gaaf om te volgen met dat wegen op het einde !

            Maar ontopic dan !

            super veel suc6 met de volgende ronde en hopelijk meer geluk dit keer!
            Ik gok ook dat de temps. je deze keer genekt hebben dus ff wachten tot dat warme klote weer over is !
            Mag van mij heel snel iets minder worden kwa temps (zeker kwa slapen)
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              #21
              Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

              Het komt allemaal goed net de bestelling geplaatst en denk dat ik dinsdag de zaadjes binnen heb en dan beginnen ik weer met goede moed.
              De warmte had ik ook niet voorzien zeker de 30+ niet vandaag en morgen wordt het weer 30 graden in Limburg.
              Gelukkig heb ik niet veel last met slapen alleen heb ik de puf niet om iets te doen, nog even volhouden en wordt weer echt aangenaam

              Comment


                #22
                Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

                Hey Witpen, leuk dat je weer begonnen bent. Ik kom er ff bij zitten ook.
                De Pineapple Chunk van Barney farm had ikzelf in mijn vorige kweek ook staan en nu weer. Is een lekkere indica. Heerlijk voor het slapen gaan....
                Balen van je slechte start maar heel verstandig dat je opnieuw begint. Een slechte start is garantie voor gesodemieter wat je hele kweek duurt. Ik vraag me wel af of je ze in hetzelfde hok kunt houden vanwege het groeiverschil. Hoe ga je dat oplossen?
                Succes man! Grtz, Ron

                Comment


                  #23
                  Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

                  Hey Witpen,
                  Wat leuk dat je weer begonnen bent en er een verslag van maakt. Ik zet mijn stoeltje bij.
                  En wat klote dat het mis gaat met de pineapple chunks. Maar wat ontzettend goed dat je besluit om opnieuw te beginnen met alles. Je hebt groot gelijk want als de start slecht is blijf je de hele kweek modderen met van alles. Erg professioneel! Daar kunnen we allen nog wat van leren.
                  Die pineapple Chunks van Barney had ik vorige keer ook staan en nu weer. Zo'n indica is erg lekker voor het slapen gaan......
                  Ik blijf volgen. Succes kerel! Grtz, Ron

                  Comment


                    #24
                    Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

                    Leuk Ronthebudman dat je weer meekijkt.
                    De pineappke chunk lijkt mij heel erg lekker.
                    Gisteren nieuwe zaadjes besteld ik denk dat de hoge temperatuur de plantjes een slechte start heeft bezorgd.
                    En over de hoogte verschil maak ik mij geen zorgen over ga immers scroggen.

                    Comment


                      #25
                      Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

                      Hey veel succes!!

                      mss kan je ze buiten je tent 1 a 2 weken laten voorgroeien
                      But what does it mean?

                      Comment


                        #26
                        Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

                        Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
                        Voorgroei 4-9 <---> 6-9 dagen 2

                        Temp 22,1 <---> 25,1
                        LV 47% <---> 59%

                        Lamp hoogte 10cm
                        Vermogen 2x55watt

                        ------UPDATE-----

                        Na het debacle van vorige week door het warme weer had ik alleen maar problemen en als de start slecht is, is de kans groot dat je later meer problemen krijgt groot.
                        Dus besloot ik om overnieuw te beginnen.
                        Wederom met de zelfde soort en zaadjes echter nu besteld bij wietzaadjes.nl en wat mij opviel is dat de verpakking van Barney's Farm nieuw is nu verpakt per zaadje.
                        Ik denk dat het een nieuwe batch is omdat ik deze eerder bij wietzaadjes wou bestellen maar ze hadden maar 4 zaadjes in voorraad.

                        Over de nieuwe kweek.
                        De zaadjes White Widow van Greenhouse Seeds ontkiemde wederom als eerste samen met 3 Pineapple Chunk.
                        Nadat de wortels niet uitkwamen dacht ik de 1 zaadjes doe ik in potje met zaai en stek aarde en ik kijk wel wat er gebeurd en jawel vanochtend stond deze.
                        Het andere zaadje deed ik ik nieuwe keukenpapiertje en vanochtend liet ze haar wortel zien en deze is ook in een potje gezet.
                        Dus alle 2x5 plantjes staan in de kast het jammer is dat er wel tijdverschil in zit maar als ik ze straks verpot kies ik er de beste uit.

                        IMG_3469.jpgIMG_3470.jpgIMG_3471.jpgIMG_3472.jpg

                        Comment


                          #27
                          Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                          en nu (deze ronde) gaat tie goed komen (just mark my words)
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            #28
                            Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                            Kanon ik heb er veel meer vertrouwen in dan de vorige keer, en het gaat goed komen

                            Comment


                              #29
                              Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                              Now thats the spirit master

                              YOU ROCK
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                #30
                                Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                                Het zal nu wel beter lukken met de huidige temperaturen.
                                Veel succes met de kweek witpen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X