Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

    Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
    Voorgroei 4-9 <---> 22-9 dagen 17

    Temp 21,3 <---> 26,4
    LV 33% <---> 52%

    Lamp hoogte 5cm
    Vermogen 2x55watt

    ------UPDATE-----

    Niet echt veel te vertellen maar wel van alle planten apart op de foto gezet.
    Gisteren fish-mix over de planten verneveld
    De planten krijgen 1 dag voeding de andere dag alleen water, voeding is bio-heaven, bio-grow en root-juice dit 0,5ml op een halve liter
    Ook zijn de planten gewogen en ze wegen tussen de 45 en 60 gram minder na 24uur.
    Ze krijgen nu 50ml per dag

    Totaal overzicht
    IMG_3517.jpgIMG_3518.jpg

    Pineapple Chunk #1
    IMG_3519.jpgIMG_3520.jpg

    Pineapple Chunk #2
    IMG_3522.jpgIMG_3523.jpg

    White Widow #1
    IMG_3524.jpgIMG_3525.jpg

    White Widow #2
    IMG_3526.jpgIMG_3527.jpg

    White Widow #3
    IMG_3528.jpgIMG_3529.jpg

    White Widow #4
    IMG_3530.jpgIMG_3531.jpg


    White Widow #5

    IMG_3532.jpgIMG_3533.jpg

    Comment


      #47
      Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

      ziet er echt net uit
      Kastje van Lousticko
      eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


      Comment


        #48
        Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

        Thanks Loustick

        Comment


          #49
          Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

          Ziet er leuk uit witpen! Ook lekker secuur bezig met die weegschaal, handig inschatten hoeveel water ze verbruiken. Al lijkt het me wel een nadeel dat de plant met wortel ook in gewicht toeneemt. Maar dat zal in een periode van 24uur ook wel niet extreme verschillen geven.

          Fijn he, Nu die buiten temperatuur weer flink wat omlaag is gegaan. Hier gaan de plantkes ook weer een stuk beter.

          doe zo voort! Greetzz

          Comment


            #50
            Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

            @mafferd thanks voor de compliment.

            De weegschaal is vooral een indicatie en ik vindt het leuk om alles bij te houden van al mijn kweken maak ik een excelsheet met alle waardes.
            Dit doe zodat ik kan leren van wat ik goed en fout doe.
            Gelukkig zijn de temperaturen weer een stuk beter, vandaag is het 25graden in het zuiden des lands wat heerlijk is met een heerlijk windje.

            Comment


              #51
              Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

              Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
              Voorgroei 4-9 <---> 22-9 dagen 17
              Groei 22-9 <---> 25-9 dagen 5


              Temp 22,1 <---> 26,3
              LV 35% <---> 54%

              Lamp hoogte 5cm
              Vermogen 2x55watt

              ------UPDATE-----

              Gisteren en eergisteren zijn de planten getopt en nu maar wachten op de 2 nieuwe scheuten.
              En vanochtend ben in begonnen met de bovenste takjes naar beneden te buigen.
              De planten krijgen nog steeds 1dag water de andere dag voeding de voeding is 1ml bio-heaven en 1ml bio-grow 0,5 rootjuice dit op 1L


              IMG_3536.jpgIMG_3537.jpgIMG_3538.jpgIMG_3539.jpg

              IMG_3540.jpgIMG_3542.jpg
              Attached Files

              Comment


                #52
                Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
                Voorgroei 4-9 <---> 22-9 dagen 17
                Groei 22-9 <---> 30-9 dagen 10


                Temp 22,1 <---> 26,3
                LV 35% <---> 54%

                Lamp hoogte 5cm naar 40cm
                Vermogen 2x55watt naar 300watt

                ------UPDATE-----


                Hallo daar zijn we weer met een leuke update namelijk,
                de planten zijn naar de 18L verpot en onder 300watt (600watt is gedimd naar 300watt)
                Ik maak er altijd een puinhoop van en ben met het opruimen van de bende 3 uur zoet geweest.

                2 planten waren een stukje hoger dan de ander, deze 2 zijn direct onder de lamp(reflector) gezet en hoop daarmee dan de ander 4 iets gaan strekken.
                Nu maar wachten dat het rek erop kan het scrog feest kan gaan beginnen.

                IMG_3550.jpgIMG_3551.jpgIMG_3552.jpg

                Comment


                  #53
                  Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                  Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
                  Voorgroei 4-9 <---> 22-9 dagen 17
                  Groei 22-9 <---> 4-10 dagen 14


                  Temp 22,1 <---> 25,6
                  LV 32% <---> 57%

                  Lamp hoogte 30cm
                  Vermogen 300 watt

                  ------UPDATE-----

                  Niet heel veel te vertellen maar ik wil de planten wel laten zien.
                  Gisteren hebben de planten voeding gekregen ik hou als schema aan 1 dag voeding 1 dag alleen water.
                  Waar ik ook heel blij mee ben is dat ik in elke pot een tensiometer heb zitten zo kan ik de waterlevel goed in het gaten houden.
                  Vandaag komt een pakketje binnen van auto-pot met slang voor het maken van een watergeefsysteem het zelfde als de vorige keer alleen beter(hoop ik)
                  En het wattergeefstysteem op de potten zit ga ik de warmte kabel om de potten en doen en gaat het rek erop.

                  De foto's zijn gemaakt met een hps corrigerende glazen
                  IMG_3565.jpg

                  Boven pineapple chunk 1 onder 2
                  IMG_3566.jpg

                  Boven white widow 1 onder 2
                  IMG_3567.jpg


                  Boven white widow 3 onder 4

                  IMG_3569.jpg

                  Comment


                    #54
                    Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                    Die bouwen lekker door. Vind je WW4 toch wel de mooiste nu. Dat is wel verrekte handig HPS licht lenzen, resultaat valt me niks tegen.

                    waarom houd je die HPS gedimd op 300W? en die warmte kabel is dat er 1 met een thermostaat?

                    Comment


                      #55
                      Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                      Bedankt mafferd.
                      Inderdaad de WW4 is inderdaad het mooiste en voor het groeien houd ik 300watt aan en bij de bloei ga ik naar de 600watt.
                      Ook had ik begrepen dat je met dimmen meer rood kreeg wat beter is mee te groeien.

                      De warmtekabel en thermostaat is apart de thermostaat gekocht bji greensell en daar ben zeer tevreden mee.
                      Vorige keer in de winter bleef de temperatuur goed.

                      Over de hps corrigerende brillen daar ben ik zeer content over zeker als je aan het rommelen in het hok zoals het binden,
                      een stuk fijner voor je ogen.

                      Comment


                        #56
                        Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                        Oke ja dat kan ook prima lijkt me. Maar meer rood beter voor groeien? dacht altijd dat het blauw was.

                        las het net in je start post van de warmte kabel en thermostaat. Top voor elkaar dus! heb zelf ook eens warmte kabels gehad maar die werden zonder thermostaat zon 38graden vandaar dat ik het me afvroeg en je bij voorbaat wou waarschuwen. Die mensen van greensell ben ik ook erg blij mee! altijd goede service, en voor mij ook dichtbij dus geen registratie online maar gezellig langs gaan. Ook leuk dat ik er al twee x bekenden ben tegen gekomen waarvan we van elkaar niet wisten dat we er een zelfde hobby op na houden.

                        zelf ben ik al van HPS afgestapt, anders had ik dat ook zeker willen hebben. Beter dan vlekjes zien naar een tijdje opbinden van de planten.

                        Comment


                          #57
                          Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                          Oeps verkeerd bedacht inderdaad meer blauw.
                          Het is inderdaad een fijne winkel ik woon in limburg maar rij als ik spullen nodig heb naar greensell.
                          Leuke mensen en service is op en top, wel grappig dat je bekende tegenkwam lijkt mij wel vreemd.

                          En ik wil ook afstappen van hps en naar led gaan zeker nu je met de creeleds wat erg intressant is
                          alleen denk ik dat ik dan in de winter niet warm genoeg krijg en moet gaan bij warmen en of dat qua kostenplaatje veel goedkoper is

                          Comment


                            #58
                            Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                            Mooie plantjes weer witpen.

                            Thumbsup
                            Thugz


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              #59
                              Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                              Thanks Thugz.
                              Ik ben tot nu ook zeer tevreden hoe de kweek tot nu gaat.

                              Comment


                                #60
                                Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                                Dat netje gaat zo vol zijn! Leuke kiekjes en duidelijke data, kga meegluren.

                                Comment

                                Bezig...
                                X