Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

    Thanks DJ Felix, de temperatuur van de 2 weken geleden was ook 30+ niet normaal.
    Nu wordt het deze week ook een piek met 29 graden dus dat is ook weer hoog het geluk is wel dat de nachttemperatuur stuk lager zijn.

    Comment


      #32
      Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

      De aanhouder wint!
      Succes!!

      Comment


        #33
        Re: Witpen's 6de kweek White Widow & Pineapple Chunk SCROG

        Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
        Voorgroei 4-9 <---> 9-9 dagen 5

        Temp 22,3 <---> 26,9
        LV 42% <---> 54%

        Lamp hoogte 10cm
        Vermogen 2x55watt

        ------UPDATE-----

        Het is weer een tijd voor en update met een vraag over een 2 plantjes.
        De planten worden gewogen en de watergifte wordt daar op aangepast.
        Wel vindt ik de zaadjes van barney's farm maar rotzooi ze ontkiemen slecht of niet en 2 plantjes maken geen blaadjes aan en waardoor dat komt ik weet het niet.
        Ook een Cremea Blue gehad ook niet de mooiste planten en zaadjes dus ik ga nooit meer iets van Barney's Farm gebruiken.

        De 2 probleem plantjes
        Waarom ze geen blad aanmaken is voor mij een vraag?
        IMG_3491.jpgIMG_3493.jpg

        De 2 andere
        IMG_3494.jpgIMG_3495.jpg

        IMG_3488.jpg

        De White Widow

        IMG_3499.jpgIMG_3498.jpgIMG_3497.jpgIMG_3496.jpgIMG_3500.jpg

        IMG_3492.jpg

        Comment


          #34
          Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

          Slecht iets in Genetica vermoed ik.

          of te wel slecht zaad!


          toch zou ik ze laten staan, misschien zijn ze wat slower en komt er straks iets uit waarvan je zegt zo dan!

          vaker gehad hier dat ik dacht wat een downie plant maar bleek aan het einde een woo00o0oo00o0oo0ot ding te zijn geworden!


          geduld
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #35
            Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

            Ik laat ze ook staan maar ik ben alles behalve tevreden met de zaadjes
            Dit heb ik ook voorgelegd bij barney's farm ik denk niet dat ze er iets mee doen.
            Alles het echt klote blijft met deze plantjes dan zet ik meer WW er neer ik heb zeker 6 planten die goed zijn.
            De bedoeling was 3 Pineapple Chunk en 3 White widow.

            Comment


              #36
              Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

              Op wietforum.nl al vaker gelezen over barney's farm zaad wat het niet doet.

              BTW als hun er niks mee doen zegt dat eigenlijk al genoeg over hun en hun klant vriendelijkheid en passie om mensen te helpen en achter hun product staan.

              conclusie is dan heel simpel daar koop je nooit meer wat van !
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #37
                Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                Ik heb dat ook een keer gehad met zaad van hun maar sinds ik met Seedbooster ontkiem geen problemen meer gehad. Gewoon nog even aanzien. Wat Kanon ook al zegt, straks groeit ie ineens het dak uit[emoji15].... Komende week weer temperatuur boven de 30gr....het is wel een voordeel als je s'nachts het licht aan hebt. Het koelt nu redelijk snel af en ik ben erg blij dat het licht pas om 23.00 aangaat. Hoe doe jij dat?

                Comment


                  #38
                  Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                  Ik ga ze zeker laten staan Ronthebudman ik zie dat er een haar blaadjes is aan het aanmaken en ze blijven nog een tijd in deze tent staan.
                  De temp gaat inderdaad weer boven de 30 graden en ik dacht als ik eind augustus begin september begin dan zal het wel net super heet worden,
                  maar we wonen in Nederland en daar kan qua weer alles de ene dag 20 graden de andere dag 30.

                  De lampen gaan bij mij om 20.00 aan tot 14.00 het voordeel is dat ik voorgroei met t-neon waardoor het niet super warm wordt.
                  We zullen wel zien hoe straks wordt met de temperatuur buiten.

                  Comment


                    #39
                    Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                    Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
                    Voorgroei 4-9 <---> 14-9 dagen 9

                    Temp 22,3 <---> 26,7
                    LV 42% <---> 61%

                    Lamp hoogte 5cm
                    Vermogen 2x55watt

                    ------UPDATE-----

                    Hoi hoi daar zijn we weer met een update

                    Zoals iedereen wel heeft gemerkt is de zon weer goed aanwezig en de temperaturen lopen vandaag weer lekker in de 30 graden.
                    Maar de planten hebben er niet heel veel last van al heb ik nu nog maar 3 Pinapple Chunk over waarvan 1 alles doet bevalen goed groeien
                    De andere 2 staan er gezellig bij net als de 5 White Widow
                    De planten hebben vandaag voor het eerst groeivoeding gekregen voor de rest krijgen ze bioheaven en rootjuice alles 0,5ml op een 0,5L

                    White widow
                    IMG_3503.jpg

                    Pineapple chunk en rechts onder ook een WW

                    IMG_3501.jpg

                    Pineapple Chunk kneusje
                    IMG_3505.jpg

                    Totaal overzicht
                    IMG_3504.jpgIMG_3506.jpg

                    IMG_3507.jpgIMG_3508.jpg

                    Comment


                      #40
                      Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                      Gaat goed zo te zien. Ga je dat kneusje wegdoen? Of krijgt ie een aspirientje?

                      Comment


                        #41
                        Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                        Ik denk dat ik het kneusje weg doe, maar dat beslis ik pas als ik ze verpot naar de 3,5L
                        Vandaag een mailtje gehad van barny's farm met bepaalde gegevens die ik moet opsturen om het verder af te handelen.
                        Alle plantjes doen het prima op het kneusje na

                        Comment


                          #42
                          Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                          Ontkiemen 1-9 <---> 6-9 dagen 2 de andere 2 zaadjes in 5 dagen
                          Voorgroei 4-9 <---> 18-9 dagen 13

                          Temp 21,3 <---> 25,6
                          LV 42% <---> 59%

                          Lamp hoogte 5cm
                          Vermogen 2x55watt

                          ------UPDATE-----

                          Vandaag zijn de planten verpot naar de 3,5L en is 1 pineapple chunk afgevallen.
                          Nu staat er 2 pineapple chunk en 5 white widows en van de WW valt er nog 1 af.

                          Gelukkig is de temperatuur weer stuk lager dan de 31 graden afgelopen week.
                          De planten krijgen de aankomende week alleen maar water dit omdat de planten nu in light mix staan.
                          1 pineapple heeft lichtere blaadjes ik hoop dat het niet erger wordt wat ik niet denk nu ze zijn overgepot

                          De voorste 2 zijn de pineapple chunk
                          IMG_3515.jpgIMG_3510.jpg
                          Foto 1 Foto 2
                          de rechte P.A. De linkse P.A.
                          IMG_3512.jpg
                          IMG_3513.jpgIMG_3511.jpgIMG_3514.jpg
                          Attached Files

                          Comment


                            #43
                            Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                            Mooi om te zien hoe goed je onder Tneon kunt voorbloeien. Wel raar van dat blad van die ene Pineapple Chunk. Ben benieuwd of hij bijtrekt met de light mix. We blijven volgen.
                            Succes, Ron

                            Comment


                              #44
                              Re: Witpen's 6de kweek White Widow &amp; Pineapple Chunk SCROG

                              Ik hoop ook dat het niet erger wordt ik zag vanochtend dat het dezelfde blad nog geler werd, als het maar bij deze bladeren blijft.

                              En ik doe voorgroeien en niet bloeien en het groeien werkt prima

                              Comment


                                #45
                                Witpen's 6de kweek White Widow &amp;amp; Pineapple Chunk SCROG

                                Ik bedoelde ook voorgroeien ipv bloeien. Maar na zo'n lekkere dikke Pineapple chunk s'avonds laat typ ik niet meer altijd wat ik denk[emoji41]....
                                Als blad eenmaal is verkleurt heeft het dan wel de mogelijkheid om zich te herstellen? Is dat proces nog omkeerbaar? En waar ligt de grens? Zomaar nieuwsgierig hoe dat zit.
                                Grtz, Ron

                                Comment

                                Bezig...
                                X