Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deze was van female seeds. "If you're on the lookout for a compact cannabis strain brimming with fruit, fragrance and flair then look no further as BubbleGummer from Female Seeds is most definitely the one for you." Dat fruitige is nergens terug te vinden vind ik, het aroma ook niet.

    Uw blue chocolate, K1 amai. Moest in de week de lichten nog uitdoen en de deur vastdraaien, had de ballon mee naar boven gepakt. Heeft toch een dik uur geduurd eer ik terug naar beneden kon Kijk uit naar de somango, daar kan er vanavond eentje van om. De tweede wil het record breken van langst bloeiende plant ooit. Die heeft nog hier en daar helder trichomen.

    Comment


      hoppa das leuk om te horen

      en ivm bbg , mja dat word dus geen bbg meer van deze 2 zaadbanken

      ivm somango , mmmm als ik der aan terug denk

      hopenlijk vind je die even lkkr als ik dat vond
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Normaal is dat wat ik het liefst heb ja. Ruikt heel fruitig en zoet, beetje zoals de killing fields. Volgende keer komt die er zeker terug tussen te staan.

        Comment


          Heerlijk die variatie in soortjes, perfect voor
          de afwisseling.
          Ik heb me heerlijk vermaakt met het lezen van dit verslag.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            top draai kennis heeft al 1.6 gedraaid wel met maar een 200 watt cob arrnetuur en en in een ruimte met ook de combiketel erin dus veel extra co2
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              Nja K1, ik denk dat ik is een rondje K1 ga draaien in de winter... Heb de indruk dat dat vrij hoge thc %'s zijn. Zit nu wat trainwreck x maui waui in de volcano. De eerste op stand 5 is nog ni op en ik denk ni dat die er nog is op 7 door moet

              Comment

              Bezig...
              X