Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 120x120x200, maar dan effe anders

Ziet er prachtig uit Beo! Ik heb geen idee wat er nu nog staat, maar verwacht je nog wat paars?
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Niet direct nee. Zo'n tent in het paars zou een zalig zicht zijn. Had er wat auto's van de red family moeten tussen zwieren. Weet zelf ook niet 100% wat er nog staat. Van het weekend is oplijsten. Moet toch alles is controleren op stressballekes nadat het licht is blijven branden.

Comment

Toch mooi zo'n tentje vol.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

wat ik hier allemaal lees vind ik niet zo leuk voor je en ook niet voor mij eigenlijk , wtf ga ik zaden sturen waarvan ik weet dat het enkel mannen zijn , moest ik dat weten , danm dan had ik het wel gemaakt in de wereld van zaadjes maken

als je regs maakt , kan ik jmmr genoeg niet op voorand weten hoeveel mannen er gaan inzitten , heb zelf al duur genoeg zaad gekocht , en dan heb ik het over 160 euro voor 10 regs , waar er dan 9 mannen inzaten en 10de werd herma , maar goed

wil je gerust nieuw pakje zaden sturen als je me je gegevens geeft , ik heb hier al meerdere mensen zaden gegeven , en die hadden wel wat meer damens maar zoals ik zei , ik kan niet in een zaadje zien wat wat word

voor de rest , zou ik zeggen knallen met die overgebleven planten ,e n hopen dat er een moedertje tussen zit , dat is de reden waarvoor je regs zet neem ik aan

groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Nee, nieuwe zaden hoef je zeker niet op te sturen. Regulier is regulier he, kan jij niet veel aan doen hoe het uitdraait, als het maar geen herma is. Alles is opgekomen, dus uw werk en dat van HJM is wat het moet zijn. Alleen heb ik er tot nu toe zoveel pech mee gehad dat ik denk dat dat toppen voordat het geslacht bekend is er voor iets tussen zit. En anders is het gewoon pech, meer niet. Wat er is overgebleven: een somango, een nlx, een blue chocolate, een shantih, een angel dust, herijuana, 2 sannies jack en nog eentje denk ik. Voor een moeder over te houden is het niet nee. Ik hou gewoon van de afwisseling. Alles proeft en ruikt anders. Als deze ronde is afgebloeid heb ik een 40 tal verschillende soorten Kan een coffeeshop nog iets van leren.

Comment

Herijuana rook ik nu nog van. Die is lekker geworden met curen zeg.

Veel soortjes is inderdaad het leukste.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Bij lange aanhoudende hitte kan het aantal mannen toenemen.
                Bij zoektocht naar een mama houd ik de temp expres hoog om zo ook de hermagevoelige te triggeren en man te laten worden.
                En op die manier herma en banaantjes vrije planten over te houden.
                Uiteraard worden deze door getest om er zeker van te zijn.

Comment

Ook ergens op rollitup gelezen dat temperatuur er voor iets tussen kan zitten, alleen is het bij mij niet warmer geweest dan een graad of 23. Ondertussen heb ik wat last van fruitvliegjes oid. Ik moest per se twee potjes munt van buiten in de tent zetten. Ach ja. We zullen is een lint ophangen.
                  Wat ik dacht dat het grootste probleem ging zijn was het uitdrogen van de 4 liters. Ze krijgen ongeveer 6 liter, verdeeld over de hele tent. Dat blijkt voldoende te zijn, ze drinken duidelijk minder onder de cobs. Gisteren al wat alga bloom meegegeven. Hoop dat de 4 liter voldoende is om dat geregeld te krijgen. Twijfel er aan, maar hier en daar zie ik wat verbrande puntjes. Dus ze nemen het toch op.

IMG_2383.jpgIMG_2384.jpgIMG_2385.jpgIMG_2386.jpgIMG_2387.jpg

Heb er is eentje apart genomen. Dat is wat ik wou hebben. Plantje van een 40 tal cm met 4 hoofd toppen. Al zitten er ook wat sativa's tussen die geknakt moesten worden. Maar dat neemt niet veel meer plek in.

Comment

Gaat lekker zo! Mooi om de verschillende soorten tot uiting te zien komen. En je opzet is wel mooi gelukt, ook niet teveel doorgeschoten. Was wel benieuwd of je met de hoogte zou weg komen, en dat lukt best zo en meeste rek is er wel uit lijkt me.
                    Vind je het wat die bio voeding van plagron ? Ik was er niet zo content mee, meurende zooi. Heb er nog een paar flessen van staan dicht moet die maar eens van de hand doen.

Comment

Ik neem aan dat je dit draadje wel kent Beowulf, maar ik dacht ik post hem hier toch maar even. Misschien heeft iemand er wat aan.
                      Hoe meer vrouwtjes te verkrijgen uit regulier zaad

I like it!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Jups, gezien.

Mafferd, ik ben tevreden van bio voeding ja. Prettig ruiken doet het idd niet, maar heb daar niet veel last van. Ik maak nooit een voedingsvat aan. Mijn eerste waterbeurt gaat er wat bacto mee, het gratis zakje dat je bij de spongepots krijgt van sannie. Die zijn nu wel op. Geef de fish mix en de alga bloom. In de late bloei wat green sensation en sugar royal.
                        Mijn aarde ga ik nu proberen opnieuw te gebruiken. Heb een emmertje supermix gekocht. Dat gaan we ook is proberen. Jammer dat ik hier nergens wormenhumus vind, dat zou ook handig zijn.

Comment

Wormenhumus is prima spul idd. Supergoed voor je bodemleven. Ik haal het altijd bij Greensell.

I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

leuk om iemand te zien met de betere kweekmetode op het forum. dit is volgens mij nog altijd de beste manier van kweken. dicht op elkaar, 4 toppen per plant en na 1-2 weken of zelfs direct in bloei... max yield!
                            1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Een flinke oogst zo te zien Hoelang heb je al zichtbare bloei ?
                              gl hf lol wp gg no re!

Comment

2 weken ongeveer. De indica's lopen voor.

Voor maximum opbrengst zou ik toch altijd een scrog zetten met een week of 6 voorgroei Maar als je niet zo lui bent als ik dan zou dit een goeie tweede optie zijn. Eigenlijk is dit meer iets voor coco's of hydro, maar ik heb een hekel aan ph meten en een ec meter heb ik niet eens. In die kleine potjes is het ni evident, maar als ze wat willen indikken moet het toch wel wat opleveren ook.

Ondertussen zijn de eerste trichomen er en begint de boel te ruiken. Paar heel fruitige geuren zitten er tussen, oa de angel dust.

Comment

Bezig...
                                X