Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oud zaad kan geen kwaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Blijkt dat oud zaad toch wel kwaad kan dan

    Je zal wel iets kunnen roken op het einde van de rit. En dat is het belangrijkste.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #47
      Ik hoop het... 2 Zijn er al de groenbak ingegaan, daar zat mij iets te veel zaad in, heb geen zin om het er allemaal uit te gaan peuteren.

      1 Heeft slechts een paar zaadjes en ziet er klaar uit, die ga ik binnenkort omdoen. De laatste ziet er nog lang niet uit alsof zij klaar is, toppen dikken ook niet aan.

      Heb in ieder geval bij TDL een mooie lamp besteld, die disco lampen is een onbegonnen zaak, zeker als er maar 2 hangen op 120 x 120 cm. De nieuwe ronde is alweer ontkiemd, 4 kleintjes staan in het voorgroeihok, nog even wat groeien en dan mogen ze naar het grote hok onder de nieuwe lamp.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #48
        Opgeruimd. De laatste 2 heb ik ook een enkeltje composthoop gegeven, kwam maar geen einde aan de bloei en uiteindelijk ook weer banaantjes. Jammer maar helaas, pech gehad.

        Heb tevens mijn hok aangepakt. Isolatie, een actieve inlaat, alle gaatjes en kieren dichtgemaakt en een nieuwe lamp. Geen discolamp meer maar 4 x CBX 3590 hangt er nu boven en er komen er nog 4 bij. Eerst maar weer een beetje sparen

        De 4 kleintjes (Super Skunk) zijn uit het voorgroei tentje, daar werd het ook veel te warm en heb geen zin om weer met 4 herma's geconfronteerd te worden. Er was al een beetje bladschade te zien, als ik ze ga toppen snoei ik de beschadigde bladeren ook gelijk weg en dan ga ik er vanuit dat het goed komt. Ben als de dood voor herma's op het moment.

        Het ziet er nu zo uit ;


        IMG_3226.JPG.jpeg

        De potten lijken half leeg, dat zijn ze ook, ze zijn half gevuld en ingewaterd. De plantjes zelf staan nog in smartpots, heb deze hierin zolang in de uiteindelijke potten gezet om plaats te sparen. Morgen ga ik ze ompoten, de wortels groeien al aan de onderkant eruit.


        Maar goed, daar zal ik een ander verslag van bij gaan houden, dit verslag is klaar, ga ik vlug vergeten. Ik laat het nog even open voor eventuele op- of aanmerkingen, over een weekje of 2 zal ik dit topic sluiten.



        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
          Blijkt dat oud zaad toch wel kwaad kan dan
          Yep. Another myth busted, ghehe
          Inderdaad, snel maar weer vergeten.

          Mooie upgrade!
          Dat zal wel een berg meer licht geven.
          Succes met de volgende.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #50
            Thanks

            Lamp geeft inderdaad een flinke bak licht, een hele verbetering. Plantjes lijken het ook beter te doen, alhoewel ik het idee heb dat de meest linkse mannelijke voorbloei laat zien. Maar dat heeft natuurlijk niks met het licht te maken..

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...15#post1279915
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            Bezig...
            X