Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mooi hoor Wietefras
    En of je ze nu top,verneukt of clone er van trek herma ga je niet vinden.
    Het is een lekker sterk wijfie

    Comment


      Ja precies. Zelfs bijna zonder wortels kwam er nog best wat vanaf

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        hoe lang doe je normaal over je reveg gedoe ?

        want heb het zelf ook al paar keer gedaan en hier duurde het wel even voordat ik zelf vond dat het weer een mooie plant was ! ( ongeveer 8 ) weekjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          6 tot 8 weken k1.

          Comment


            Ja zoiets. Ik heb ooit zelfs nog stekken genomen toen ik aan het oogsten was en die waren ook in die termijn wel weer aan het meervingerige blad.

            In het geval van de Santanesia duurt het echter al veel langer. Ze waren eindelijk wta in de groei gegaan en ik heb er weer stekken van genomen. Hopelijk blijven die wel in veg. Is ook een soort uitdaging aan het worden


            Als je de stekken weer in de groei krijgt zou ik ze overigens niet direct weer inzetten. Beter eerst nog een keer de nieuwe uitgroei stekken en daar moeders van maken. Heb slechte ervaring met een kweek direct met gerevegde stekken (monstercropping).

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Mooie opbrengst hoor, heb 3 Mc Purple buiten staan hoop ook op wat paars/rossigs

              Geniet ervan!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                en wietefras , wat is volgende soortje dat op de planning staat ??

                weer iets van Fg ?? mss de Te ?? :p
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Ik heb geen zaden meer van Forum Genetics, maar ik heb wel nog McPurple stekken/moeders staan. Daar wil ik hopelijk nog wel een ronde mee doen.

                  Vooralsnog heb ik nog een rondje Santanesia aan de gang en dat zal waarschijnlijk de laatste ronde dit jaar zijn,want de CV ketel moet vervangen worden.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Comment


                      McPurple Forum Genetics

                      Comment


                        Heh, ja die bijvoorbeeld.

                        Zou vooral wat verslagen lezen voordat je gaat beginnen. Als je dan een verslag ziet wat je aanspreekt dan zou je dat soortje ook kunnen proberen bijvoorbeeld. Heb je ook een beetje een voorbeeld hoe de kweek verloopt bij een ander.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment

                        Bezig...
                        X