Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde AK48

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe ronde AK48

    Korting op 420shop
    Sinds de midden jaren negentig zijn de AK soortjes ontzettend populair. Onze AK-48 is een van de sterkste meest vroegbloeiende die er is. De AK-48 produceerd harde toppen met een sterk doordringende geur. AK-48 is een indica/sativa kruising maar de meeste sativa invloeden merk je in zijn high effect. AK-48 is een vroegbloeier en kan onder goede omstandigheden in 48 dagen geoogst worden

    Plant type: Best suitable for indoor growing.
    Plant height: Short- Mostly Indica
    Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz
    THC level: Strong 15-20%
    Flowering Weeks: 7/8
    Yield (Sea of Green on one m2) : 400/500
    Harvest Month: 10
    Grow difficulty: Moderate

    de zaden zijn nu aan het ontkiemen en worden voorgegroeid in 5 literpotjes en zullen uiteindelijk terecht komen in hun 25 literpotten...

    ook de potten staan nu al een dag of 4 in de tent om al voor te bewateren dat het nodige bodemleven al goed actief is gemaakt voor de zaailingen in de potten gaan!

    voorgroeien wordt gedaan in zaai en stekkengrond en nadien gaan er 2 in de allmix en de 2 anders worden in batmix gezet... dit wordt dus een testje om te zien wat de verschillen gaan zijn tussen deze 2 gronden!

    we gaan ook weer verder met de vertrouwde BAC producten als voeding...

    als de planten worden overgepot naar hun 25liters dan worden de nodige schimmels voorzien (ook van BAC).

    nu dus nog ff wachten tot de zaden zijn ontkiemt en dan komen de foto's eraan!

    grtzzz
    Last edited by haze'o'lator; 23 April 2009, 18:11.

    #2
    Re: nieuwe ronde AK48

    hey een nieuwe kweekje!
    veel succes ik volg je.

    Comment


      #3
      Re: nieuwe ronde AK48

      Ey Haze ik volg je ook weer! Veel succes en beterschap met je rug.

      Greetzz

      Comment


        #4
        Re: nieuwe ronde AK48

        klinkt goed, en lekker snel klaar als het mee zit! Vind planten die uit zaad komen mooier dan gestekte eigenlijk Veel plezier

        Comment


          #5
          Re: nieuwe ronde AK48

          @ markster: hopelijk nu een betere ronde dan de vorige...

          @ ijscoman: ik hoop ook snel dat de rug beter is,echt afzien! en daardoor komen mijn plannen in de problemen!

          @ nosferatu: idd,snel klaar... daarom heb ik voor deze planten gekozen!

          en je hebt groot gelijk over zaadplanten,ik begon vroeger ook altijd met stekken maar daar heb je ook sneller ziektes en ongedierte mee! en de opbouw van een zaailing is toch zo mooi!

          grtzzz

          Comment


            #6
            Re: nieuwe ronde AK48

            ak48 is nieuw voor mij ga je volgen

            sucses met je kweekje
            2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

            Comment


              #7
              Re: nieuwe ronde AK48

              alle zaden zijn ontkiemt op 48uurs tijd,de zaden zijn ontkiemt op een waarde van 0.2EC.

              toevoegingen bij het water waren, BAC wortelstimulator + bacto's...

              alle zaden zijn nu net gepot en de tent mag beginnen volgroeien


              zoals je kan zien zitten er op 2 potten orange stickers,met deze potten gaat nog eens een testje gebeuren!

              de test houdt in: bij de 2 potten met orange stickers worden de zaden rechtstreeks gepot in batmix,bij de andere 8 worden ze gepot in zaai en stekkengrond...

              ik wil het resultaat van de 2 gronden wel eens zien om de verschillen te kunnen zien van bladkleur en plantopbouw!

              degene die naar mijn mening het beste resultaat geeft zal in het vervolg mijn voorgroeigrondje worden...

              vroeger potte in ze gewoon direkt in batmix en heb daar eigenlijk niet zo veel problemen mee gehad tot mijn vorige (mislukte) kweek,dus nu gaan we eens kijken wat dus daadwerkelijk het beste is!

              grtzzz

              Comment


                #8
                Re: nieuwe ronde AK48

                Kijk ! Experimenten ! Deze gaan we volgen !! Succes
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Re: nieuwe ronde AK48

                  khou van experimenten,kheb men zaadjes allemaal in bat-mix gestoken.
                  kannek zien of het effectief is.
                  kvolg je
                  ______Grtz______
                  ---Canna_Loop---
                  _______________

                  Comment


                    #10
                    Re: nieuwe ronde AK48

                    leuk initiatief haze van wat je voorgroeigrondje gaat worden, ak 48 vind het zalig alround wietje, succes ermeee en hopelijk wordt de rug weer snel beter he dat je fantastische hok volgende keer gebruikt kan worden

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: nieuwe ronde AK48

                      Hey haze veel succes gewenst.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: nieuwe ronde AK48

                        succes met je kweek.
                        is het mogelijk om eens een foto van je softbox te tonen?

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: nieuwe ronde AK48

                          door zelf te testen weet je steeds wat de beste manier is en hoe het ook het beste lukt...

                          ik leer vooral veel van het testen,en dat maakt het growen opzich nog dubbel zo leuk ook vind ik!

                          @ midnight fantasie:

                          bij mijn bouwverslag op de 2de pagina,de 6de foto is mijn softbox

                          hier de link:
                          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...507/page2.html

                          grtzzz

                          Comment


                            #14
                            Re: nieuwe ronde AK48

                            veel succes met deze nieuwe ronde, ookal vond ik de vorige er niet zo slecht uitzien.. zolang je er maar een lekr wietje aan overhoud.
                            grt
                            when u feel bad cuz of the wine
                            just smoke a joint and u'll feel fine

                            Comment


                              #15
                              Re: nieuwe ronde AK48

                              de kush en de anesthesia smaken idd zeer goed...

                              vooral de kush is superlekker,smaakt lekker fruitig en nadien krijg je zo een soort haze smaak ik je mond! echt geweldig...

                              hier ook nog snel ff een kleine update,

                              de zaadjes zijn gisteren gepot en er hebben er weeral 3 hun kopje laten zien!
                              deze 3 stonden allemaal in zaai en stekkengrond,die 2 in de batmix zijn nog niet te zien... 3-0 voor de zaai en stekkengrond...

                              hier de 3 spruiten,







                              en dit zijn ze alle 3 samen,



                              zo dit was het dan,als er vordering in komt,dan zal ik weer updaten...

                              grtzzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X