Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje nonamehaze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje nonamehaze

Mooie oogst ! Netjes geknipt ook.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Is voor eigen gebruik Flip Hasjkip dan moet het gewoon goed zijn toch..en de afgeknipte bladeren geven me hun THC straks ook nog wel....wordt niet weg gegooid

Comment

Noname weet best wat ie wil, en mag verdorie fier zijn op 't materiaal dat uit zijn kast komt!

Héérlijk onmiskenbaar haze geurtje, met een milde ondertoon. Laat je direct verlangen naar het moment waarop je de aansteker aanfloept, en het eerste hijsje neemt.

En als je dat doet, smaak je meteen een scherpe smaak die toch bijzonder zacht de keel binnenglijd, en je bij iedere hijs weet te vertellen hoe laat het is.

Lekker weedje, als een van mijn favorieten opgeschreven! En als ik mijn smokebuddy mag quoten van gisterenavond

"Weedy, als ge ook zo deftig materiaal uit uw kast haalt; kom'k bij u wonen!"

Nogmaals bedankt voor de zaden, en 't proevertje Keep up the good work!

Comment

Graag gedaan Weedy ..jij bedankt voor het rookverslagje..zit op het moment al weer zo te kwijlen dat ik er maar eens één ga draaien..nogmaals hartstikke bedankt en heel veel succes met you aankomende rondje nonamehaze..

Comment

Hoi hoi,

ben ook 1 van de gelukkigen die een proever No Name Haze mocht
            ontvangen

Toen ik me snuffer in het zakje stak vond ik niet meteen de geur van Haze terug, meer een kruidige geur, niet echt sterk.
            Maar daar kwam bij het verkruimelen al verandering in
            Na het eerste trekje smaakte je onmiddellijk die echte Haze smaak zoals ik ze als Belg wel vroeger eens kocht in de shop.
            Direct verkocht
            Na het oproken van de joint voelde ik geen drang om in de zetel te gaan hangen!
            Dus een lekkere high en voor mij in ieder geval een mooie dagroker en een actieveling
            Punten altijd moeilijk...maar je verdiend een 8

Je zaden komen waarschijnlijk in een sativa ronde te staan, samen met Jack Herrer, Jack Haze, Four Way Special, en nog enkele dat ik niet meer weet, maar dat zie je wel verschijnen her of der op internet

Prutser

Comment

Wow ik ben een gelukkige kweker Prutser..ben zeer tevreden met het gevoel van dit wietje..als ik een dag flink moet door gaan helpt een joint me lekker op gang..wil ik lekker gaar worden rook ik er meteen één achter aan..deze beland dan stellig 3 kwart de asbak in....deze gaat dan toch meestal wel een dik 2 uur mee en dan hoef ik de eerste uren geen joint meer te roken.

Een deel van mijn volgende ronde ronde moet nog geboren worden..maar dat zijn ook weer sativa's..De vaders zijn al druk aan het strooien met stuifmeel en de moeders laten al goed de tekenen van van bevruchting zien..mooi man.

Zal zeker wel eens bij je komen gluren..vooral de jack herrer kom ik met heel veel interressen begluren, want die heb ik ook nog in mijn verzameling..

Zo en nu weer lekker een dikke slaapmuts draaien en even mijn hondje zijn rondje lopen.

Gr

Comment

Bezig...
              X