Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje nonamehaze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Rondje nonamehaze

    Whaaa mijn dames hebben het op dit moment best wel een beetje moeilijk....Het klieven begint wel zijn vruchten af te werpen, maar de dames kampen met een veel te hoge temperatuur..36gr in mijn hokkie, met weer de nodige bladverbranding als gevolg....Maaar zoals ik al zij reageren ze wel heel goed op het klieven, dus die verbrande bladeren nemen we maar op de koop toe....

    groeidag 115 waarvan 71 bloei..
    Temp. 36gr..
    Ph 6.2
    100ml Hy-Pro en 25ml Top-Booster op 20L, Laatste maal



















    Ziet er niet meer uit, maar dat nemen we voor lief..

    Gr
    Attached Files

    Comment


      #62
      Re: Rondje nonamehaze

      Oorspronkelijk geplaatst door nonameseeds View Post
      Thanks monty..had het de vorige keer met een aardappelschil mesje geprobeerd maar dat werkt voor geen meter..dus maar even zwaar geschut gebruikt deze ronde....Vorige ronde had ik de laatste 2 weken van de bloei gekliefd en kon ik direct beginnen met spoelen..Dit keer wilde ik de dames iets meer tijd geven..gewoon een test eigenlijk..kijken of ze er iets aan hebben..De sapstroom is beschadigd maar niet onderbroken..Het tijdstip om te klieven zijn normaal dus de laatste twee weken van je bloeitelling..hier moet je dus wel de bloeitijd van je dames kennen..

      Gr
      Jow, bedankt voor je antwoord, zal eens gaan tellen hoelang me dame eigenlijk al staat. Aan je foto's te zien heeft het goed gewerkt je experiment wat een mega dikke vette superlekkere sexy toppen man. Ongeloofelijk gewoon. dah wordt smullegeblazen.

      Comment


        #63
        Re: Rondje nonamehaze

        Dit noemen we het betere teelwerk, mooie buds man.

        grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #64
          Re: Rondje nonamehaze

          Dank u hartelijk mijne heren monty en westport..

          Comment


            #65
            Re: Rondje nonamehaze

            Wat een toppen!

            Ben benieuwd wat daar af komt
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment


              #66
              Re: Rondje nonamehaze

              Mooi, heel mooi !

              Kijk wel uit moet die hoge temp, ik kreeg er hele fluffy toppen door ! Ik zag ergens een methode om te koelen met koelelementen van de koelbox, wellicht een optie ?

              Ze zien er echt heel mooi uit !!
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #67
                Re: Rondje nonamehaze

                Anders ik wel Wierie Wierie..had gisterochtend per ongeluk een zijtak afgebroken en toen ik die vandaag op de weegschaal woog ie na een dag drogen nog 41.60gr..niet slecht voor een zijtopje dacht ik zo....thanks

                Heb sinds de laatste week pas een warmte probleem Flip Hasjkip..toppen waren toen al een heel eind onderweg..geen last van fluffie toppen dus....heb zo ook al eens rond gekeken voor een oplossing, maar dat is op dit moment allemaal nog wat te prijzig..moet zelf rondkomen met een WAO uitkering..niet veel ruimte dus in mijn budget....Jij ook bedankt voor de reactie

                Comment


                  #68
                  Re: Rondje nonamehaze

                  Gelukkig maar ! Moet er wel bijzeggen dat min thermometer op 43 graden stond Heb al plannen om in de kelder verder te gaan !

                  Keep it up, succes met oogsten, wordt een bijhoorlijke kluif !
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #69
                    Re: Rondje nonamehaze

                    Hopen dat het over anderhalve week een beetje koeler is..wordt anders flink zweten..maar met een paar lekkere joints bij de hand en het vooruitzicht op een lekker stukje schaarhash, maakt al een hele hoop goed..

                    Comment


                      #70
                      Re: Rondje nonamehaze

                      wat een partij fucking budz man,man,man da lijke wel voetballen,nie normaal,heb nu ook geklieft hopen dat ik er ook zo,n succes mee behaal!

                      da gaat smaken daar

                      grtzzzz
                      you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                      Comment


                        #71
                        Re: Rondje nonamehaze

                        Je moet even de top bekijken waar ik de fles booster langs heb gehouden en de nieuwe fot's prorider..die met de fles booster is nog van voor het klieven..de laatste zijn van vier dagen na het klieven....Dat de toppen zo dik zijn heb ik grotendeels te danken aan de voeding, booster en de mix van aarde/coco's....maar de klief doet zijn werk nu ook zeker heel erg goed..zul je zelf ook wel gaan merken zodadelijk....bedankt voor de reactie

                        Comment


                          #72

                          Comment


                            #73
                            Re: Rondje nonamehaze

                            Wat een toppen man !!! Je kan er waarschijnlik iemand K.O. slaan ermee .


                            Grtzzz

                            Comment


                              #74
                              Re: Rondje nonamehaze

                              De toppen bovenin zijn allemaal knoep hard, maar onderin zit ook aardig wat fluffie spul replay..ben benieuwd wat mijn weegschaaltje me straks gaat vertellen..

                              Comment


                                #75
                                Re: Rondje nonamehaze

                                Nou das dan ook weer gebeurd..na 24 uur gaar en klaar met het knippen van de dames..twee van de 10 hebben de kans niet gekregen om op te groeien en zijn daarom ook niet verder gekomen dan een paar minie topjes goed voor bij het knipafval voor mijn olie rondje..dus buiten de ene die vorige week al overleden was heb ik 7 flinke dames te knippen gehad en die liggen nu na een knipbeurt lekker uit te rusten in het droogrekje..kon het wel niet laten de dikke dame eerst even op de weegschaal te parkeren en daar viel me de bek gewoon van open..natuurlijk meteen een plaatje van geschoten..





                                \















                                De laatste foto is het stukkie schaar en vinger hash (over thc dus niks te klagen)


                                Zo nu maar wachten tot alles droog is..ben wel eens benieuwd wat die 7 dames gaan brengen..van de overleden dame heb ik overigens 55gr droog binnen gehaald en daar zijn we ondertussen al stevig van aan het genieten..voorlopig geen shop meer die rijk van me wordt..

                                Gr

                                Comment

                                Bezig...
                                X