Rondje nonamehaze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nonameseeds
    Retired
    • Apr 2009
    • 106

    #121
    Re: Rondje nonamehaze

    Dat gaat wel lukken iszo..thanks

    Kwa gewicht had het een heel stuk beter gemoeten, maar voor de rest zul je me zeker niet horen klagen....thanks

    Comment

    • nonameseeds
      Retired
      • Apr 2009
      • 106

      #122
      Re: Rondje nonamehaze

      Das minder spliffie83..gaat weer geld kosten....en dan ook nog anderhalf uur rijden....vindt het al lang dat ik er 20 min over doe om bij een shop te komen.

      Comment

      • nonameseeds
        Retired
        • Apr 2009
        • 106

        #123
        Re: Rondje nonamehaze

        Daar had zeker heel veel meer uit moet komen, maar er zijn wat dingen niet echt naar wens verlopen, dus er is nog heel wat verbetering mogelijk spliffie83..Ging deze keer in eerste instantie om de de mooie foto's voor mijn eigen site, en die heb ik deze ronde een paar mooie kunnen schieten..volgende ronde gaat er flink getopt worden, zeker weten dat de opbrengst dan een heel stuk hoger gaat liggen..

        Comment

        • nonameseeds
          Retired
          • Apr 2009
          • 106

          #124
          Re: Rondje nonamehaze

          Dat doet ie zeker..thanks

          Comment

          • Weedy Weedpecker
            Retired
            • Jul 2009
            • 49

            #125
            Re: Rondje nonamehaze

            Oorspronkelijk geplaatst door nonameseeds
            Weedy Weedpecker VAN HARTE GEFELICITEERD..U heeft een PM..Natuurlijk ook weer even wat plaatjes geschoten van wat droog spul..






            Zo dat was het nu voor heel even..zal nog wel wat foto's plaatsen van de komende olie sessie..De groene groeten


            Yoehoeee, thanx! Stuur maar hierheen die zak




            Mooie oogst man, kwaliteit ziet er toch wel super uit
            Last edited by westport; 22 July 2009, 17:13.

            Comment

            • nonameseeds
              Retired
              • Apr 2009
              • 106

              #126
              Re: Rondje nonamehaze

              Hahaha thanks..kwaliteit is super..en het smaakt dank zij de bio kweek helemaal niet scherp in de keel

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #127
                Re: Rondje nonamehaze

                Does normaal ik wil da OOK
                God was never on your side..

                Comment

                • nonameseeds
                  Retired
                  • Apr 2009
                  • 106

                  #128
                  Re: Rondje nonamehaze

                  Dat geloof ik best belladonna

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #129
                    Re: Rondje nonamehaze

                    ziet er goed uit man
                    hoe smaakt je wietje ??

                    Comment

                    • tommy guns
                      Chronic Stoner
                      • Jan 2008
                      • 174

                      #130
                      Re: Rondje nonamehaze

                      er kan idd meer vanaf maar doen met je het kweken ook al serieus onder knie hebben, toch een mooie opbrengst, laat het je smaken!

                      Comment

                      • tommy guns
                        Chronic Stoner
                        • Jan 2008
                        • 174

                        #131
                        Re: Rondje nonamehaze

                        *maar dan moet* bedoel ik dus

                        Comment

                        • nonameseeds
                          Retired
                          • Apr 2009
                          • 106

                          #132
                          Re: Rondje nonamehaze

                          De echte smaak moet nog gaan komen darkiess..maar ze is al lekker zacht voor de keel, dus dat beloofd heel wat..

                          Was me al gelukt om het te ontcijferen tommy guns..weet welke fouten ik heb gemaakt..dus met het gewicht komt het de volgende ronde wel goed....en smaken doet ie me al zeker..heb vandaag het gas besteld voor de hasholie..die samen met de wiet is straks dodelijk..

                          Comment

                          • Wierie Wierie
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2008
                            • 848

                            #133
                            Re: Rondje nonamehaze

                            Dat ziet er lekker uit

                            En toch een mooi gewicht dacht ik zo
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment

                            • nonameseeds
                              Retired
                              • Apr 2009
                              • 106

                              #134
                              Re: Rondje nonamehaze

                              Hij is ook heel erg lekker Wierie Wierie thanks..het gewicht is niet echt slecht maar ik weet dat het een stuk meer had kunnen zijn als alle dames plaats genoeg hadden gehad..ga me ook eens flink verdiepen in de verscheidene boosters op de markt, misschien dat ik daar nog verbetering in kan vinden..

                              Comment

                              • nonameseeds
                                Retired
                                • Apr 2009
                                • 106

                                #135
                                Re: Rondje nonamehaze

                                Pk booster is niet biologisch spliffie83..maar dat werkt wel heel goed....met de canna ben ik jaren geleden ook met mijn eerste kweek biologisch begonnen..was niet zo'n best jaar (wat niet aan de canna heeft gelegen hoor)..heel veel succes met je aankomende ronde..

                                Comment

                                Bezig...