Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

    voor het leukste he.....50/50 hahahha.....dus nog enkele dagen geduldig wachten.....steeds met de laptop upstairs hahahahha...........milky doen we niet aan.....
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

      Hehe nog beetje geduld maar zal wel niet meer zolang duren, ziet er echt wel een heerlijk boeltje dames uit daar
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

        super om te zien,je hebt echt groene vingers,prachtig gewoon

        Comment


          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

          @fifi...we hebben geduld hoor ...
          @stafford: thanks...groene vingers...valt wel mee hoor..... (zal wel de ervaring zijn) valt ook nog wel mee.

          In ieder geval vanavond weer een foto van de grote trichomes.............
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

            ik bzit er op te w8en kweker ik blijf on line

            Comment


              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

              Zo.......het livestream avontuurtje zit er weer op na 40 minuten beeldmateriaal....
              (belladonna blij)..........bedankt allen om mee te kijken in ieder geval.
              Alleen wat daarna gebeurde op JD chatroom........drastsich en blijkbaar doet mevrouw dat vaker zeker aangezien jullie het allemaal weten..........
              schrok me kapot..... medeforumbekijkers WEGJATTEN....films uitzenden?? en wat nog allemaal.....verdiende een BANN...enz......drastisch...toen ik kreeg ik dus een PM van iemand met een leuke melding hahahha......maar zat op scherp moet ik zeggen....toen begonnen er een paar samen te spelen....hahahha..........eind goed al goed.....
              BELLADONNA: lol.........
              in ieder egval allen bedankt en wie weet binnenkort weer (als bella op vakantie is)
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                Jahman kweker,
                nice stuf man,
                speciaal geval maar wel fun. ga zo door.

                Grtz

                Comment


                  Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                  ahhh shit hheb ik weer gemist ......

                  Comment


                    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                    hahahahaha ik vond het leuk om te kijken!
                    mischien volgende x ook vloei ofzo er onder pleuren? of een net ontkiemd zaadje ?
                    was zeker leerzaam!

                    pz!
                    sigpic

                    Comment


                      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                      Was leuk he kweker dat was nou een vette adreline shok en je schrok er echt wel van.
                      maar was super mooi fimpke alleen wil zo graag keer vaatdoekje onder de mic zien wil wel is zien hoeveel beestjes daar in zitten.
                      Lief dat je zegt dat ik dat wel vaker doe en dat de mensen dat weten hoef ik in elk geval geen sorry meer te zeggen dag mn lieve Kweker tot de volgende film

                      nu even freetkickje sorry
                      God was never on your side..

                      Comment


                        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                        drastisch bella.........suggesties welkom eventueel voor volgende stream
                        wellicht woensdagavond 21 uur................weer
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                          Durf jij dat echt morgen gewoon nog een keer tedoen ??
                          Da meen je niet Kweker...........
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                            tuurlijk wel.....jij word vanavond effe gebeld door misty hahahhaha............
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                              Week 9 achter de rug……..
                              De dames gaan hard….
                              De Strawberrys haze zitten op hun einde. De grote staat 3 dagen donker!!!! De Kleine enkel op water……..
                              De hawaiian snow is dik
                              De Silvers maken het ook goed en de Neville’s is niet normaal
                              En……… de grote strawberry gaat om eind deze week……
                              Alle dames krijgen nog steeds HESI als voeding de temperatuur schommelt bij lamp aan rond de 27,5 graden en licht uit bij de 23 graden…….
                              Vorige week vrijdag was ik bij een bijeenkomst en ben ontzettend blij dat ik eens iedereen een beetje heb gezien….waar ik dus een totaal andere gedachte van had….maar was wel leuk…en lachen………..

                              INFORMATIE:
                              Deze week is de grote strawberry geklieft…..en is gespoeld met water. Staat sinds gisteren 72 uur donker dus tot zaterdag avond en dan……….. dan zal ik haar verlossen………
                              De kleine: deze staat op water en klaar om over enkele dagen donker gezet te worden
                              Arjan’s haze: deze dame zal nog een tijdje moeten wachten op de schaar…….. maar gaat goed… niets bijzonders verder….
                              Super silver haze klein (hoek achter): Deze heeft een enorme top ook zijtoppen zijn van behoorlijke grote….word per dag groter….
                              Hawaiian snow: VET…………zie foto’s met alle gelijke grotes in pieken…
                              Super silver haze groot: zij heeft een enorme lange gebogen top ook zijtoppen hebben een stukje lengte zeg maar………..
                              Neville’s haze: hahahaha……… ook gebogen zie foto’s van de hoofdtop met een armlengte aan top???????????? Zijtoppen zijn ook drastisch….

                              De kleine microscoop update van beide strawberry’s was live te zien…was wel leuk op een paar dingen na dan…….(belladonna) maar zeer intressant en niet verwacht dat er toch zoveel zouden kijken.

                              Verder: a.s. zaterdag (nacht) komt een KNIPupdate van de grote strawberry haze…… en waarschijnlijk zondag een LIVE update zelfde tijd en locatie……
                              Belladonna dan moet jij weg toch?????

                              Op naar een bloeizaam week 10 en een leuke knipbeurt waar er binnen de kortste keren meerdere van zullen komen.
                              foto's spreken voor zich en hebben een naam..........
                              Greetz Kweker

                              ow ja................ inmiddels een PH meter lol...ph staat op 6,1 dagelijks.......... thanks namens BOBO die mij dat thuis adviseerde...en reeds gedaan..........
                              Last edited by kweker; 22 December 2009, 21:58.
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X