Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hierbij een kort rookverslagje van de geoogste Lowriders #1:
Gisteren kon ik het niet laten om 2 grammetjes van de lowriders die te drogen stonden af te halen en versneld te drogen dmv een verwarmde fan. Na 30 minuutjes volledig droog!. Vervolgens een mooie jonko van gedraaid en opgestoken.
Wow, wat een smaak! Een heerlijke citroen smaak welke zeer zacht op de keel lag. Zacht, maar toch bedriegelijk potent! Na drie goede heisen knetter stoned. Met een goede couchlock/bodystone. Niet bepaald een sociaal wietje, maar toch zeer aangenaam en relaxerend.
Echt een aanrader!
Het totaal aantal grammen van de 2 lowriders komt nog, ik laat ze eerst nog even degelijk drogen.
Mooie topjes en netjes geknipt. Geforceerd drogen zou ik nooit met warme lucht doen. Warmte (en licht) Breekt de thc af. Je kan wel flink ventileren maar dan met koele lucht en dus in het donker.
Hi psycho,
Ziet er ook te smakelijk uit om niet even eentje te proeven.
Mooie serie foto's trouwens,en ook zo mooi recht!
Foto 15/16 van de serie van 20...nice...
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
Ik kon het gewoon niet laten om 2 grammetjes versneld te drogen. De andere 10 gram heb ik in een volledig donkere en geventileerde omgeving gedroogd. Ik wist dat licht thc afbreekt, maar niet dat verwarmde lucht dit ook doet. Weer wat geleerd
Wat me echter wel opviel was dat de wiet erg licht van gewicht was en erg hard en fragiel, van de 2 lowriders haalde ik 12 gram af. Terwijl er normaal gesproken toch al snel 20 gram van 1 lowriders afkomt. Te lang gedroogd mssn? Weet jij hoe dit komt?
Alvast bedankt
Beste Misty,
Dat vond ik nou ook! En hij smaakte toch goed
De foto's waren idd erg goed gelukt, volgende keer hoop ik net zo veel tijd te hebben om wat mooie foto's te schieten. Zal vast wel lukken
MVG
12 gram???????? nee toch......in totaal????? teveel gedroogd kan niet hoor..... droog is droog denk ik maar...maar teveel.....jezus...heb ik me een doosje vergist zeg maar?
12 gram maar........ nee.........
Ja idd 12 gram slechts. Ik had zelf ook meer verwacht. Je hoort mij niet klagen hoor, gewoon een lkkr luchtig wietje. De smaak en potentie compenseert voor het gewicht
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd, zeggen ze
Een week die ik het best kan beschrijven als probleemloos. Dit heb ik vooral te danken aan de roofwantsen die ik afgelopen dinsdag had uitgezet. Deze doen uitstekend hun werk en zijn naar mijn idee elke euro waard geweest. Ik ben voor mijn gevoel van een schoonmaker weer naar een kweker gepromoveerd, want zo voelde het wel de afgelopen weken
De white widows zetten flink aan in de toppen en hebben een hemelse geur. De voeding is nog steeds onveranderd van Hesi.
De temperatuur lag tussen de 31,8 en 19,2
WW 1: is 59cm gebleven
WW 2: is 44,5 cm gebleven (top van 3,5 bij 9cm)
WW 3: is 43,5 cm gebleven
WW 4: is 2,5 cm gegroeid naar 58cm
Van de zaadproducerende lowriders heb ik de laatste gisteren geoogst, hier heb ik ongeveer 30 goede zaden vanaf gehaald, de meeste waren door de budrot aangetast en niet meer levensvatbaar of gewoon te jong.
Gelukkig was de andere Lowrider wel een succes
De geoogste 12g ben ik alweer bijna doorheen. Echt een super lkkr rokertje Ook namens mijn vrienden
Alweer een weekje op de auto-pilot gezeten. De roofwantsen doen prima hun werk en de tripsen hebben niet meer van zich laten zien gelukkig
De topvorming begint nu echt goed te komen, de thc druipt er zowat af, heerlijk
Het coco's experimentje welke ik gestart was met de AK 47 is volledig mislukt. Ik had de coco's te compact gepot waardoor de zaadlingen niet voldoende konden wortelen. Daarnaast had ik ze flink overbewaterd. Ze waren wel alle acht boven de coco's gekomen. In the end alle 8 gestorven. Voorlopig geen coco's meer voor mij.
Op aanraden van Kweker heb ik alle ww's precies op 40cm gezet van de lamp dmv het verhogen van de potten ondanks de goede ventilatie. WW 2 en 3 waren namelijk kleiner als 1 en 4. Door de geringe afstand tot de lamp 25cm bleef de topvorming flink achter op de twee kleinere.
WW1 is de afgelopen week 1cm gegroeid in de lengte, qua topvorming bleef hij wat achter op de andere.
WW2 is 1,5 cm gegroeid en heeft de grootste hoofdtop van alle. (zie foto's)
WW3 is een halve cm gegroeid en is net als WW2 klein en compact met flinke buds.
WW4 is 4cm gegroeid en staat nu op dezelfde hoogte als WW1, welke allebij achter blijven qua topvorming op 2 en 3.
De Temperatuur: max 27,5 min 16,9
De LV: gem 48%
Qua voeding is deze nog steeds van Hesi met aan het eind van week 6 700ml bronwater en vervolgens 3 dagen niks zodat ze de voeding op gaan zoeken, lkkr laten zweten dus
Vandaag heb ik van Greenhouse mixpack H besteld voor aanvulling op mijn volgende kweek (9 schatjes in 18 liter potten) welke de volgende soortjes zullen bevatten: (van dutch passion super skunk 2x, power plant 2x, white widow 2x en met de aanvulling van 3 andere uit de mixpack met great white shark, cheese, train wreck, white rhino en lemon skunk.
nice........ziet er goed uit...alleen 1 vraag: op foto 2 en 3 als je kijkt wat is dat op de bladeren????? witte spul?? toch geen zooi he.........lol..groeten Kweker......
hou ze recht, ziet er netjes uit en laat ze maar flink zweten...hahahah
oja: je temeratuur is wel veel verschil he...probeer rond 5 graden verschil t houden.........
Hey Kweker en Cootje, het spul op de bladeren zat in de buisjes met de roofwants orius samen, welke ik over de bladeren moest uitstrooien. (zal we voor voortplanting/voeding zijn) Zelf vind ik het er ook niet uitzien hoor al die troep op me bladeren. Maja ze doen hun werk dus blijf er maar vanaf
De temperatuur komt goed
Comment