Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x bubbelgummer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9x bubbelgummer

    Korting op 420shop

    hallo
    ik ben nog nieuw op deze site hier maar heb hier wel al veel gelezen over jullie plantjes en dacht ga mijn jonge plantjes er ook eens opzetten
    ze zijn nu juist 2 weken oud sinds ik ze in de grond heb gezet.
    de zaadjes zijn female seeds van x-line met de naam :bubbelgummer
    hier zijn alvast wat fotoos .
    Attached Files
    Last edited by smoke some weed; 5 September 2009, 18:26.

    #2
    Re: 9x bubbelgummer

    foto's vergeten bijzetten?
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: 9x bubbelgummer

      tips en hulp zijn altijd welkom

      Comment


        #4
        Re: 9x bubbelgummer

        wat voor licht gebruik je????
        je plantjes zijn behoorlijk gerekt indien je een hallogeen lamp gebruikt weg ermee
        indien je op tl of cfl kweek hang je lamp dan lager want je plante kunnen niet goed
        bij het licht komen waardoor ze naar het licht toe gaan rekken.

        doe je plantjes ompotten
        dat doe je door ze uit te graven en dan tot aan de lob bladeren te begraven
        de lob bladeren zijn de eerste blaadjes wat je had zonder kartels dat zijn die 2 kleine
        ronde blaadjes helemaal onderaan de stam.
        als je dit doet krijg je
        *1 stevigere plant
        *2 groter wortelstelsel

        de plant kan tot onder de lobbladen wortels aanmaken dus dat is alllemaal
        ongebruikte ruimte en sterkte laat ik het zo maar zeggen.

        mvg DH

        Comment


          #5
          Re: 9x bubbelgummer

          hallo devil haze

          alvast bedankt voor je intresse en tip.
          ik heb je tip opgevolgt en ze beetje dieper geplant.
          als verlichting gebruik ik een cooltube van 400w met een kap van men vorige lamp.
          ze hebben mij gezecht dat dit veel zou helpen.
          kheb er alvast wat fotoos bijgezet van de lamp en men plantjes.
          iedereen die me nog tips kan geven zijn altijd welkom.


          grtz

          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: 9x bubbelgummer

            dat idee wat je hebt van cooltube met die kap is goed alleen

            1 door de tube wordtr direct de warmte van de lamp afgezogen dus heb je minder warmte ontwikkeling in je tent

            2 door gebruik van een cooltube verlies je lumen zo is mij gezegt door het glas
            als je bijvoorbeeld eerst een 400 watter met gladde kap had kan je als je een cool
            tube monteerd beter een 600 watter pakken

            3 je lamp hangt volgens mij te hoog ik kan het hier op de foto's niet goed plaatsen maar je kan met een 400 watter tot 40 cm van je top van de plant voor ideale belichting en lummen gebruikk laten we maar zeggen en met een cooltube
            door minder warmte ontwikkeling in je hok kan je nog dichter dan die 40 cm gaan

            ik hoop dat je hier wat aan hebt
            mvg DH

            Comment


              #7
              Re: 9x bubbelgummer

              yeep hier ben ik me een update van men schatjes.ze zijn ondertussen 3weken geworden.heb sommige planten getopt had daar iets over gelezen op de website hier.waar zeer veel intressante info staat.bedankt daarvoorover men hok wil ik eigenlijk ook wel iets kwijt.het is eigenlijk de eerste keer dat het ingebruik neem.kheb een paar jaar geldeden een kweek of 4 gedaan met een lamp van 400w en reflecterend folie aan de muur en werkte dan zonder afzuiging ik had dan temp van 35 graden als de lamp aan was.maar had daar niet zo'n goei oogst van messchien 100 gr van 9 planten.dus das echt nie veel. maar nu heb ik dan die cooltube gekocht en een afzuiging en inlaat ventilators en dan maar een houten kast in mekaar geknutselt.hopen dat nu veel beter zal lukken
              verder had ik alweer een klein probleem ondekt kheb ze beetje te veel water gegeven.denk ik.want 1 van men planten zijn blaaderen beginnen kapot te gaan.heb dan beetje gezocht hier en daar bleek dat er nog mensen dat probleem zitten.heb nu een senso 1 vochtigheidsmeter gekocht en er bleek te veel water in men wietpotten te zitten.dus ga ze nu enkele dagen geen water meer geven en hopen dat dan opgelost is en dat men plantjes gezond blijven.
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: 9x bubbelgummer

                klopt , ik zou ook even de bovenste laag van je aarde waar dat "groene" opzit weghalen want dat groene spul is namelijk schimmel aanslag , dat komt vaak voor als je het te vochtig houdt.

                grtz JanJaap

                Comment


                  #9
                  Re: 9x bubbelgummer

                  jah klopt op fotot 1 is duidelijk dat de planten natte voeten heeft maar voor de rest ziet er netjes uit

                  Comment


                    #10
                    Re: 9x bubbelgummer

                    yeep mede growers

                    hier ben ik nog eens met een update van men schatjes.ze staan nu in de bloei momenteel op dag 7.dus er is nog een hele weg te gaan.
                    ondertussen wat verandering gedaan in men hok.
                    de cooltube heb ik er uit gehaald en men oude 400watter terug te samen gestoken en kheb dan nog maar 1 bijgekocht van 250w.
                    en nu nog hopen dan der dikke plukken aan komen.
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: 9x bubbelgummer

                      heey dat ziet er ook wel lekker uit
                      maar waarom heb je tube eruit gehaald niet goed genoeg ???

                      Comment


                        #12
                        Re: 9x bubbelgummer

                        de vorige kweek groeiden ze veel sneller kheb ze zeker een week langer moeten laten voorgroeien en de zomer is nu toch bijna gedaan dus kan de temperatuur in men hok beter regelen nu.met men tube kreeg ik maar een 24 a 25 graden en met die lampen nu mooi 28graden als ze branden.de tube is wel goed maar gewone lampen zijn toch veel beter kheb het nu zelf ondervonden.

                        Comment


                          #13
                          Re: 9x bubbelgummer

                          hallo hier ben ik nog eens me een update van de plantjes.ze zijn nu op dag 22 gekomen van de bloei.de topjes beginnen er al lekker aan te groeienhier enkele foto's
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: 9x bubbelgummer

                            Da komt daar precies goed e ssw

                            Izzz

                            Comment


                              #15
                              Re: 9x bubbelgummer

                              hey ssw ziet er mooi uit hoor ga ook met bbg kweken ben benieuwd!!
                              keep up the good work!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X