Re: 9x bubbelgummer
die staan mooi groen,echt wel mooie plantjes
.begint al mooie topjes te maken
.
grts witn
die staan mooi groen,echt wel mooie plantjes
grts witn



men plantjes zijn nu rond de 70cm hoog en hopelijk worden de toppen nog veel dikker worden.
ik werk met de voedingslijn van hesi.is de eerste keer dat ik deze lijn gebruik.lijkt blijkbaar goed te werken.http://www.growshopalien.com/onlines.../d32_hesi.html

Comment