Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zag dat je last hebt van vliegjes. Weet je ook welke soort het zijn?
Zelf heb ik last gehad van de fruitvliegen welke je planten niet aantasten maar volgens mij wel andere beestjes mee kunnen nemen. Doormiddel van insectenspray kom je er moeilijk vanaf zeker omdat ze zich in de luchtige aarde nestelen en het de plant aantast zou je je aarde willen behandelen.
Het belangrijkste is de tent goed schoon te maken (iedere week minimaal 1x). Gewoon de grond van de tent goed afzuigen. Daarnaast heb ik destijds vliegenstrips opgehangen in me tent en die zijn zeker een aanrader (kosten 2 euro bij de dierenwinkel)
Voor de rest erg mooie soortjes en heel veel succes en kweekplezier toegewenst
hoi growth,heb al een beetje bijgeknipt langs onder heb ook de grootste bladeren afgedaan die boven de topjes gingen.
is het ook van X-line female seeds je zaadjes?
grts witn
hoi,heb eens goed gekeken en het zijn dus fruitvliegjes ga dan vliegenstrips hangen,thanks voor de info
nu nog wa foto's ik kan ze niet duidelijker krijgen
hoi iedereen,we zijn weer een weekje verder zodus wa nieuwe pic's.
ze doen het redelijk goed denk ik toch,tis mijn eerste keer maar ben zeker tevreden als ik ze zie staan,mooie grote planten en ze beginnen mooie toppen te maken, ze ruiken lekker ook.
nu alleen zo blijven tot het einde.
mijn temp is lamp aan tussen 24 en 26,lamp uit tussen 19 en 21
mijn lv is max 60, min 50
verder geef ik ook greensensations en terra bloom van plagron bij
nu de foto's
foto1;WWxBB
foto2;bubbelgummer
foto3;WWxBB
foto4;bubbelgummer
foto5;WWxBB
foto6;WWxBB
foto7;WWxBB
foto8;allemaal samen
foto9;chiezel
grts witn
heir zijn we weer,week 5 achter de rug tijd voor wa nieuwe foto's.ze zijn nie zo duidelijk( ken niks van camera's ).
vind nie dat mijn topkes mooi dicht groeien,is nu begin week 6 ze moeten normaal 8weken bloeien.
reacties en tips zijn altijd welkom!
nu wa pics
foto1;bubbelgummer
foto2;bubbelgummer
foto3;bubbelgummer
foto4;WWxBB
foto5;WWxBB
foto6;topje WWxBB
foto7;topje WWxBB
foto8;WWxBB
foto9; hoofdtop WWxBB
foto10;chiezel
ik vind ze er wel mooi opstaan,wat ik wel zie is dat sommige bladeren de zijkantjes omhoogzetten,dit wil normaal gesproken zeggen dat ze t warm hebben.dit kan dan ook gelijk verklaren waarom ze niet zo mooi compact zijn,al vind ik ze best mooi.hoe warm is t in je ruimte?grtz
hoi markster,van warmte valt da nog mee als de lamp aan is is het ongeveer 26 lamp uit rond de 20 graden.zou het nie kunnen zijn door mijn ph? heb vrijdag een deftig ph meter gekocht en dan eens mijn ph gemeten van mijn aarde (met dank aan devils)en die stond op een ph van 7,0.ben nu al een paar dagen bezig met water te geven met een ph van 6,0 tot mijn aarde een ph geeft van 6,4.gisteren stond die op 6,7 is al een beetje gezakt.kweetnie of dat er veel zal aan gedaan hebben?vind ze er anders ook mooi bijstaan,voor de eerste maal dat ik bezig ben maar had ze liever een beetje dikker gezien.ze moeten nog 3weken hoop dat ze nog een beetje veranderen!nu al doende leert men,en ik moe nog veel leren.
grts witn
Comment