3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Witn
    Retired
    • Jul 2009
    • 88

    #76
    Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

    yow,heb juist nog wa foto's genomen.ben klaar met de 3WWxBB,de chiezel is ook terug om te drogen.de bubbelgummers doe ik deze middag,zal zien waar ik geraak denk nie dat ik ze alle 3 vandaag nog klaar krijg.
    de eerste 2 foto's zijn de chiezel,de andere zijn de 3WWxBB.met het knipafval heb ik ice-o-later hasj gemaakt zie op laatste 2 foto's de helft is wel al weg(is héél lekker)
    foto's zijn wel nie zo heel duidelijk
    grts witn
    Attached Files

    Comment

    • Izthewiz13
      Senior Grower
      • Jul 2009
      • 950

      #77
      Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

      Nice Witn mooie oogst veel smoke plezieeeeer

      Izzzz!

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #78
        Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

        Ziet er lekker uit Witn! Dat het je maar smaken mag. Veel succes met je Bubblegum vanmiddag.

        Greetzz

        Comment

        • Witn
          Retired
          • Jul 2009
          • 88

          #79
          Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

          jow,gedaan met de eerste bubbelgummer.zal vanavond en morgen de 2de doen.de chiezel is gedroogd en weegt 40gr,die smaakt echt heerlijk
          grts witn
          Attached Files

          Comment

          • Izthewiz13
            Senior Grower
            • Jul 2009
            • 950

            #80
            Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

            hahaha keilekkeeeeer
            Nice witn mooie oogst nogmaals

            Mvg Izzz

            Comment

            • olivier
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2009
              • 800

              #81
              Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

              Mooie oogst! Laat het je smaken!

              Comment

              • Witn
                Retired
                • Jul 2009
                • 88

                #82
                Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

                thanks,zal zeker smaken.de 2de bubbelgummer is ook geknipt,deze heeft de grootste hoofdtop van allemaal en dikste zijtop ook(is een beetje een monster gekomen)!!!kijk maar naar de pic's.
                grts witn
                Attached Files

                Comment

                • Gasten

                  #83
                  Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

                  Ziet er erg smakkelijk uit.

                  Comment

                  • ledpower
                    Retired
                    • Sep 2009
                    • 265

                    #84
                    Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

                    nettjes gedaan man

                    respect

                    Comment

                    • Witn
                      Retired
                      • Jul 2009
                      • 88

                      #85
                      Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

                      hoi,weeral een tijdje geleden.maar er moeten nog 2 plantjes nog een beetje drogen.het gewicht van de plantjes is;
                      WWxBB1;70gr
                      WWxbb2;79gr
                      WWxBB3;68gr
                      bubbelgummer1;45gr
                      voor de eerste keer da ik kweek ben ik zeker tevreden
                      grts witn

                      Comment

                      • kweker
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 1389

                        #86
                        Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

                        bruuuuuuuute partyyyyy daar.......
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment

                        • growth
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Apr 2009
                          • 57

                          #87
                          Re: 3x WWxBB,3xbubbelgummers &1 chiezel

                          proficiat Witn!

                          mijn 3 WWxBB's en 2 Bubblegummers staan nu 5 weken in bloei. Mocht ik al de helft van jouw opbrengst halen, zou ik al tevreden zijn voor een tweede kweek. Wat jij hier presteert met een eerste kweek...

                          Ik merk trouwens bij mezelf dat die Bubblegummers moeilijker kweken dan de WWxBB's... zelfde ervaring?

                          Comment

                          Bezig...