Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Feminized 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Feminized 400w

prima gekliefd, nice

Comment

@Jehsd : Inderdaad bijna alles gediefd en achteraf bekeken denk ik maar best ook zonder voeding , ze zitten nu al echt op het einde van hun krachten , met een hoop extra takken te onderhouden waren ze nooit zo ver geraakt volgens mij.[/QUOTE]

Ga je de volgende keer wel of geen voeding geven en probeer eens te toppen als je er 4 inzet,iets langer groeien dan maar wel meer plaats in je tentje benut!!

Ik zet tent vol kijken wat dat geeft,9x12 liter 22x22x26 http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ds-t10050.html

Nog 7 stekken onderweg voor volgende week

Groetjes,
      Geniet van iedere dag!!

Comment

Tnx Monty , al doende leert men

@Jehsd : De Snow Whites starten op Atami Bio Growmix , later krijgen ze deze keer wel voeding en worden ze ook getopt.
        Lees zelf even :http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tt-t10049.html

Comment

lekkere sticks me ferme buds heb je daar man, hehe dan nog eff leeker laten drogen en je kan weer genieten van je eiegen weedje

nice job

grtz

Comment

3 dagen later

Oogst- en knipdag

Alle vier genekt en mijn vriendin aan het knippen gezet.
            Belofte maakt schuld , na 1 plant had ze er al wel spijt van maar ze heeft ondanks een kanjer van een verkoudheid toch 4 uur doorgezet en ziehier het resultaat.

Het knipafval zit in de diepvries voor latere doeleinden
            Gewicht en rookverslag volgen binnen 2 weken...
            Attached Files

Comment

ziet er lekker uit!laat t je smaken
              grtz

Comment

Hahahahah, wat een slavernij hier Die laat ze zieke vriendin gewoon voor hem knippen wat een gestoord goed idee

Toch wel een best kweekje neergezet zo!

Laat ze je smaken amigo

Greetz

Comment

Mooi gedaan ben benieuwd naar je verslagje en het aantal grammen???

Groeten en laat het smaken
                  Geniet van iedere dag!!

Comment

Super man
                    U verslag wordt mijn bijbel.
                    Heb zelf ook een homebox 80x80x160 En ben eergisteren begonnen met het ontkiemen van 4 NorthernLights (Female Seeds). In de hoop op succes zoals bij u

Comment

Comment

Ze zijn voor 80% droog dus heb ik ze in een kleerkast gehangen om nog een paar dagen verder te drogen. Binnen een paar dagen volgt het rookverslag en gewicht...nog even geduld mensen

Tentje staat ondertussen ontsmet en ingericht om de Snow Whites te verwelkomen , die staan voorlopig onder led :http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tt-t10049.html

Comment

Nog eens 24u kleerkast later zijn de dames kurkdroog , ze verkruimelen tussen de vingers , en dat op een weekje!

Na het verwijderen van takken heb ik een droog totaalgewicht van 117g , waar ik voor een eerste keer en op simpele potgrond heel tevreden mee ben.
                          De geknakte dame leverde duidelijk het minste op , dus knakken enkel wanneer het niet anders kan zou ik zeggen.

Rookverslag :

Dit is eerlijk waar het lekkerste wietje dat in jaren heb geproefd!!!
                          Een overheerlijk aroma van citroengras zowel in de neus als in de mond , met een blijvende nasmaak die een beetje aan groene thee doet denken...dit laatste gaat er nog uit tijdens het curen en is te wijten aan resterend chlorophyl.

We worden er alletwee behoorlijk "broccoli(*)" van en het eerste jointje bleef dan ook na de helft een tijdje in de asbak liggen.Nu een uurtje of 2 later ben ik in staat om dit even neer te pennen en rook ik de andere helft op , mijn vriendin heeft nog steeds een giechelbui en ligt nog altijd zo stoned als een krab in de zetel.

Dank aan iedereen voor de steun tijdens deze leerrijke eerste ervaring , alejoppa , naar de volgende zou ik zeggen!!!

(*) pokkechoco , zo weg als een huis

Comment

Mooi gedaan en geen slechte opbrengst he

Laat het smaken samen,tis op voor je het weet

Groetjes,
                            Geniet van iedere dag!!

Comment

Blij dat hij zo goed smaakt, leuk verslagje was dat salmonello, thx

Comment

Bezig...
                              X