Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Jehsd : Inderdaad bijna alles gediefd en achteraf bekeken denk ik maar best ook zonder voeding , ze zitten nu al echt op het einde van hun krachten , met een hoop extra takken te onderhouden waren ze nooit zo ver geraakt volgens mij.[/QUOTE]
Ga je de volgende keer wel of geen voeding geven en probeer eens te toppen als je er 4 inzet,iets langer groeien dan maar wel meer plaats in je tentje benut!!
Alle vier genekt en mijn vriendin aan het knippen gezet.
Belofte maakt schuld , na 1 plant had ze er al wel spijt van maar ze heeft ondanks een kanjer van een verkoudheid toch 4 uur doorgezet en ziehier het resultaat.
Het knipafval zit in de diepvries voor latere doeleinden
Gewicht en rookverslag volgen binnen 2 weken...
Super man
U verslag wordt mijn bijbel.
Heb zelf ook een homebox 80x80x160 En ben eergisteren begonnen met het ontkiemen van 4 NorthernLights (Female Seeds). In de hoop op succes zoals bij u
Ze zijn voor 80% droog dus heb ik ze in een kleerkast gehangen om nog een paar dagen verder te drogen. Binnen een paar dagen volgt het rookverslag en gewicht...nog even geduld mensen
Nog eens 24u kleerkast later zijn de dames kurkdroog , ze verkruimelen tussen de vingers , en dat op een weekje!
Na het verwijderen van takken heb ik een droog totaalgewicht van 117g , waar ik voor een eerste keer en op simpele potgrond heel tevreden mee ben.
De geknakte dame leverde duidelijk het minste op , dus knakken enkel wanneer het niet anders kan zou ik zeggen.
Rookverslag :
Dit is eerlijk waar het lekkerste wietje dat in jaren heb geproefd!!!
Een overheerlijk aroma van citroengras zowel in de neus als in de mond , met een blijvende nasmaak die een beetje aan groene thee doet denken...dit laatste gaat er nog uit tijdens het curen en is te wijten aan resterend chlorophyl.
We worden er alletwee behoorlijk "broccoli(*)" van en het eerste jointje bleef dan ook na de helft een tijdje in de asbak liggen.Nu een uurtje of 2 later ben ik in staat om dit even neer te pennen en rook ik de andere helft op , mijn vriendin heeft nog steeds een giechelbui en ligt nog altijd zo stoned als een krab in de zetel.
Dank aan iedereen voor de steun tijdens deze leerrijke eerste ervaring , alejoppa , naar de volgende zou ik zeggen!!!
Comment