Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Feminized 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Feminized 400w

Ik heb op mijn camera een micro stand jij vast ook wel,daarmee is het niet superduidelijk maar wel goed te zien.

Kunt alleen oningezoomd op microstand,dan heel dichtbij foto maken!

Groetjes,
    Geniet van iedere dag!!

Comment

Ik zal het voorlopig toch moeten proberen met camera en vergrootglas , extra uitgaven krijg ik thuis voorlopig niet verantwoord...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jehsd View Post

Kunt alleen oningezoomd op microstand,dan heel dichtbij foto maken!
          Ik ga het eens met de Jehsd-methode proberen,resultaat bij de volgende update...

@Jona : toch bedankt voor de tip! USB-microscoop staat vanaf nu op m'n verlanglijstje

Comment

Eyy Salmonello,

Wat een heerlijke cones heb je daar staan
            Volgens mij zie ik al aardig wat bruine haren Trichomen goed in de gaten houden Wat wordt het? Headstone? Bodystone? of het beste van beide?

Greetz

Comment

En probeer eens met gewoon licht,haalze eens uit je tent(als licht brand)

Groetjes,
              Geniet van iedere dag!!

Comment

Mooie toppen man Met een vergrootglas en scherpstellen kan je ook al heel wat mooie foto's bereike

Mvg Izzz

Comment

@Psycho: Liefst het beste van beiden natuurlijk dus we gaan voor 50/50.Ik dacht nog een dag of 8 te wachten voor ik ze droog zet en klief(dan staan ze 55 dagen op 12/12).Foto's van de volgende update probeer ik zo zuiver mogelijk te maken zodat jullie kunnen oordelen hoe lang ze nog moeten.

@Isthewiz : Tnx man! Ben volop met vergrootglas en camera aan't experimenteren ! Resultaat te zien dinsdag bij update...

Comment

Bloeidag 50

Poging trichomen foto, kan iemand hier iets van maken?
                    Attached Files

Comment

Buiten de bruine haren is het met dat licht aan een beetje moeilijk om een uitspraak te doen over de kleur. Als ik het goed zie (maar dat kan perfect door de lichtinval komen ook eigenlijk) beginnen er enkele al wat amber te kleuren, het zou stilaan mogen beginnen met je 50dagen bloei. Misschien als het licht net uitgaat en met flits eens trekken, dan heb je mooi de kleuren die je moet hebben op foto

Comment

Hoeveel zijn ze nu gegroeid nadat je ze op 12/12 hebt gezet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tentje View Post
                          Hoeveel zijn ze nu gegroeid nadat je ze op 12/12 hebt gezet?
                          Ik zou zeggen neem ff de moeite om dit verslag helemaal te lezen , staat er allemaal netjes chronologisch in met fotootjes ter verduidelijking...

Comment

OI!Salmonello
                            Ten eerste heel mooi verslag over je kweek,anders kun je 1topje afknippen en effe in de micro-wave of oven drogen en oproken qua smaak zal dit niet super zijn maar als je er maar stoned van wordt.
                            groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjille View Post
                              OI!Salmonello
                              Ten eerste heel mooi verslag over je kweek,anders kun je 1topje afknippen en effe in de micro-wave of oven drogen en oproken qua smaak zal dit niet super zijn maar als je er maar stoned van wordt.
                              groeten
                              AAAARGH!!! Heiligschennis!! Drie maanden geliefkoosd , geaaid , en dan Nuken??? Nee nee ik wacht nog wel effe

Comment

Phaha, ja, wachten gij...
                                Micro-golf zeker vermijden. Ik smaak zo al het verschil als ik iets opwarm in de pan of in de microgolf, laat staan dat je even wiet gaat afknippen om te proeven. Verspilling zou ik dat noemen

Comment

Bezig...
                                X