Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Feminized 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Feminized 400w

Ik heb een ventilator met ingebouwde fann controller,das hetzelfde dus!(en wat is je LV snachts)

ik ga binnenkort gewoon stekken zetten 10 stuks in mijn tent weet niet welke soort is op 8weken bloei klaar(denk ww of NL) in 7 liter potten.
    Hoelang zou ik voorgroeien??
    Heb nog veel gaten nu voor toppen !!! daarom volgende keer 10 stuks

En zou je schatjes al na 3 weken in de bloei zetten hoor dan worden ze vast rond de 80cm!De mijne zijn 45cm gegroeid in de bloei(wel Amnesia maar toch)

Succes met de dames, heb je nog fotos,en welk medium en voeding gebruik je? (hoeveel hoop je te halen gedroogd)

Groetjes,
    Last edited by jehsd; 28 November 2009, 22:19.
    Geniet van iedere dag!!

Comment

Is wel belangrijk dat je weet welke soort je in huis haalt , sativas(vb amnesia) groeien veel harder door dan indicas , dat in combinatie met je beschikbare hoogte gaan bepalen hoelang je kan voorgroeien.Momenteel gebruik ik geen voeding , zie eerste post, vanaf de bloei gaan ze op plagron (bloom+green sensation)

Foto's volgen morgen

Nog steeds niemand die weet of dieven aangeraden is bij NL?

Comment

Hallo Sal,

ik had Sweet Afghani Delicious staan van Sweet Seeds!!! ( http://growshopalien.com/onlineshop/...s/nl/d177.html
        Last edited by den bolle; 29 November 2009, 11:41.

Comment

Foto's groeidag 21

@ den bolle : normaal geef je gewone bloeivoeding doorheen de hele bloei , alleen bouw je deze af ( tot 50 of 60%) vanaf het moment dat je GS geeft , en dat doe je idd in de laatste weken zoals ze bij Alien hebben gezegd.

Op deze fotos is het grootste plantje (links voor) nu 18cm . Het kleinste 13 cm (rechts voor). Op het moment dat die linksvoor 20 cm is schakel ik ze om naar 12/12 , wat waarschijnlijk morgen of overmorgen is.Op die manier speel ik op veilig en kan het grootste plantje in extremis nog x4 gaan . Bij de 2 rechtse plantjes haal ik vandaag de diefjes weg (op aanraden van Monty) De komende weken zullen het verschil tussen "gediefd" en "niet gediefd" hopelijk duidelijk maken.
          Attached Files

Comment

Ze beginne der echt super goe uit te zien, as ge gaat kijke naar de foto's van vorige week, dan ziede echt hard da ze goe gegroeid zijn! Goe bezig Mister Salmonello!

Grtz from a very dirty mind

You know me better than you think

Comment

Ge moet ni vragen wie "adirtymind" is! Het draagt een mutske en is sumo-kampioen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
                Ge moet ni vragen wie "adirtymind" is! Het draagt een mutske en is sumo-kampioen!

yeah, yeah !

Comment

Bloeidag 1

Ziezo de plantjes hebben er nu 22 groeidagen opzitten en staan van deze morgen op 12/12 (8u tot 20u).Gisteren heb ik de 2 rechtse gediefd maar een uurtje geleden dan toch ook maar de linkse. De onderste dieven begonnen de nieuwe fanleaves te verdringen , vandaar.

Op de foto's staan ze er een beetje slapjes bij maar ik was pas om 15u thuis om ze water te geven en de foto's zijn een half uurtje later genomen , als ze er vanavond beter uitzien doe ik nog een update.

In principe kunnen we nu dus beginnen aftellen , 45 a 55 dagen volgens de leverancier als ik me goed herinner , met andere woorden oogstklaar tussen 14 en 24 januari.We zullen zien...
                  Attached Files

Comment

Tel er maar minimaal 3 weken bij hoor....

De bloeitijd begint zowieso pas te tellen als je de eerste bloemen ziet, en dat duurt nog wel twee weken...

Ik vind ze trouwens nog maar erg klein... ik zou ze nog iets langer 18/6 houden.
                    Zie mijn topic post 16, toen gingen ze bij mij op 12/12.. is nogal een verschil...
                    Last edited by magsimum; 1 December 2009, 18:20.

Comment

Ik zou ze ook nog ff iets langer laten groeien ??
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

Ik twijfelde ook over de groeitijd , maar het is mijn eerste binnenkweekje en ik wil niet het risico lopen dat ze tegen de lamp aan groeien , ze zijn ook niet getopt (NL is beroemd om haar hoofdbud), dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen.

Comment

Maak je niet druk om de hoogte, ze schieten echt niet ver door.
                          Mijn hoogste plant is nu 55cm.

Je zet ze nu wel al in de bloei voordat ze geslacht getoond hebben, dit zal
                          wel stress op gaan leveren en ze gaan toch pas bloeien als ze er klaar voor zijn,
                          veel tijdswinst levert het dus niet op...

Comment

niet toppen(hoofdbud om zeep) en 4 weken laten groeien. Ik zit er nu zo'n beetje tussenin , who knows what the future brings...

@Magsimum : jij hebt wel getopt , maar heb je ook gediefd of niet? Wat zijn jouw criteria om deze handelingen wel of niet te doen?

Comment

Ik heb ze wel getopt omdat ik liever meerdere hooftoppen heb ivm toprot en hoogte.

Dieven heb ik niet gedaan omdat ik niet zeker weet of ik snap wat er bedoeld wordt (is ook mijn eerste keer) en ik gewoon afwacht wat de opbrengst op deze manier is.

Ik heb mijn volgende zaadjes al besteld en die ga ik minimaal twee keer toppen (sativa)...

Comment

Volgende keer top ik ze ook (white widow of silver pearl of zoiets , zit ook sativa tussen) Deze keer had ik de zaadjes al liggen.

Dieven vind je tussen het steeltje van je fanleafs en en de hoofdstam , in de oksel zeg maar. Eigenlijk is een dief een stekje dat op zichzelf een volledig nieuwe plant vormt.(als je ze laat wortelen en in de grond steekt)
                                Als je ze laat zitten lijkt het na een tijdje of er een nieuwe plant op je stam groeit , ze verbruiken veel energie van je plant en brengen in verhouding weinig op omdat ze 1) nooit boven geraken en 2) een dunner stammetje hebben en dus minder voeding naar hun bud kunnen transporteren.Misschien zat daar de oorzaak van jouw "te" compacte planten , de dieven die gaandeweg je plant verstikken?

Kijk anders eens een paar posts terug (pag2) , ik heb er een redelijk duidelijke foto van diefjes geplaatst (foto met vinger op).

Comment

Bezig...
                                X