Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

    Korting op 420shop
    Hoi Hoi , hier ben ik weer met een nieuw rondje. Deze keer heb ik gekozen voor Lemon Skunk van Greenhouse Seeds Co. en een Orange Budje van markster(heel goeie genetica naarschijnt )

    Kweek nog steeds met me 600watter(laatste maal dan aan vervanging toe)

    Ik blijf nog steeds bij me zelfde voedingslijn : Canna Flores , PK13-14 , scheutje booster & that's it.

    Deze keer ga ik wel voor een andere techniek met me medium , heb een zak aarde meegenomen uit de gs alien. Goldlabel genaamd , was een testzak van 50 liter(Thanx daarvoor) dus deze ga ik nu ook direct eens testen. Plus ga ik nog wat hydrokorrels toevoegen voor goeie drainage.

    PH zal gedurende hele periode 6.1 blijven.

    Nu nog wat begin foto'tjes van de seedlings



    De orange bud




    De Lemon skunks











    Mvg Izzzzzzzzzzz
    Attached Files

    #2
    Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

    heey izzz

    zoals ik het begrijp ga jij hydro korrels door je aarde mengen voor een beter drainage????

    naar mijn wete nzal die hydrokorrels in je aarde niet veel helpen voor drainage maar zal het beter gaan als je gewoon de onderste 5 cm van je pot vult met hydrokorrels zal het beter werken.

    dus dan doe je eerst een +- 5 cm hydrokorrels in je bak en daar overheen doe je gewoon de aarde.

    de perliet in de aarde houdt het luchtig en werkt ook een beetje als drainage
    die hydrokorrels zou volgens mij geen effect hebben maar
    moet je eens proberen

    mvg DH

    Comment


      #3
      Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

      hej devils , yap yap zoals jij het zegt ga ik het doen. De onderste laag voor drainage. Zo stond het toch op die zak.

      raad jij het me af om te draineren met hydrokorrels ?

      Mvg izzz

      Comment


        #4
        Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

        nee ik raad het je niet af
        absoluut niet drainage moet je hebben anders krijg je misschien nog last van wortelrot als ze te lang met natte voeten blijven vandaar dat ik zeg

        de onderste 5 cm van de pot vullen met hydrokorrels en daar aarde overheen
        dat zou ik doen

        maar wat je in het begin zei dat je de hydro korrels door de aarde wou mengen zoals het perliet ook in de aarde zit dat zou ik niet doen.

        nu ff kort maar krachtig

        pak een lege pot
        gooi er een laag hydrokorrels in +- 5 cm (bij een 11 liter of groter) bij kleinere potten minder hydro korrels
        dan gooi je aarde in de pot
        bevochtig je aarde met een wateroplossing met 50 % wortel stimulator (dus halve dosis)
        zet je stek in de pot nog klein beetje aarde erop als het nodig is en klaar is izzz

        zo makkelijk gaat het en zo zou ik het doen.

        mvg DH

        Comment


          #5
          Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

          ghighighighi Thankx voor de krachtige uitleg Devils maar was eigenlijk nooit van plan om te mengen hoor ale heb da toch niet gezegd maar toch bedankt voor je info , ga het doen zoals je hier zegt

          Mvg IzzzVizzz

          Comment


            #6
            Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

            @izzz

            kijk ff hier in het draadje van DuHu http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...849/page4.html
            moet je ff kijken als je wilt bij post 61 van DuHu

            vandaar dat ik je had verkeerd begrepen omdat ik die fout hier al eens was tegen gekomen en wou je ff waarschuwen maar was neit nodig wel grapig kijk die post maar

            Comment


              #7
              Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

              ghehe i cee thanx voor de waarschuwing

              Izzzz

              Comment


                #8
                Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                izzy .. je hebt een volgeling

                Comment


                  #9
                  Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                  heey izz hoe gaat het met de dames ???

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                    ja deze ga ik natuurlijk volgen,laat je cali-o maar wat langer voorgroeien dan 3 weken.redelijk compacte plant met super eindproduct!
                    check ya later!
                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                      hey vandaag de dames overgepot , camera was plat dus kon geen foto's van de wortels nemen Heb wel een foto'tje van allen bij mekaar voorzien

                      @ markster : Ik zal deze normaal gezien niet kunne voorgroeien , vanwege de walhalla die volop in de bloei zit , en ook de amnesia staat nog ff te bloeien. Als ik uiteraard zie dat deze veel te klein in bloei gaat zal ik ook acties ondernemen. Maar goed vb is de walhalla , die's ook direct op 12/12 gegaan en check what een monstreee ik kan dit natuurlijk niet voorspellen maar zal ze gewoon behandelen zoals ik altijd doe

                      Mvg Izzzzz

                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                        @ izzz
                        ziet er netjes uit maar persoonlijk had ik het toch net een klein beetje anders aangepakt maar is misschien iets voor de volgende keer

                        kijk je hebt ze nu omgepot en de pot helemaal gevuld nu blijven jou lobbladen boven de aarde uitsteken

                        wat ik had gedaan was nog ff wachten met ompotten tot de internode iets meer was gegroeid zodat je de lobbladen echt bijna op de aarde had kunnen laten rusten
                        kon je niet w8en met ompotten dan had je ook nog zeg maar de aarde een cm of
                        4 minder in de pot kunnen doen en dan als de internode wat was uitgegroeid dan aanvullen tot de lobbladen dat zijn 2 manieren wat ik denk

                        maarja is meer iets voor de volgende keer voor de rest keep on growing

                        Comment


                          #13
                          Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                          ja had niet veel andere keus de andere potjes waren volgeworteld en had geen tusssenformaat meer en jouw techniek wist ik nog niet , maar zoals je zegt voor de volgende keer

                          Comment


                            #14
                            Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                            Zien er goed uit wiz, go,go,go

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

                              Dames gaan raar , zijn misvormd door het een of ander hebt nog nooit gehad zelf.







                              Mvg Izzz
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X