Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Lemon Skunk , 1x Orange Bud

Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
    jah idd , ik deed me tent open om even te gaan kijken of ze paars waren en moest ze niet eens gans open doen , stengels zijn idd paars , niet allemaal maar toc genoeg.

Wat kan ik nu doen ?

Mvg Izzz
    Alright, dan weet je aan wat het ligt. Als je Monty z'n raad qua voeding volgt dan komt het in orde. *High five Monty*

Greetzzz

Jona

Comment

Hoi , weer terug voor n'updatetje ,

De lemon skunks wat budshotjes maar eerst en vooral het verdere verloop van men tekortje. Is inmiddels naar omhoog aan het klimmen , Let vooral op de rode stelen van de fan leaves Help is welkom

Help is welkom , let vooral op de rode stelen va de fan bladeren en de verkleuring tussen de nerven , voor het blad helemaal geel word.

Nu wat budshots van de lemons , Let goed op , ik heb 2 lemons die wat achterblijven je zal het verschil wel merken tov de voorloper. iemand idee watr parten kan spelen daarin ?

Dit is eentje die achterloopt(volgens mij toch tov de andere dame)

Dit is eentje die goed zit volgens mij (vergelijk met hier boven , zie je dat de buds al meer ingegroeid en voller zijn bij deze)

Ng een zijtopje

Nu als laatste mor zeker de beste vind ik De orange bud genetica van markster. De geur van deze dame is werkelijk ONGELOOFLIJK ik kan er uuuuuren aan een stuk zitten aan ruiken , is gewoonweg te goed

Heb ook nog een blaadje van deze orange bud datk is wil tonen , miss wille jullie er iets over kwijt ?

Nu dit blaadje weetk niet zker , ongedierte of gemorst met druppeltjes ?

Dank voor de volgelingen en hulp alvast op voorhand

Mvg Izzzz
      Attached Files

Comment

yo izzzz;
        jouw planten lijden aan een gebrek aan nitrogeen(n), evenals aan calcium (ca) ,magnesuim(mg) en kalium(k).
        dat de bladeren aan de onderkant van de plant geel kleuren is het resutaat vaneen te kort aan n.
        het gehalte aan k is te laag,de planten sturen k naar nieuwe aangroei, waardoor de onderste bladeren afsterven.
        het mg tekort veroorzaakt groene nerven in het blad terwijl de rest van het blad geel kleurt. het gebrek aan ca veroorzaakt kleine dode plekken op je blad
        mijn conclusie; meer bloei voeding
        mg en ca toevoegen
        ps; tziet er anders wel goed uit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bukake
        grtz

Comment

okeej exclusivee , kga overmorgen is testen meer bloeivoeding geven.
          Kheb ier ook Mg & Ca apart staan van canna , maar dat kank niet mengen of kheb gips dus wat bedoel je dan , meer bloeivoeding toedienen en dan de twee dagen nadien Mg toevoegen ofz ??

Mvg Izzzzz

Comment

Comment

ja zeker en vast man , dus als ik het goed begrijp (ik ga nu de aanbevole dosis bloeivoeding) dus die gewoon lichtjes verhogen ? en ik zal wat kieseriet(Mg) strooien en dan desnoods binne 2 dagen es Ca meegeven.

Thxxx for the help

Comment

ach wat een onzin alweer die puntjes op de bladeren heb ik ook , en vaker gehad ! dat is de spintmijt , ik zou eens aan de onderkant van de blaadjes kijkken met een btje fatsoenlijke ogen zie je ze rondlopen ! de rest wat gezegd werd aan tekorten zou kunnen maar die puntjes zijn zeer zekr van ongediert !! gr batssman

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
                    ach wat een onzin alweer
                    Wat wil je dat ik de tekorten en andere problemen uit het verslag laat enzo ? tis niet voor niets een kweekverslag he En wrs wist jij vroeger ook wel niet direct wat dat was

Comment

jam jam,like the orange bud
                      worden allemaal al lekker wit !
                      grtz

Comment

neej had het ook niet over jou izz , ik wou je maar raad geven dat over dat wat exclusive zei , over die puntjes op de blaadjes !! de rest kan best kloppen
                        maar heb je nou gecheckt aan de onderkant van de blaadjes??
                        gr batssman

Comment

yoyo heb de orangebud(enigste tot nu toe die er heeft precies) es bekeken en idd heb last van ongedierte , denk ook datet spint is , lijkt toch op de beestjes zoals bij men haze.

Heb de smeerlap een beetje kunne vastleggen op camera kwaliteit is niet zo goed en redelijk donker wel :/

maar goed kijken en blijven kijken je ziet het wel bewegen en als je het op groot scherm zet dan zieje het zeker beter

Strx ng sproeien voor tongedierte , en volgende week ng es wrschijnlijk.

Mvg Izzzzz
                          Last edited by Izthewiz13; 28 January 2010, 18:59.

Comment

die motherfucker spint is van die cali-o aan t smullen!kill kill kill!!!!!
                            moet wel toegeven dat ie smaak heeft
                            grtz

Comment

ghehehe idd markster de klootzak eeft zojuist zijn laatste maaltijd gehad
                              en heeft idd smaak lekkerrr die orange , mag je gerust ng wel es wat genetica van sturen hoooooooooooor

Mvg Izzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
                                ghehehe idd markster de klootzak eeft zojuist zijn laatste maaltijd gehad
                                en heeft idd smaak lekkerrr die orange , mag je gerust ng wel es wat genetica van sturen hoooooooooooor

Mvg Izzzz
                                speciaal voor enkele jders cali-o zaadkweek
                                grtz
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X