Me kastje...binnenkweek..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skytje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 171

    #31
    Re: Me kastje...binnenkweek..

    Gisteren had ik gezien dat ne paar stengels van bladeren wat rood beginnen te worden.
    Zouden ze lijden aan stress? Zijn er nog dingen waar je dat aan kan zien dat ze gestresst zijn?


    Keep it Green

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #32
      Re: Me kastje...binnenkweek..

      Rode stengels zijn echt nog niet beschreven op forums , somigen denken dat het van het verschil is tussen nacht en dagtemperatuur en anderen wijten het aan stikstof tekort. Ik ben al jaren op zoek achter een verklaring , maar heb er ook nog geen .

      Het heeft in ieder geval geen invloed op je opbrengst.

      Grtz

      Comment

      • Skytje
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 171

        #33
        Re: Me kastje...binnenkweek..

        Ik denk ook dat het geen invloed heeft op de plant. Ik zie niks abnormaal aan.Blijft mooi door groeien.
        Wat ik wel heb opgelet...dat is dat het enkel de oudere bladeren zijn. Mess...is het gewoon van
        ouderdom. Aan de nieuwe jonge scheutjes heb ik dat niet. Dus ik maak me geen zorgen.

        gtrz
        Keep it Green

        Comment

        • Skytje
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 171

          #34
          Re: Me kastje...binnenkweek..

          Heb gisteren nog ne paar foto'kes genomen. Ik weet niet of je het verschil zal kunnen zien tegenover de andere foto'kes die al gepost zijn.

          Veel kijk plezier
          Keep it Green

          Comment

          • Skytje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 171

            #35
            Re: Me kastje...binnenkweek..

            Attached Files
            Keep it Green

            Comment

            • Skytje
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 171

              #36
              Re: Me kastje...binnenkweek..

              Attached Files
              Keep it Green

              Comment

              • Skytje
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 171

                #37
                Re: Me kastje...binnenkweek..

                Ik heb aan de 3 kanten nu volledig met alu.folie beplakt. De vloer ook mess hept wel.
                Attached Files
                Keep it Green

                Comment

                • Skytje
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 171

                  #38
                  Re: Me kastje...binnenkweek..

                  Attached Files
                  Keep it Green

                  Comment

                  • Skytje
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 171

                    #39
                    Re: Me kastje...binnenkweek..

                    Hier op de laatste foto is er een blaadje die er zo uit ziet.
                    Ik denk dat het van overvoeding is....ben ik juist?
                    grtz
                    Keep it Green

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #40
                      Re: Me kastje...binnenkweek..

                      Hm geen overvoeding denk ik hoor, in welke week bloei zit je nu ? Zo te zien heb je nog geen gekrulde randjes (teken van overbemesting ).

                      Denk eerder dat het de normale cyclus is en de oudste bladeren stillekes aan beginnen af te sterven.

                      Grtz

                      Comment

                      • Skytje
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 171

                        #41
                        Re: Me kastje...binnenkweek..

                        Nu zijn ze gestart met de 2de week bloei...en 6 weken groei dus 2maanden oud zijn ze.
                        Gekrulde blaadjes heb ik nog niet gevonden.
                        Keep it Green

                        Comment

                        • Skytje
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 171

                          #42
                          Re: Me kastje...binnenkweek..

                          Attached Files
                          Keep it Green

                          Comment

                          • Skytje
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 171

                            #43
                            Re: Me kastje...binnenkweek..

                            De top
                            Attached Files
                            Keep it Green

                            Comment

                            • Skytje
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 171

                              #44
                              Re: Me kastje...binnenkweek..

                              Attached Files
                              Keep it Green

                              Comment

                              • bobo
                                Cronic Grower
                                • Oct 2007
                                • 3103

                                #45
                                Re: Me kastje...binnenkweek..

                                Planten zijn super gezond :o . Als je wilt kun je die bladeren met die bruine vlekken verwijderen, die situeren zich onderaan en ontvangen niet veel licht. Je hebt blad genoeg zodat het op deze enkele bladeren die je gaat verwijderen niet zal aankomen. Verder geen zorgen, is normaal dat er af en toe een blad zal beginnen afsterven.

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...