Me kastje...binnenkweek..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #106
    Re: Me kastje...binnenkweek..

    Njam Njam Njam!
    Lekkere knotsen heb je daar

    Zou je een fototje van bovenaf kunnen trekken?

    Peace

    Comment

    • Skytje
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 171

      #107
      Re: Me kastje...binnenkweek..

      Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
      Wow skytje mega vette planten man!!!! Ik zou er mijn neus van tegen het scherm durven duwen muahaha.
      Echt, ben blij te horen dat die Black Jack niet herma uitsloeg!
      Goed bezig man, ge weet wat ge doet!
      Hoi Leffe...hehe mercikes voor de compliment.Ja he gelukkig is die ook niet herma geslagen.
      Tis me nog aardig gelukt voor de 1st keer .hehe.
      Keep it Green

      Comment

      • Skytje
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 171

        #108
        Re: Me kastje...binnenkweek..

        Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        Als je zaad zal hebben in de hermafrodiet mag je er op rekenen dat deze enkele zaden 90 % vrouwelijk zullen zijn .
        Als de hermafrodiet overwegend vrouwelijke bloemen heeft en enkele mannelijke bloemen zal het vrouwelijke gen overheersen in het zaad en omgekeerd .

        Grtz
        Hy bobo...de zaden die er aan hangen zijn niet van kwaliteit,denk ik toch. Op het zicht te zien.
        Ik had wel ne tijdje gevreesd dat de mannelijke gen de overhand zou nemen....gelukkig heeft ze zich hersteld en maakt ze mooie toppen. Zou die voeding daarin een grtote rol gespeeld hebben?

        Grtz sky
        Keep it Green

        Comment

        • Skytje
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 171

          #109
          Re: Me kastje...binnenkweek..

          Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
          Njam Njam Njam!
          Lekkere knotsen heb je daar

          Zou je een fototje van bovenaf kunnen trekken?

          Peace
          Hy smokey....mercikes tzijn wel knotsjes ant worden. .
          Kga ne foto nemen van bovenaf .

          Grtz sky
          Keep it Green

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #110
            Re: Me kastje...binnenkweek..

            Oorspronkelijk geplaatst door Skytje
            Zou die voeding daarin een grtote rol gespeeld hebben?
            Geen enkele rol, wat wel een rol speelt is de stress factor .

            Grtz

            Comment

            • Skytje
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 171

              #111
              Re: Me kastje...binnenkweek..

              Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              Oorspronkelijk geplaatst door Skytje
              Zou die voeding daarin een grtote rol gespeeld hebben?
              Geen enkele rol, wat wel een rol speelt is de stress factor .

              Grtz
              aa nice...maar eu moet de plant dan meer gestrest zijn of minder?

              Grtz
              Keep it Green

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #112
                Re: Me kastje...binnenkweek..

                Als een hermafrodiete plant meer gestrest word zal ze rapper meer kenmerken van mannelijkheid tonen.

                Grtz

                Comment

                • Skytje
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 171

                  #113
                  Re: Me kastje...binnenkweek..

                  Dus zoals in het echte leven.. .
                  Blij dat ze dan wat hersteld is .

                  Grtz
                  Keep it Green

                  Comment

                  • izbut
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Aug 2008
                    • 35

                    #114
                    Fucking nice:O

                    Comment

                    • Smokin
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Nov 2008
                      • 66

                      #115
                      Jammm..... ziet er zeer lekker uit!!!

                      Comment

                      • Creezr
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2008
                        • 237

                        #116
                        Ik heb er zin in,

                        btw mooie plantjes
                        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                        Comment

                        • StevOOOhh
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 184

                          #117
                          De rode stengels komen door temperatuurverschil.Dit komt meestal doordat het gietwater kouder is dan de plant zelf.Simpel uitgelegt dan toch .Dit heeft geen invloed op de plant hoor.Heb dit zelf ook.
                          Peace Out
                          PS:Mooie plantjes

                          Comment

                          Bezig...