Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek (Big bud)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

    Inderdaad Growshop Alien zal wel hebben wat je zoekt.
    Ik wil nu geen extra reclame maken, want Alien sponsort de site, maar ik heb ook goede ervaring met sanniesshop.
    Zaden zijn helemaal niet zo duur, verzending verloopt vlot, en kwaliteit is naar het schijnt ook goed.
    Kijk eens op Alien en Sanniesshop en neem hetgeen wat je aanstaat.
    Nu, je moet weten dat feminised seed direct een stuk duurder is. Volgens mij komt het goedkoper uit om gewoon regulier zaad te nemen en daarna de mannetjes te elimineren. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoeveel plaats je in je tentje hebt.

    Veel succes, en hou ons op de hoogte

    Grtz
    Skanna

    Comment


      #32
      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

      Oorspronkelijk geplaatst door Skannabis
      Inderdaad Growshop Alien zal wel hebben wat je zoekt.
      Ik wil nu geen extra reclame maken, want Alien sponsort de site, maar ik heb ook goede ervaring met sanniesshop.
      Zaden zijn helemaal niet zo duur, verzending verloopt vlot, en kwaliteit is naar het schijnt ook goed.
      Kijk eens op Alien en Sanniesshop en neem hetgeen wat je aanstaat.
      Nu, je moet weten dat feminised seed direct een stuk duurder is. Volgens mij komt het goedkoper uit om gewoon regulier zaad te nemen en daarna de mannetjes te elimineren. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoeveel plaats je in je tentje hebt.

      Veel succes, en hou ons op de hoogte

      Grtz
      Skanna



      Ok nou de andere 2 planten doen het goed ik denk dat het tijd word voor de bloei periode ik zet er ff een paar fotos bij kunnen jullie meschien beetje oordelen of hoe kan ik het beste zien dat ze dan in bloei moeten
      Attached Files
      Schutto In tha house

      Comment


        #33
        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

        Je staat nu toch al in bloei dacht ik, anders had je de mannetjes er toch nog niet van tussen kunnen halen. Zie ik het goed dat je randjes van je blad een beetje opgekruld zijn ?

        Grtz

        Comment


          #34
          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          Je staat nu toch al in bloei dacht ik, anders had je de mannetjes er toch nog niet van tussen kunnen halen. Zie ik het goed dat je randjes van je blad een beetje opgekruld zijn ?

          Grtz

          ja dat zie je helemaal goed nog steeds het zelfde ik geef geen wortel stimulator meer en ook nog geen bloeivoeding dus wat kan het nogm eer zijn
          Schutto In tha house

          Comment


            #35
            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

            Is het lang geleden dat je ze water gegeven hebt en blijven je potten nat staan sedert die laatste beurt ?

            Grtz

            Comment


              #36
              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

              Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              Is het lang geleden dat je ze water gegeven hebt en blijven je potten nat staan sedert die laatste beurt ?

              Grtz




              ik heb vanochtend water gegeven ik heb een bak onder me potten er staat wel een laagje water in maar nietzoveel
              Schutto In tha house

              Comment


                #37
                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                Was het gewoon water dat je vanmorgen gegeven hebt ?

                Doe dat water weg uit die schaaltjes en hou eens in de gaten of je potten binnen 2 maximum 3 dagen droog staan. zoniet zit je tegen een overvoeding aan. Geef dan gewoon enkele beurten gewoon zuiver water, zonder voeding. De gekrulde randjes zouden zich dan moeten herstellen. Na de gewone waterbeurten ga je weer door met je voeding op halve dossis en drijf je die weer op tot je na enkele voedingsbeurten terug op je normale dossis bent.

                Grtz

                Comment


                  #38
                  Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                  Was het gewoon water dat je vanmorgen gegeven hebt ?

                  Doe dat water weg uit die schaaltjes en hou eens in de gaten of je potten binnen 2 maximum 3 dagen droog staan. zoniet zit je tegen een overvoeding aan. Geef dan gewoon enkele beurten gewoon zuiver water, zonder voeding. De gekrulde randjes zouden zich dan moeten herstellen. Na de gewone waterbeurten ga je weer door met je voeding op halve dossis en drijf je die weer op tot je na enkele voedingsbeurten terug op je normale dossis bent.

                  Grtz


                  ok moet ik die bak er weer gewoon onder zetten? of moet die er ook effe ondervan daan
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #39
                    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                    Zet die er gerust weer onder, kan geen kwaad ff mooi uitdrogen. Netjes werken en god zal je belonen. .

                    Grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      Zet die er gerust weer onder, kan geen kwaad ff mooi uitdrogen. Netjes werken en god zal je belonen. .

                      Grtz

                      wahahha thanks overgens het water in die bak onder de grootste plant die bak dat water daar onder was helemaal bruinig het leek precies hetzelfde kleurtje als die root stimulator of het is gewoon water gemengd met potgrond
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #41
                        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                        Nee dat zijn resten van je voedingzouten die aanslaan op je bak. Dus als je telkens water geeft lost daar telkens een beetje van op en nemen je planten die resten op, en is niet zo gezond. Het beste dat je doet is telkens wanneer je een watergift gegeven hebt, enkele uren nadien je bak mooi uitdrogen.

                        Grtz

                        Comment


                          #42
                          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          Nee dat zijn resten van je voedingzouten die aanslaan op je bak. Dus als je telkens water geeft lost daar telkens een beetje van op en nemen je planten die resten op, en is niet zo gezond. Het beste dat je doet is telkens wanneer je een watergift gegeven hebt, enkele uren nadien je bak mooi uitdrogen.

                          Grtz


                          Hee bobo je had gelijk er is nu nog alleen 1 blaadje die een beetje krom is voor de rest is het perfect Super bedankt hopelijk komt er genoeg van af
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #43
                            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                            UPdate!



                            planten inbloei al weer ongeveer 2 weken er zit een goeie foto van een top bij
                            Attached Files
                            Schutto In tha house

                            Comment


                              #44
                              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                              -ze staan er leuk bij

                              wou wel is vragen wa je ervaringen zijn in een tent, ben namelijk van plan van een tentje aan te schaffen. bedoel met ervaringen dan naar je temp, geur, lichtdichtzijn etc

                              grtz
                              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                              Comment


                                #45
                                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                                Oorspronkelijk geplaatst door okiwiet
                                -ze staan er leuk bij

                                wou wel is vragen wa je ervaringen zijn in een tent, ben namelijk van plan van een tentje aan te schaffen. bedoel met ervaringen dan naar je temp, geur, lichtdichtzijn etc

                                grtz



                                Eumh mijn ervaring zowiezo de tent is geur dicht alleen als je de rits open doet komt er een mooie geur temperateur ik gebruik het frisser lucht door het raam en een ventilator staande lichtdicht 100% temperateur als ie dicht is 30 maar als ik gewoon de ventilator aan doe 25-29 26 heel vaak goed materiaal alles kan je er in ophangen als je dat wil greetz emiel
                                Schutto In tha house

                                Comment

                                Bezig...
                                X