Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek (Big bud)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

    foto van de top van de grote plant
    Attached Files
    Schutto In tha house

    Comment


      #92
      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

      kijk naar je toppen daar zitten wat grotere haartjes op als ruim 80% van de haren wat bruin is dan zou je zeggen hakken die handel maar als je twijfelt en je ziet nog witte haartjes dan zou ik nog een paar dagen wachten of mischien 1 a 2 weken net zo lang totdat vrijwel al je haartjes bruin/oranje zijn geworden maar wacht niet te lang want anders heb je kans van toprot

      maar zoals ik het nu nog zie zou ik zegge nog 1 week of een paar dagen
      kan je niet een digitale camara lenen van iemand ofzoo met een flitser ???

      Comment


        #93
        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

        Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
        kijk naar je toppen daar zitten wat grotere haartjes op als ruim 80% van de haren wat bruin is dan zou je zeggen hakken die handel maar als je twijfelt en je ziet nog witte haartjes dan zou ik nog een paar dagen wachten of mischien 1 a 2 weken net zo lang totdat vrijwel al je haartjes bruin/oranje zijn geworden maar wacht niet te lang want anders heb je kans van toprot

        maar zoals ik het nu nog zie zou ik zegge nog 1 week of een paar dagen
        kan je niet een digitale camara lenen van iemand ofzoo met een flitser ???


        eumhh ik heb een digitale camera
        maar tis nog licht he in die tent dus dan moet ik effe w8te tot het licht uit is en dan een paar fotos make
        Schutto In tha house

        Comment


          #94
          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

          wat voor een camara heb je want de meeste hebben een close up actie dan hoef je niet in te zoomen maar dan hou je de camara ongeveer een cm of 10 er vandaan dus je kan het nu wel doen want het licht van je flitser neemt het licht van je hps systeem ff over is een fellerer licht

          Comment


            #95
            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

            Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
            wat voor een camara heb je want de meeste hebben een close up actie dan hoef je niet in te zoomen maar dan hou je de camara ongeveer een cm of 10 er vandaan dus je kan het nu wel doen want het licht van je flitser neemt het licht van je hps systeem ff over is een fellerer licht



            heb een canon 7.1 mp powershot a550
            Schutto In tha house

            Comment


              #96
              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

              maak dan gewoon een close up maar niet inzoomen met je camara doe je camara zo dicht mogelijk bij een top en maak een foto ik zie um zo dan wel dan kan ik mischien er wat uit concluderen

              Comment


                #97
                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                Ok ik heb een paar fotos
                Attached Files
                Schutto In tha house

                Comment


                  #98
                  Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                  ok ik heb een paar fotos hoe posten jullie van die grote fotos ik moet ze altijd verkleine om hier op te gooien
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #99
                    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                    op de laatste foto ziet ie er goed uit maar ik denk nog dat ie een week of 2 moet

                    correct me if im wrong

                    Comment


                      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                      Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                      op de laatste foto ziet ie er goed uit maar ik denk nog dat ie een week of 2 moet

                      correct me if im wrong


                      eumhh jah dat kan maar deze plant staat op internet heeft een bloeitijd van 9 a 10 weken maar ja we zulle zien toch bedankt en weet jij hoe je grotere fotos kan posten?
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                        Als je er op klikt worden ze ietsje groter. Als ik op 'n forum foto's upload doe ik dat meestal met http://imageshack.us/, en dan zorgen dat er geen vinkje staat bij Resize Image. (Ze zouden dan op normale grote gepost moeten worden, als het tenminste in dit forum past).

                        De toppen zien er al goed uit, ik zou nog eventjes wachten als ik die eerste foto zie. (Beetje op gevoel).
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
                          Als je er op klikt worden ze ietsje groter. Als ik op 'n forum foto's upload doe ik dat meestal met http://imageshack.us/, en dan zorgen dat er geen vinkje staat bij Resize Image. (Ze zouden dan op normale grote gepost moeten worden, als het tenminste in dit forum past).

                          De toppen zien er al goed uit, ik zou nog eventjes wachten als ik die eerste foto zie. (Beetje op gevoel).



                          Ok Thanks ik denk dat ik ze dan ongeveer nog een weekje laat gaan eind van volgende week ben ik een weekend niet thuis dus dan moet moeders maar ff alles regelen
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                            Je kan een album openen op http://www.mijnalbum.nl en de url van die fotos hier tussen img tags zetten [img]xxxxxx.xxx.xxx[/img].

                            Grtz

                            Comment


                              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                              Ok ik heb dus uit eindelijk een winkel gevonden die een vergroot glas verkocht eindelijk yes kan iemand mij nu exact uitleggen waar ik dus moet op letten ik zag opgezwolle blaadjes? met veel haartjes erop de haartjes van de toppen moeten bruin zijn maar waar moet ik het meeste opletten wie ken het mij vertelle groeten emiel
                              Schutto In tha house

                              Comment


                                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                                je moet naar je toppen kijken en dan naar de haartjes ervan er moeten minstens 80% van je haartjes bruin/oranje zijn en dan kijk je ook nog naar je trichomes(kristallen)


                                Oorspronkelijk geplaatst door zion
                                Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                Naar eigen keuze kun je wat vroeger of wat later oogsten. Als je vroeger oogst dan heeft de plant vooral THC aangemaakt. Deze THC maakt meer stoned. Als je relatief laat oogst zal de THC deels omgezet worden in de psychoactieve CBD en CBN. Deze stoffen maken vooral "stupid". Het is aan jouw de keuze, wil je een meer "stoned" of een meer "stupid" high.
                                Ik dacht dat het juist omgekeerd was?

                                Comment

                                Bezig...
                                X