Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek (Big bud)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

    In welke week van de bloei zit je?
    Geef je ze bloeivoeding?

    Peace

    Comment


      #77
      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
      In welke week van de bloei zit je?
      Geef je ze bloeivoeding?

      Peace

      ja ik geef ze bloeivoeding en in welke week ik heb geen idee heb ik niet bijgehouden maar wel bijna aan het eind veel haartjes zijn bruin
      Schutto In tha house

      Comment


        #78
        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

        Oorspronkelijk geplaatst door emielschut
        raar het onderste blad is best wel geel aan het worden met rare plekjes erop
        Naar het einde van de bloei toe moeten uw bladeren beginnen vergelen.

        1 - De plant gebruikt de restvoeding die aanwezig is in het blad.
        2 - De plant in haar herfst cyclus komt.

        Is dit je eerste kweek ?

        Grtz

        Comment


          #79
          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          Oorspronkelijk geplaatst door emielschut
          raar het onderste blad is best wel geel aan het worden met rare plekjes erop
          Naar het einde van de bloei toe moeten uw bladeren beginnen vergelen.

          1 - De plant gebruikt de restvoeding die aanwezig is in het blad.
          2 - De plant in haar herfst cyclus komt.

          Is dit je eerste kweek ?

          Grtz

          eumh jah
          Schutto In tha house

          Comment


            #80
            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

            ok dit zijn de laatste paar dagen hopelijk ik zit met 2 dingen ik weet niet of de fotos scherp genoeg zijn maar kan ik ze al oogsten

            1 kan ik ze al oogsten

            2 het lijkt wel of ik 2 verschillende planten heb de toppen van de kleine plant die balletjes met 2 haartjes zijn van de kleine plant echt veel kleiner/compacter en bij de grote plant zijn die balletjes echt veel groter is dit een probleem? of maakt dat niet uit ik zal 2 foto posten vna de planten
            Attached Files
            Schutto In tha house

            Comment


              #81
              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

              Ik had nog gepost dat je de mannetjes eruit moest halen. Duidelijk iets te laat gedaan, want je bloemen zitten in het zaad .

              Grtz

              Comment


                #82
                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                Kan je mss een duidelijkere foto trekken met het licht uit? (Met flits)
                Spijtig van al dat zaad, maar dan heb je er al voor de volgende kweek.


                Peace

                Comment


                  #83
                  Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                  Kan je mss een duidelijkere foto trekken met het licht uit? (Met flits)
                  Spijtig van al dat zaad, maar dan heb je er al voor de volgende kweek.


                  Peace




                  Heeft alleen die grote plant dat????? want die kleine plant heeft niet van die grote

                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                  Ik had nog gepost dat je de mannetjes eruit moest halen. Duidelijk iets te laat gedaan, want je bloemen zitten in het zaad .

                  Grtz



                  Meteen toen jij zei dat het mannetjes waren heb ik ze eruit gehaald maar ja tis een klein beetje wat dan van die grote knoppen heeft vind het raar want ze ruiken wel naar wiet en die kleine plant die heeft het niet dus ik kan die altijd nog gebruike

                  Heb proberen fotos te maken
                  Attached Files
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #84
                    Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                    Kan iemand aan de hand van de foto vertellen wanneer ik ongeveer het beste kan oogsten en van de grote plant gelukkig alleen de onderste paar toppen zijn dus bestoven en boveop van de grote plant daar zit de meeste opbrengst
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #85
                      Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                      In welke week zitten ze?
                      Veel mensen zeggen dat je naar de haartjes moet kijken maar dat is niet altijd juist.
                      Eigenlijk moet je naar de trichomes kijken (Kristallen).

                      met een fatsoenlijke camera of een vergrootglas kan je ze goed zien. Met het blote oog zou je de kleur ook een beetje moeten zien.

                      In welke week zitten ze? Als je niet naar de trichomes wilt kijken of kan, dan kan je oogsten wanneer je weet dat ze haar bloeitijd heeft uitgedaan en wanneer jij denkt dat het tijd is.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                      Eigenlijk niet Okiwiet, als je te lang wacht word de kwaliteit van je weed slechter.


                      Als je de mogelijkheid hebt oogst dan op basis van de trichomes.(Vergroot glas?)

                      Als je een meer High effect wilt oogst je wanneer de trichomes er "Milky" uitzien.
                      Dan hebben ze zo een glansje over hun en zijn ze niet meer zo doorzichtbaar.



                      Als je meer stoned wilt zijn oogst je wanneer je trichomes Amber kleurig zijn.





                      Clear Trichome: Nog niet potent genoeg, nu oogsten zal de opbrengst hard verminderen.

                      Cloudy Trichome : Oogsten wanneer de meeste trichomes er cloudy of milky uitzien zal je een up/head/energetic/rushy High effect geven.

                      Amber Trichome: Oogsten wanneer de meeste trichomes er amber kleurig uitzien zal je een Couchlock/Narcotig high geven. Stoned dus.

                      Half Amber/Half Cloudy: Oogsten wanneer het ongeveer 50/50 is zal je een mix geven van High en Stoned.



                      Maar wacht niet TE lang wanneer de trichomes amber zijn want dan is je plant over haar toppunt en is ze niet meer zo potent.(Kwaliteit)



                      After the trichome is fully amber in color, the THC starts to degrade. This makes it very important to harvest marijuana at the time before the trichomes have attained a total amber color. If not, the marijuana will not be as potent as it could have been.



                      Peace

                      Comment


                        #86
                        Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                        ok dat is wel nice maar met een camera???? hoeveel x moet je dan niet zoomen en ik heb geen idee welke week dat is echt heel dom van me heb het nooit bijgehouden eerste kweek he denk je er niet aan
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #87
                          Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                          Mss kan je het berekenen door middel van je posts?
                          Heb je op de dag dat je ze op 12/12 hebt gezet niets gepost?

                          Je camera zo dicht mogelijk brengen maar het moet wel nog scherp kunnen trekken.
                          En dan via de pc inzoomen. Je kan normaal ook close ups trekken met de Macro functie, word meestal aangeduid met een bloemetje.

                          Peace

                          Comment


                            #88
                            Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                            Dit is denk ik de scherpste die ik kan maken ik kon geen vergroot glas vinden beetje jammer dat word er dus 1 kopen
                            Attached Files
                            Schutto In tha house

                            Comment


                              #89
                              Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              Ik had nog gepost dat je de mannetjes eruit moest halen. Duidelijk iets te laat gedaan, want je bloemen zitten in het zaad .

                              Grtz
                              Aww.. verdomd jammer..
                              Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                              Comment


                                #90
                                Re: Mijn eerste kweek (Big bud)

                                update!


                                Ik ben veel winkels afgegaan voor een vergroot glas helemaal niemand verkoopt die dingen dus ik kan ook niet zien hoe die thc kristallen er uit zien erg jammer ik heb een paar fotos gemaakt hopelijk kunnen jullie aan de hand van de fotos beoordelen en of mij een hint geven om die kristallen toch wel goed te zien met een foto camera kan ik ze niet goed zien dus dat houd al op en meschien dat jullie me kunne vertellen wanneer ik ze kan oogsten de haartjes zijn grootendeels bruin greetz emiel
                                Attached Files
                                Schutto In tha house

                                Comment

                                Bezig...
                                X