Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gekleurde wiet AliExpress

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gekleurde wiet AliExpress

    Korting op 420shop
    Zo.
    nou heb ik een leuke hoor.
    Screenshot_20170307-211807.png
    nou denk ik in de eerste instantie als ik dit zie: wat. Nee. No way. Ten eerste sowieso photoshop. Ten tweede 100 cannabis zaden voor nog geen euro, no way.
    Maar dan realiseer ik me dat Noord-Korea bijvoorbeeld supergoedkope cannabis heeft en daar natuurlijk ook wel goedkoop zaad te krijgen is.
    maar die kleur dat kan nooit. Screenshot_20170307-204747.png


    maar dat het echt cannabis zaden zijn..
    zou best kunnen?

    want ja kijk:
    Screenshot_20170307-205254.png
    dat zijn toch echt cannabis zaden als ik t zo zie
    1624784515-1236326666.jpg


    nou heb ik natuurlijk nog niks gekocht, daarnaast denk ik hoe gaat dat dan de reis overleven, plus 100 zaden door de douane, uhh..?

    maar. Stel dat het dus nep is. Hoe is die verkoper nog niet weg? Heeft 6 positieve feedback, 0 negatief..

    ik heb ze al een bericht gestuurd met welke strains het zijn, en wat die onzin met de kleurtjes was,

    maar ik heb nu dus een vraag voor jullie.

    wat is jullie mening over dit zaad? Informatie gegeven dat er positieve feedback is met foto's van echt zaad, en op aliexpress en nep verkoper echt snel weg is/verbannen word door aliexpress zelf.


    zelf al overwogen dat het landbouw cannabiszaad is waar slechte planten uit komen.. echter een van de feedback dingetjes was dat de planten van goede kwaliteit was en dat ie ze had laten groeien.. maarja kan je daar op vertrouwen zonder bewijs/foto..?

    dus, wat denken jullie? (Die kleurtjes das dikke onzin/photoshop dat snap ik)
    Last edited by BackYardPlant; 7 March 2017, 20:17.

    #2
    Kempzaad kost hier 30 euro voor 20 kg. Dat zijn ook een hele hoop zaden.

    Comment


      #3
      Landbouwhennep Backyardplant 420-cheerleader.gif
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Vogelzaad
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Als iets lijkt dat het te mooi is om waar te zijn dan is het te mooi om waar te zijn.

            Comment


              #7
              filedata/fetch?id=1274634&d=1553879806&type=thumb Dat gekleurde is, als ze het goed kunnen, misschien wel mogelijk. Zie als voorbeeld de niet geshopte foto van de Regenboog roos. Google ook maar.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                ach das nou jammer.....

                Comment


                  #9
                  wat is er jammer?

                  Comment


                    #10
                    Fake and gay

                    shit-smiley-face.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Ik heb gekleurde wiet! Alleen groen wel jammer genoeg
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                      • BackYardPlant
                        BackYardPlant commented
                        Editing a comment
                        hahaha jaaa daar heb je me :p

                      #12
                      Het is wel mogelijk met bepaalde DNA-technieken om bepaalde chromoplasten in te bouwen. Maar het punt is; dat is illegaal, en nogal onhandig.
                      Planten zijn groen, omdat ze vrijwel alle kleuren absorberen en groen weerkaatsen. Die kleuren gebruiken ze voor fotosynthese.

                      Geel en paars zijn nog enigszins praktisch, omdat tegenover liggende golflengten bruikbaar zijn. Alle andere kleuren zie je niet gauw in de natuur. Orchideekwekers zouden moorden, dorpen in brand steken en waarschijnlijk hun eigen vrouw opknopen in ruil voor een variant met blauwe bloemen. Die is er niet, omdat er geen blauwe bloemen zijn die dat stukje gen kunnen delen. Al helemaal geen orchidee. Tot die tijd dippen de kwekers ze in de kleurstof. Dat is ook met rozen te doen maar andersom: als je de stam splijt en elke splitsing in een andere kleurstof zet. Het bloemblad verdampt water, zuigt gekleurd water op, et voila; gekleurde rozen.
                      Dat trucje is met elke plant uit te halen die verticale vaatsystemen heeft. Als je tenminste kleurstoffen kunt vinden die klein genoeg zijn om door planten te kunnen vloeien. Die kun je alleen beter niet oproken.

                      Over het algemeen kun je stellen dat kleuren 'anders dan groen, geel en paars' alleen op plantdelen voor komen die niet fotosynthetiseren. Denk dan aan bloemen, wortels en vruchten. Wiet heeft niet zulke delen. Ofja, die heeft ze wel, maar de bloemen fotosynthetiseren. De wortels ook, als je er licht op schijnt. En de vruchten zijn zaad met een huls..

                      Hoe dan ook, voor nog geen euro is het wel leuk om te controleren. Zo heb ik wat verkopers van Ebay kunnen flikkeren, die beweerden dat ze blauwe Acer palmatum en niet-te-krijgen-orchideen verkochten. Dat bleek een scam te zijn.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #13

                        Comment


                          #14
                          Ik heb een paar van die advertenties gezien en volgens mij is het complete onzin. Bij 1 wordt aangegeven dat het zaad zo gezond is om te eten en bij de ander staat een plaatje van CBDolie. Beide 'supplementen' worden gemaakt van vezelhennep planten dus waarvoor de gekleurde bloemen nu nodig zouden zijn, gekleurde zaden of gekleurde olie?

                          Geef maar een linkje van de advertentie die jij hebt gezien, dan zet ik er wel een paar buiten neer. Ben benieuwd of er nog een expliciete naam op de verpakking staat, ook vezelhennep is er in meerdere soorten.
                          ​​​​​​

                          ​​​​
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #15
                            100 stks Japanse regenboog hennep zaden zeldzame bloem zaden 2017 nieuwe rassen bonsai hennep planten groentezaad voor thuis tuin
                            http://s.aliexpress.com/RbARrqMz
                            (from AliExpress Android)

                            Das eentje die ik vond , als je die gaat zetten en bijhouden stuur me aub een linkje, lijkt me leuk om te volgen!

                            Ik kan zo 1 2 3 niet meer de gene van de foto terug vinden, sorry

                            Comment

                            Bezig...
                            X