Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer voeding en wanneer in bloei zetten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer voeding en wanneer in bloei zetten

    Korting op 420shop
    Mijn plantjes zijn 16dagen wanneer begin ik met groeivoeding en wanneer zet ik ze in bloei
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Reg? Fem? Autoflowers?

    Wat voor grond gebruik je? Zit er bemesting in en voor hoe lang?

    Wil je de planten klein houden? Wil je kerstbomen kweken en niet toppen?

    zo kan ik nog wel even doorgaan.. Een beetje info zou wel handig wezen

    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      Hoi het is amnezia haze ik ben echt een beginner rook al jaren maar is de eerste keer dat ik plant ze staan gewoon in potten in een tent ik heb ze geplant in potgrond ik heb ze wel een beetje wortelstimulator gegeven en vroeg me af wanneer te beginnen met groeivoeding en wanneer ik ze op 12 12 moet zetten super groot moeten ze niet worden aangezien ze in een tent staan

      groet
      micio

      Comment


        #4
        In potgrond zit meestal voeding in voor 6-8 weken maar onze planten hebben toch wel wat meer licht en voeding nodig dan gewone kamerplanten dus ga ervan uit dat je met een week of twee al kan beginnen met voeden, althans zo doe ik het ook als ik op potgrond kweek icm bio voeding. Als je mineraal gaat kweken reken er dan nog een weekje bij!
        Wellicht zal je tent niet hoger zijn dan 170cm dan zou ik ook niet langer groeien als 3 weken als je niet topt. Vooral plantjes als amnesia strekken behoorlijk na het omschakelen. moet je even kijken wat het beste is voor je. Je hebt dat zelf in de hand..

        Ik zou een aantal verslagen doornemen waarbij mensen de dezelfde soort setup gebruiken en zelf ook een verslag aanmaken
        Succes!
        Ad usum proprium!

        Comment


        • Micio
          Micio commented
          Editing a comment
          Wat bedoel je met mineraalkweken?
          En ze zijn nu 16 dagen is 2 weken nu nog een week laten groeien en dan omzetten?Mijn tent is 1.80 hoog

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Minerale voeding = direct opneembaar meestal zichtbaar met 24u
          Bio voeding = heeft tijd nodig voordat de planten de voeding opnemen

          https://tuinfo.nl/meststoffen-organisch-of-mineraal/

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          vergeet de ruimte tussen lamp en de planten niet en nogmaals amnees zijn echte strekkers

        #5
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Met de informatie die we hebben moet je ongeveer uitgaan van een afstand tussen de 1 centimeter en 2 meter

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment


          beter start je een verslag Micio denk dat je daar meer baat bij hebt. Dit forum gedeelte is waar men normaal gesproken een introductie doet.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Klopt. Verplaatst naar vragen

        #6
        Welke Amnesia heb je ? (van wie)
        Welke voeding heb je ?
        Welke lamp heb je ?
        Wat is de afstand tussen plant en lamp ?

        Een goeie richtlijn is omzetten op 12/12 als de bladeren de hele pot bedekken.

        btw. Als je elke keer een nieuw topic opent met een vraag (no problem) dan moet je elke keer al die gegevens erbij typen.
        Als je een kweekverslagje bijhoudt, kun je af en toe een fotootje plaatsen, vertellen wat je doet, en ondertussen al je vragen stellen.
        Tis maar een idee heh, geen verplichting, maar zeker voor nieuwe kwekers is het wel slim om te doen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X