Beste collega's ik zit met een vraag en ik heb me dagenlang sufgezocht maar ik kijk door mijn trichomen zoals ik gelezen heb in vele topics en hier heb ik ze mooi van helder ,mat zien worden maar nu heb ik vdg ook amber vastgesteld in de bol van de trichoom maar helas zit ik ook met veel witte pistels?ik zou graag gaan voor een beetje amber,merendeels Milky .. foto's volgen later op de avond het gaat om 2 amnesia's die nu 7 weken bloeit en heb ze 5 weken laten voorgroeien.kan ik hier wat hulp bij krijgen aub? Groetjes
Trichomen vs pistels
Collapse
X
-
-
Yep kijk eerst naar de bloeitijd en als die tegen het eind loopt ga je de trichomen pas checken.
Trichomen rijpen zoals appels.
Ze ontstaan ook niet allemaal tegelijk dus ze verkleuren ook niet allemaal tegelijk.
Als je dan te vroeg gaat zitten staren dan kun je weleens mis zitten.Comment
-
Om het oogstmoment te bepalen kijk je naar de trichomes. De pistels (witte haren) kan je negeren.
Als je omschakelt naar 12/12 duurt het ongeveer 2 weken voordat je over 'bloei' spreekt. Die weken tel je niet mee met de bloeitijd.Comment
-
zien er prachtig uit,maar moeten zeker nog een week of 2 a 3verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
als je amnesia uit stek heb dan zijn ze na een week of 9 wel klaar uit zaad ben ik die nog niet tegen gekomen.verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
de stek die ik kocht was na 9 weken wel klaar of bijna klaar.als je de stekkenboer kent zou ik het hem vragen,dan weet je wat meer.zo te zien is dit ook een snelle
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-

Comment