Binnenkort 1 oogst ever!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Disce1988
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2020
    • 82

    #1

    Binnenkort 1 oogst ever!!!

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,


    Binnenkort eerst oogst ooit. Spannend nu de vraag wanneer? Plant staat vanaf 20/01/2020 op 12/12 en rond 8/02 in de bloei geschoten. Het is aan amnesia haze. Ik heb een microscoop x30 maar dan blijft het nog moeilijk om de trichomen duidelijk te zien. Ik heb al een klein topje afgeknipt om eens te testen en te goei te bekijken. Voorlopig nog niks amber in de trichomenen te zien. Ik gok nog een 3-4 weken tot oogst, wat denken jullie?
    Attached Files
  • kelderkastje
    Exquisite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2019
    • 5460

    #2
    Zoiets. Succes. Spannend!

    Comment

    • Disce1988
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2020
      • 82

      #3
      Danku. Die afgeknipte top gaat mij dan wss geen high bezorgen?

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Je zult het weldra ervaren. Wiet eerst 7 dagen drogen en dan 2 weken curen, liefst langer.

        Maar je eigen dope gedroogd op lamp of verwarming geeft zeker een lichte high. Zal enkel wat scherp smaken.

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Het aantal dagen dat je moet drogen is geen vast gegeven hè kelderkastje Dat is afhankelijk van de temperatuur, luchtvochtigheid, toppen zelf, luchtverplaatsing, ...
    • kroket
      Moderator
      420 MemberLucky MemberModerator
      • Apr 2010
      • 1915

      #4
      Vanaf 8 februari bloei is dus 5,5 weken in de bloei..
      Een Amnesia Haze doet er ongeveer 12 weken over..
      Ga dus nog maar even rustig achterover zitten
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment

      • Weske
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2018
        • 1237

        #5
        Nog een maand of 2
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment

        • Disce1988
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2020
          • 82

          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Weske
          Nog een maand of 2

          Wordt afzien, nog 2 maanden wachten

          Comment


          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Haha anderhalve tot 2 maand mag je zeker wel rekenen man dat heb je met sativa's die duren wat langer als indica
        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #7
          Dat word een flinke knuppelniet overvoeden of te nat zetten en je haalt een mooie oogst binnen
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Disce1988
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2020
            • 82

            #8
            Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank
            Dat word een flinke knuppelniet overvoeden of te nat zetten en je haalt een mooie oogst binnen
            Om de 2 dagen een halve liter met plagron bloom.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Alleen Bloom ??

            • Disce1988
              Disce1988 commented
              Editing a comment
              Yes, 1ste kweek dus wou eerst zien of ik op een eenvoudige manier wat gram kon oogsten.
          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #9
            Wat voor amnesia is het ?
            Zaad of stek en als het zaad is, waar komt die vandaan ?

            Er zijn zoveel soorten Amnesia tegenwoordig, de echte met 12-14 weken bloei kom je niet tegen bij RQS of andere popi zaadverkopers.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              19,95 Pingelings voor èén zàádje ??

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Ahja, daar kunnen wel goeie tussen zitten.
              Circa 12 weken bloei schrijven ze zelf, dan moet je daar wel op rekenen.
              Je kan de microscoop nog even in de la laten liggen.
              (ze gaan dus nog een flink stuk dikker worden inderdaad)

            • Disce1988
              Disce1988 commented
              Editing a comment
              Amai ik vond de bovenste top al vrij dik dus goed nieuws.
          • Disce1988
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2020
            • 82

            #10
            Voor 5 zaadjes Remco

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Ik was te snel , ik had het nog ni gelezen !!
          • Disce1988
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2020
            • 82

            #11
            Bij gebrek aan wiet maar alcohol en dat zuigt....

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Als je het door een rietje drinkt wel.
          • Disce1988
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2020
            • 82

            #12
            Heb de indruk dat 2 maanden nog laten bloeien een overkill gaat zijn. Zie al wat troebele trichomen. 1ste foto is top die het verste staat in zijn bloei.
            Attached Files

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #13
              12 weken vanaf 08/02 minimaal.
              Dus dat kun je zelf eenvoudig uitrekenen.
              Trichomen verkleuren gedurende de hele bloeiperiode daarom kun je beter pas de laatste week gaan checken.

              Mooie toppies maar die mogen nog wel even.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Disce1988
                Disce1988 commented
                Editing a comment
                Mmm ja wss ben ik gewoon ongeduldig + gebrek aan ervaring. Heb ook de indruk dat aan de top er nieuwe bloeihaartjes tevoor schijnkomen, 2de bloei? Ook wel even vermelden dat je op de foto's niet goed ziet dat de bloeihaartjes al goed bruin zijn. Dat doet er niet toe?
            • Disce1988
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2020
              • 82

              #14
              Toch weer de ongeduldige geweest. Had wat wiet afgeknipt, 2 uur in de oven laten drogen en toen opgerookt. Ja mannekes wat was me dat. Bijzonder straffe high. Als de rest van de plant mij zo een high geeft dan ben ik de gelukkigste mens ter wereld.

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Hoe langer je wacht hoe meer oogst nog in deze, en de high zal ook langzaam.meer stoned worden in principe. Gaat ook nog beter smaken.
            • Disce1988
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2020
              • 82

              #15
              Ik ga zeker nog een paar weken wachten. Hou wel van een goeie mind trip drm ook de amnesia haze gekozen. Dat stoned gevoel kwam er wel aan het einde. Eerste 2 uur waren vrij heftig. Vrij hallucinogeen. Als ik men ogen dicht deed amuseerde ik mij rot. Natuurlijk geen hallucinaties. Gamen ging wel niet bij deze trip.

              Comment

              Bezig...