Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raad gevraagd ivm verplaatsen tent - aanpassen uren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Raad gevraagd ivm verplaatsen tent - aanpassen uren

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Titel zegt het zo een beetje ...

    Dames staan nu 10 dagen in bloei.

    Vandaag wil (moet) ik mijn tent met 4 dames verplaatsen naar mijn tuinhuis. Momenteel staan ze op de "speelgoedkamer" van de zoon maar dit is niet ideaal

    Momenteel gaat de lamp aan om 9u tot 21u maar ik wil dit veranderen naar 18u tot 6u aangezien het warmer is overdag in het tuinhuis.

    Verhuizen zal wat stress geven dus maak ik er direct gebruik van om de dames wat te dieven en enkele onderste bladeren te verwijderen (dames zijn nu ongeveer 50 cm hoog)

    Mijn vraag is natuurlijk ... hoe kan ik het beste de uren aanpassen? Ineens langer licht of langer donker? Of geleidelijk aan maar daar heb ik niet veel zin in en tegen die avonduren aan begin ik er al eentje, tweetje, drietje, ... op te steken en dan dwaal ik soms wel wat af of krijg ik lumineuze ideetjes die achteraf niet zo lumineus bleken ...

    Thx voor jullie input en eventuele voorstellen!

    Grtz!
    Last edited by Tsjara; 26 April 2020, 13:17.

    #2
    Langer donker is mijn mening
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3
      Mijn kweekverslagen:
      https://tinyurl.com/yxmrfs8w
      https://tinyurl.com/y69gjs6g

      Comment


        #4
        Ik ga ze nu verhuizen en zet ze dan al donker tot morgen 18u. Dan licht aan tot 6u. Dan staan ze eenmalig ongeveer 23u donker als ik het goed heb? Van 17u straks tot morgen 18u.

        Man man man ... twijfels langs alle kanten ... of toch nog licht geven tot 21u vanavond op hun nieuwe plaats en dan donker tot 18u morgen ... dan staan ze eenmalig 21u donker ...

        Correct me if I'm wrong want die uren tellen is niet mijn specialiteit ...

        Comment


          #5
          Zou ze licht geven tot 21u00 vanavond en donker laten tot morgen 21u00 en dan terug lichten aan .

          dus morgen aan van 21u00 tot 09u00 s’morgens dan hebben ze lekker warm s’nachts
          want de nachten zijn nog vrij fris





          Last edited by Jura; 26 April 2020, 16:45.

          Comment


          • Tsjara
            Tsjara commented
            Editing a comment
            Ja, dacht ik ook maar rond 21u hang ik al slaperig in de zetel en om 4u ben ik al terug werk voor het werk. Dus kan ik er enkel na 21 naar kijken, bewateren, aan prutsen .. Daarom liever vanaf 18u, dan ben ik nog in leefbare staat ...

          #6
          En niet meer dieven of snoeien als je al in de bloei zit.
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Weske

          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Nee na het omschakelen de voorbloei dus sorry heb het er verkeerd neergezet dit omdat dan de strek erin zit en je dan goed kan zien welke vertakkingen de moeite waard zijn en welke niet

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Duidelijk

          #7
          had ook dat gedacht maar wist niet zeker wat de eigenlijke bloei periode was ( duidelijk bloei of 12/12 periode ? )

          Comment


            #8
            Ze staan nog maar 10 dagen op 12/12 dus is het nog in orde he

            Fotootje van daarnet toen ik hun huisje verplaatste enze mochten wachten in de slaapkamer ...

            Zijn nogal lange dames maar is eerste keer geen AFjes en durfde ze maar 1x toppen en zette ze netjes na 4 weken op 12/12 ... goh, heb er al 2 op en dus typ ik er maar op los ... Het lijkt net een film ... Nieuwe tent gekregen en filter erbij, eerste keer fem., eerste keer in bloei gezet, eerste keer verhuisd, eerste keer dat ik een tweedehands cob diy gebruik ipv mijn Viparke 300, gisteren tuinhuis met filter (ander topic) in gebruik genomen en vandaag die tent erbij en die slangen aangesloten enz ... ik voel mij precies nen 8 jarige in een pretpark! Stop nu en duw op plaats reactie rechtsonder!

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • Jura
              Jura commented
              Editing a comment
              zien er goed uit
              zal nog meevallen van 18u00 tot 06u00 , veel succes met je kweek !!
              Last edited by Jura; 27 April 2020, 10:29.

            #9
            Dames staan nu 10 dagen in bloei.
            Moment dat je naar 12/12 omschakelt is niet het moment dat je de bloei gaat tellen. Het duurt ongeveer 2 weken voordat ze echt in bloei staan.
            Maar goed, je mag dus inderdaad nog even snoeien
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment

            Bezig...
            X